abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136644196
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:35 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Inclusief het achterwege laten van de tape ^O^
Ik krijg de Photoshop niet goed, ken genoeg fietsen die het hebben, en ik denk dat het er op de Bandit echt vet uitziet. Voordeel is, dat het er binnen drie minuten vanaf is mocht het inderdaad niks zijn. Denk dat ik nog wel de collector meepak, maar de linkpijp ga ik niet inpakken.

Glimmend houden is dus ook echt geen optie. Op die foto, is de uitlaat net gewassen. En dat kost een paar uur, voor al het aangebrande vuil eraf is. Dagelijks rondrijden met een uitlaat die glimt, kan gewoon niet, helaas. Niet dat met een doffe pijp rondrijden geen optie is, want dat doe ik al sinds ik hem heb, maar het alternatief van mooi glimmend RVS, is geen optie.

Edit: Achterlijk trouwens dat ik geen carterdeksel kan vinden voor minder dan 75 euro. Waar slaat dat op? Is een simpel stukje alu :{ Belachelijk gedoe dat dat zo duur moet zijn.

[ Bericht 8% gewijzigd door BlackLining op 12-02-2014 22:00:32 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  woensdag 12 februari 2014 @ 22:01:25 #127
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136645097
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:41 schreef BlackLining het volgende:
Edit: Achterlijk trouwens dat ik geen carterdeksel kan vinden voor minder dan 75 euro. Waar slaat dat op? Is een simpel stukje alu :{ Belachelijk gedoe dat dat zo duur moet zijn.
Die prijzen zijn obsceen ja. Al bij een sloop geneuzeld?
pi_136645148
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:01 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Die prijzen zijn obsceen ja. Al bij een sloop geneuzeld?
Dat is bij een sloop :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  woensdag 12 februari 2014 @ 22:02:50 #129
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136645168
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:02 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Whehehe :')
pi_136645346
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:02 schreef BlackLining het volgende:

[..]

http://www.polo-motorrad.de/en/?___from_store=de

Staat daar niets tussen?
(switchen naar engels misschien, en dan kan je onderdelen ook zien etc)

Auto onderdelen haal ik ook altijd uit Duitsland... scheelt mij vaak 50%
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_136647187
http://www.japparts.nl/ misschien wat?
pi_136647285
En dan is er nog zo'n onderdelenboer in Zwolle waarvan ik de naam niet meer weet.......
  donderdag 13 februari 2014 @ 00:00:46 #134
34586 kepler
No bounce, no play
pi_136650402
Ik ben al een tijdje op zoek naar het dekseltje achter mn zader, maar met (werkend) slot. Hij zit nu met plakband vast :') Had er laatst eentje gevonden, maar daar hadden ze geen sleutel bij. Ik denk dat ik gewoon zelf iets moet klussen of er mee langs een slotenmaker :D
The line is a dot to you!
  donderdag 13 februari 2014 @ 00:04:09 #135
34586 kepler
No bounce, no play
pi_136650505
Hebben mensen ervaring/mening over motorschoenen? (Zoals deze bijvoorbeeld)

Zoiets lijkt me ook te gebruiken als normale schoen en hoef ik niet altijd een paar schoenen in mn rugzak mee te nemen op de motor. Ik vind laarzen toch net niet lekker lopen :)
pi_136650907
ik gebruik de pumas testarretta's hiervoor. Leuk voor kleine stukjes, maar niks geen ondersteuning voor de enkels.
Maar dat is niks nieuws natuurlijk.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_136650924
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 00:00 schreef kepler het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar het dekseltje achter mn zader, maar met (werkend) slot. Hij zit nu met plakband vast :') Had er laatst eentje gevonden, maar daar hadden ze geen sleutel bij. Ik denk dat ik gewoon zelf iets moet klussen of er mee langs een slotenmaker :D
slot kan je overzetten toch? Bij bormotoren hadden ze nog een goede. 40 euro ofzo.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_136651797
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 00:04 schreef kepler het volgende:
Hebben mensen ervaring/mening over motorschoenen? (Zoals deze bijvoorbeeld)

Zoiets lijkt me ook te gebruiken als normale schoen en hoef ik niet altijd een paar schoenen in mn rugzak mee te nemen op de motor. Ik vind laarzen toch net niet lekker lopen :)
ik gebruikt altijd me werkschoenen heb van die allstars look a like werkeschoenen en die gebruik ik voor de korte stukken
pi_136651853
Iemand ervaring met zoiets:

http://www.banggood.com/M(...)et-Gear-p-89488.html

Voor zomers bijv onder je leren jas...

