abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 februari 2014 @ 19:55:17 #101
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136638457
quote:
2s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:53 schreef Maegrim het volgende:
terwijl jullie remklauwen reviseren, kettingen en tandwielen vervangen, en complete wrakken weer tot leven wekken, bouw ik usb poortjes in :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boel al gebluetoothed?
pi_136638524
quote:
terwijl jullie remklauwen reviseren, kettingen en tandwielen vervangen, en complete wrakken weer tot leven wekken, bouw ik usb poortjes in :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd handig om foutcodes te kunnen wissen zónder het probleem aan te pakken! ;)
pi_136638603
quote:
SPOILER
Mja, die had ik al.

En die werkte na die crash ook nog steeds :D
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136638657
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:56 schreef vannelle het volgende:

[..]

Altijd handig om foutcodes te kunnen wissen zónder het probleem aan te pakken! ;)
gewoon voor stroom hoor :P
pi_136640251
Zo, Photoshop weer eens opgestart. Is twee jaar geleden voor het laatst, dus het was een beetje behelpen.

SPOILER
Het frame wordt matzwart. Aanvankelijk van plan alleen de schaafplekken te behandelen met Hammerite, maar ik heb hem nu toch uit elkaar dus ik pak het hele frame mee. Overigens vanmiddag een teststukje gespoten, morgen even terug om te kijken of het is wat ik hoopte dat het zou zijn, en over een paar dagen als het wat verder droog is, even kijken hoe het omgaat met benzine, olie en steenslag.

Tank en kappen worden een soort donkergroen/blauw/turqoise. Gebaseerd op deze CB750 Om de balans een beetje te bewaren worden de vorkpoten ook zwart, of ik de achterbrug grijs laat of ook zwart maak ben ik nog niet helemaal uit. Omdat het anders bij het dashboard wel errug veel chrome wordt, wil ik de achterkanten van de tellers en de koplamp zwart hebben. .Dat scheelt sowieso een hoop, want ik poets me nu een ongeluk daar. Ik vind nu nog steeds dat, in deze mockup, de balans van het chrome een beetje zoek is. Het kontje is wat te donker vergeleken met de rest, dus ik ga nog wel wat aanpassen.

Maar goed, als het geheel wat donkerder wordt, en het grijs/alu kleurtje alleen nog als accent erin zit, vind ik rode klauwen best wel vet eigenlijk :+ Denk dat ik het gewoon probeer, heb nog rode en zwarte Hammerite staan, en daar schijnt het prima mee te gaan. Deugt het niet, zijn ze zo weer zwart. En de klauwen liggen er nu toch af voor revisie.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  woensdag 12 februari 2014 @ 20:32:25 #106
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136640346
Rest van de uitlaat niet tapen? Zo lijkt het eerder alsof het niet af is.
pi_136641042
quote:
5s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:32 schreef Dekatria het volgende:
Rest van de uitlaat niet tapen? Zo lijkt het eerder alsof het niet af is.
Mja, kutte is dat het dan praktisch onmogelijk wordt om de uitlaat te wisselen. En met dat pijpje op de foto ga ik bijvoorbeeld echt .de niet in :+
pi_136641232
Ah ja, dat cb750 kleurtje is wel classy. En matzwart is altijd goed. Nog steeds geen fan van de remklauwen maar minder erg dan ik verwachtte :+
Wordt wel tof zeg.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_136641285
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:30 schreef BlackLining het volgende:
Zo, Photoshop weer eens opgestart. Is twee jaar geleden voor het laatst, dus het was een beetje behelpen.

SPOILER
Het frame wordt matzwart. Aanvankelijk van plan alleen de schaafplekken te behandelen met Hammerite, maar ik heb hem nu toch uit elkaar dus ik pak het hele frame mee. Overigens vanmiddag een teststukje gespoten, morgen even terug om te kijken of het is wat ik hoopte dat het zou zijn, en over een paar dagen als het wat verder droog is, even kijken hoe het omgaat met benzine, olie en steenslag.

Tank en kappen worden een soort donkergroen/blauw/turqoise. Gebaseerd op deze CB750 Om de balans een beetje te bewaren worden de vorkpoten ook zwart, of ik de achterbrug grijs laat of ook zwart maak ben ik nog niet helemaal uit. Omdat het anders bij het dashboard wel errug veel chrome wordt, wil ik de achterkanten van de tellers en de koplamp zwart hebben. .Dat scheelt sowieso een hoop, want ik poets me nu een ongeluk daar. Ik vind nu nog steeds dat, in deze mockup, de balans van het chrome een beetje zoek is. Het kontje is wat te donker vergeleken met de rest, dus ik ga nog wel wat aanpassen.