[ Bericht 10% gewijzigd door ManageTheAnger op 13-02-2014 01:18:44 ]
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 13 februari 2014 @ 07:10:12 #140
34586 kepler
No bounce, no play
pi_136652936
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 00:22 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

slot kan je overzetten toch? Bij bormotoren hadden ze nog een goede. 40 euro ofzo.
Die had dus geen sleutel erbij en mijn huidige zit helemaal geen slot meer in...
pi_136653603
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 01:13 schreef ManageTheAnger het volgende:

Ik heb er voor de grap laatst eentje besteld. Maar ze vallen wel wat klein uit. Dus maatje meer bestellen kan geen kwaad. Hoe en wat het aan bescherming doet weet ik niet. Het is gewoons gaas met plastic pads. Ik heb er nog niet mee gereden. Dat hoop van de zomer te doen. Heb toch meer vertrouwen in mijn motorjassen. Misschien toch maar die California bestellen.
Kom maar terug wanneer je kogels kan koppen.
BMW R1100 RT rijder zonder gele fluor helm.
Alfist
pi_136657590
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 01:13 schreef ManageTheAnger het volgende:

Ónder je jas? Je jas zelf biedt voldoende bescherming. Ik volg je even niet, of wil je meer lucht onder je jas in de hoop op wat afkoeling?

Er is zo'n ding wat je in koud water kunt afkoelen en dan aan kunt trekken onder je jas, kan alleen niet op de naam komen. Deka rijdt er in ieder geval mee, lipjes volgens mij ook. Schijnt wel meesterlijk goed te werken.

Ik heb zelf gewoon een apart zomerpak aangeschaft. Dat is grotendeels mesh stof, versterkt op de belangrijke punten. Een Difi California is dat. Pakken zijn niet zo duur, voor mijn jas 120, model van vorig jaar. Kevlar broek eronder, dan is dat goed te doen. Maar niet wachten met aanschaffen tot het weer 30 graden is.

Al heb ik mijn twijfels gekregen bij de veiligheid van die California pakken door het gebrek aan enige vorm van rugbescherming

@MTA, vannelle en klawie: Thanks, maar die heb ik allemaal al gehad. Heb hem nu maar via DE besteld, verzendkosten zijn dan wel hoog, maar met een pakkingset en bougies erbij kom ik dan weer een stuk lager uit dan wanneer ik die laatste twee los in Nederland zou bestellen.

Tevens stickers besteld *O* Gaat ook werkelijk helemaal nergens over wat dat kost he :') Nu weer terug naar de Bandit, beginnen met het opschuren en plamuren van de tank. Kan nog even niet verder met het frame aangezien ik het motorblok hangend in het frame wil testen, en ik heb dat carterdeksel dus nog niet binnen. Kan het er nog niet uit halen.. Trouwens toch maar meteen een distributieketting meebesteld, als het blok er toch uit is kan ik daar fatsoenlijk bij, als het er in hangt is dat praktisch onmogelijk. Dan meteen maar nu doen, anders komt het er nooit meer van.

[ Bericht 6% gewijzigd door BlackLining op 13-02-2014 12:29:47 ]
pi_136658394
Helloo!

Iemand een idee over het volgende?
De R1100GS (bouwjaar 95) van mijn man is overleden. Althans, de hele versnellingsbak is naar de klote, en nu willen we hem 'voor onderdelen' of 'voor de handige klusser' verkopen. Geen hoofdprijs, uiteraard, maar wat (in euro's dan maar) zouden jullie er als startbod op gooien op bijvoorbeeld ebay? Er is al een vervangende motor en de GS staat nu vooral in de weg eigenlijk. Geen haast bij, maar het zou fijn zijn als hij binnenkort een keer weggehaald wordt!

In onderdelen is wat teveel werk, dus het liefst raken we hem gewoon in z'n geheel kwijt (ok, de koffers en verhoogde ruit etc. gaan wel los weg). Kan zo snel geen vergelijkbare motor vinden die ook voor onderdelen te koop staat, helaas.

[ Bericht 9% gewijzigd door motorbloempje op 13-02-2014 12:17:56 ]
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 13 februari 2014 @ 12:56:53 #144
70532 loveli
N
pi_136660631
In onderdelen levert 'ie meer op (plastic is duur). In NL kun je hem het beste op MP zetten in de rubriek motoronderdelen, in de UK weet ik niet wat de meest lucratieve manier is.
crap in = crap out
pi_136661258
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 08:47 schreef Freezer het volgende:

[..]

Ik heb er voor de grap laatst eentje besteld. Maar ze vallen wel wat klein uit. Dus maatje meer bestellen kan geen kwaad. Hoe en wat het aan bescherming doet weet ik niet. Het is gewoons gaas met plastic pads. Ik heb er nog niet mee gereden. Dat hoop van de zomer te doen. Heb toch meer vertrouwen in mijn motorjassen. Misschien toch maar die California bestellen.
Nja zomers bijvoorbeeld... gewoon onder een redelijke zomerjack bijvoorbeeld.

quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:33 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ónder je jas? Je jas zelf biedt voldoende bescherming. Ik volg je even niet, of wil je meer lucht onder je jas in de hoop op wat afkoeling?

Er is zo'n ding wat je in koud water kunt afkoelen en dan aan kunt trekken onder je jas, kan alleen niet op de naam komen. Deka rijdt er in ieder geval mee, lipjes volgens mij ook. Schijnt wel meesterlijk goed te werken.

Ik heb zelf gewoon een apart zomerpak aangeschaft. Dat is grotendeels mesh stof, versterkt op de belangrijke punten. Een Difi California is dat. Pakken zijn niet zo duur, voor mijn jas 120, model van vorig jaar. Kevlar broek eronder, dan is dat goed te doen. Maar niet wachten met aanschaffen tot het weer 30 graden is.

Al heb ik mijn twijfels gekregen bij de veiligheid van die California pakken door het gebrek aan enige vorm van rugbescherming

@MTA, vannelle en klawie: Thanks, maar die heb ik allemaal al gehad. Heb hem nu maar via DE besteld, verzendkosten zijn dan wel hoog, maar met een pakkingset en bougies erbij kom ik dan weer een stuk lager uit dan wanneer ik die laatste twee los in Nederland zou bestellen.

Tevens stickers besteld *O* Gaat ook werkelijk helemaal nergens over wat dat kost he :') Nu weer terug naar de Bandit, beginnen met het opschuren en plamuren van de tank. Kan nog even niet verder met het frame aangezien ik het motorblok hangend in het frame wil testen, en ik heb dat carterdeksel dus nog niet binnen. Kan het er nog niet uit halen.. Trouwens toch maar meteen een distributieketting meebesteld, als het blok er toch uit is kan ik daar fatsoenlijk bij, als het er in hangt is dat praktisch onmogelijk. Dan meteen maar nu doen, anders komt het er nooit meer van.
Gewoon als substituut voor je motorjas.
Waar je gewoon ff een jackie overheen kan trekken etc.

Zal een googlen op die pakken.
YouTube
pi_136661698
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:56 schreef loveli het volgende:
In onderdelen levert 'ie meer op (plastic is duur). In NL kun je hem het beste op MP zetten in de rubriek motoronderdelen, in de UK weet ik niet wat de meest lucratieve manier is.
Ja, dat weten we, maar voorkeur gaat dus in principe uit naar in z'n geheel voor onderdelen verkopen. We hoeven niet de hoofdprijs te vangen, willen er gewoon 'makkelijk vanaf' als het even kan, maar dan wel voor een redelijke prijs. Alleen geen idee wat een redelijke prijs zou zijn. Dus.
Ja doei.
  donderdag 13 februari 2014 @ 13:28:24 #147
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_136661789
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, dat weten we, maar voorkeur gaat dus in principe uit naar in z'n geheel voor onderdelen verkopen. We hoeven niet de hoofdprijs te vangen, willen er gewoon 'makkelijk vanaf' als het even kan, maar dan wel voor een redelijke prijs. Alleen geen idee wat een redelijke prijs zou zijn. Dus.
kijk wat een rijende kost en wees heel erg blij net een derde. Hier krijg je via een oploper denk ik niet meer dan 300
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_136669244
Heb al 'n bod van 750 pond! :o
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 13 februari 2014 @ 16:30:30 #149
70532 loveli
N
pi_136669408
Tweedehands markt is per land (blijkbaar) heel verschillend.
crap in = crap out
pi_136669576
Ja, :o De ad stond er nog geen half uur op voor net wat meer dan dat, gewoon om eens te kijken wat 't zou doen (Mr.Mo noemde ook 750 wel als een mogelijkheid, dus daarom daar wat boven gaan zitten), dus zou mooi zijn als we dat er voor kunnen krijgen (even zien of de bieder ook echt over de brug komt). Koffers, ruitje en eventueel de kisten verkopen we los, dus daar komt dan nog wel wat bij aan geld voor wat we er in totaal voor krijgen.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')