Maar goed, als het geheel wat donkerder wordt, en het grijs/alu kleurtje alleen nog als accent erin zit, vind ik rode klauwen best wel vet eigenlijk :+ Denk dat ik het gewoon probeer, heb nog rode en zwarte Hammerite staan, en daar schijnt het prima mee te gaan. Deugt het niet, zijn ze zo weer zwart. En de klauwen liggen er nu toch af voor revisie.
Ziet er tof uit, maar persoonlijk had ik die uitlaat mooi laten glimmen... in plaats van aftapen.
Ziet er niet uit :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_136641556
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:49 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ziet er tof uit, maar persoonlijk had ik die uitlaat mooi laten glimmen... in plaats van aftapen.
Die cb750 komt er ook goed mee weg, vind het wel charme hebben.
  woensdag 12 februari 2014 @ 20:55:39 #111
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136641670
Mwa, glimmen is beter dan half om half zoals de photoshop.
pi_136641756
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:55 schreef Dekatria het volgende:
Wat stond daar nou eerst?

Ik was aan het proberen om die zin te ontcijferen maar toen was ie ineens weg :+
  woensdag 12 februari 2014 @ 20:57:33 #113
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136641790
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:56 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Wat stond daar nou eerst?

Ik was aan het proberen om die zin te ontcijferen maar toen was ie ineens weg :+
Verkeerde topic :+
pi_136642228
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:49 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Uitlaat laten glimmen is domweg onmogelijk als je een motor als dagelijks vervoer gebruikt ;) Wordt gewoon een doffe, zandkleurige bende anders.

Klinkt leuk, werkt alleen bij mooiweerrijders die op drie zondagen per jaar een dijkje pakken en vervolgens zes uur gaan staan poetsen.
pi_136642632
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:55 schreef Dekatria het volgende:
Heb jij ondertussen eigenlijk al je zadel opnieuw laten bekleden?
  woensdag 12 februari 2014 @ 21:12:30 #116
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136642672
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:11 schreef mjan het volgende:

[..]

Heb jij ondertussen eigenlijk al je zadel opnieuw laten bekleden?
Volgende week zaterdag gaat het gebeuren :Y) dan een week vakantie, kan ik meteen wat andere dingen doen.
pi_136642788
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:12 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Volgende week zaterdag gaat het gebeuren :Y) dan een week vakantie, kan ik meteen wat andere dingen doen.
Nice!

Betaal je daarvoor dan? Mijn zadel heeft ook een flinke scheur in het leer aan de voorkant. Logisch wel, want daar ligt nogal een gewicht op natuurlijk. Maar ik wil hem eigenlijk ook wel opnieuw laten bekleden. En dan mijn naam erin laten borduren ofzo :7
  woensdag 12 februari 2014 @ 21:15:19 #118
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136642841
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:14 schreef BlackLining het volgende:
Nice!

Betaal je daarvoor dan?
75 euro. Heb ook gedacht aan iets erin te laten zetten, maar dat vind ik toch een beetje banaal.
pi_136643071
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:15 schreef Dekatria het volgende:

[..]

75 euro. Heb ook gedacht aan iets erin te laten zetten, maar dat vind ik toch een beetje banaal.
Da's nie veel nie.

Waar laat je dat doen? Ik heb hier in de buurt eens een zadelmaker gevraagd, die wilde 400 euro hebben :') De grapjas.
  woensdag 12 februari 2014 @ 21:20:10 #120
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136643122
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:19 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Da's nie veel nie.

Waar laat je dat doen? Ik heb hier in de buurt eens een zadelmaker gevraagd, die wilde 400 euro hebben :') De grapjas.
http://www.woesthoff.nl/
pi_136643614
quote:
Thanks, staat bij de favo's. Ik heb die kerel hier maar gewoon uitgelachen en ben weggereden. Vierhonderd euro :')

Zit nog een beetje te spelen met die Photoshop. Het hart van de remschijven kan ik natuurlijk ook spuiten. Dat ook zwart maken, dan is de verdeling donker/licht al een stuk beter in balans :Y Alleen horen er dan éigenlijk nog wave discs bij. Maar ja, ik heb dat eens overlegd en de Rabobank raadde dat af :{
  woensdag 12 februari 2014 @ 21:31:00 #122
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136643669
Oeh, thanks for the reminder. Moet er nog een bestellen.
pi_136643740
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:31 schreef Dekatria het volgende:
Oeh, thanks for the reminder. Moet er nog een bestellen.
Één remschijf? Heb je er een krom ofzo?

En ik bedoelde dus dit. Ziet er een heel stuk beter uit, anders was het voor te licht en achter te donker.
  woensdag 12 februari 2014 @ 21:33:52 #124
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136643836
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:32 schreef BlackLining het volgende:
Één remschijf? Heb je er een krom ofzo?
Voor achter ;)

Deze foto met meer zwart vind ik een hele verbetering, overigens ^O^
pi_136643947
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:33 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Voor achter ;)

Deze foto met meer zwart vind ik een hele verbetering, overigens ^O^
Inclusief het achterwege laten van de tape ^O^
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')