quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:53 schreef Maegrim het volgende:
terwijl jullie remklauwen reviseren, kettingen en tandwielen vervangen, en complete wrakken weer tot leven wekken, bouw ik usb poortjes inBoel al gebluetoothed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
terwijl jullie remklauwen reviseren, kettingen en tandwielen vervangen, en complete wrakken weer tot leven wekken, bouw ik usb poortjes inAltijd handig om foutcodes te kunnen wissen zónder het probleem aan te pakken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
terwijl jullie remklauwen reviseren, kettingen en tandwielen vervangen, en complete wrakken weer tot leven wekken, bouw ik usb poortjes inMja, die had ik al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die werkte na die crash ook nog steeds
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
gewoon voor stroom hoorquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
Altijd handig om foutcodes te kunnen wissen zónder het probleem aan te pakken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het frame wordt matzwart. Aanvankelijk van plan alleen de schaafplekken te behandelen met Hammerite, maar ik heb hem nu toch uit elkaar dus ik pak het hele frame mee. Overigens vanmiddag een teststukje gespoten, morgen even terug om te kijken of het is wat ik hoopte dat het zou zijn, en over een paar dagen als het wat verder droog is, even kijken hoe het omgaat met benzine, olie en steenslag.
Tank en kappen worden een soort donkergroen/blauw/turqoise. Gebaseerd op deze CB750 Om de balans een beetje te bewaren worden de vorkpoten ook zwart, of ik de achterbrug grijs laat of ook zwart maak ben ik nog niet helemaal uit. Omdat het anders bij het dashboard wel errug veel chrome wordt, wil ik de achterkanten van de tellers en de koplamp zwart hebben. .Dat scheelt sowieso een hoop, want ik poets me nu een ongeluk daar. Ik vind nu nog steeds dat, in deze mockup, de balans van het chrome een beetje zoek is. Het kontje is wat te donker vergeleken met de rest, dus ik ga nog wel wat aanpassen.
Maar goed, als het geheel wat donkerder wordt, en het grijs/alu kleurtje alleen nog als accent erin zit, vind ik rode klauwen best wel vet eigenlijkDenk dat ik het gewoon probeer, heb nog rode en zwarte Hammerite staan, en daar schijnt het prima mee te gaan. Deugt het niet, zijn ze zo weer zwart. En de klauwen liggen er nu toch af voor revisie.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Mja, kutte is dat het dan praktisch onmogelijk wordt om de uitlaat te wisselen. En met dat pijpje op de foto ga ik bijvoorbeeld echt .de niet inquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:32 schreef Dekatria het volgende:
Rest van de uitlaat niet tapen? Zo lijkt het eerder alsof het niet af is.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:30 schreef BlackLining het volgende:
Zo, Photoshop weer eens opgestart. Is twee jaar geleden voor het laatst, dus het was een beetje behelpen.Ziet er tof uit, maar persoonlijk had ik die uitlaat mooi laten glimmen... in plaats van aftapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het frame wordt matzwart. Aanvankelijk van plan alleen de schaafplekken te behandelen met Hammerite, maar ik heb hem nu toch uit elkaar dus ik pak het hele frame mee. Overigens vanmiddag een teststukje gespoten, morgen even terug om te kijken of het is wat ik hoopte dat het zou zijn, en over een paar dagen als het wat verder droog is, even kijken hoe het omgaat met benzine, olie en steenslag.
Tank en kappen worden een soort donkergroen/blauw/turqoise. Gebaseerd op deze CB750 Om de balans een beetje te bewaren worden de vorkpoten ook zwart, of ik de achterbrug grijs laat of ook zwart maak ben ik nog niet helemaal uit. Omdat het anders bij het dashboard wel errug veel chrome wordt, wil ik de achterkanten van de tellers en de koplamp zwart hebben. .Dat scheelt sowieso een hoop, want ik poets me nu een ongeluk daar. Ik vind nu nog steeds dat, in deze mockup, de balans van het chrome een beetje zoek is. Het kontje is wat te donker vergeleken met de rest, dus ik ga nog wel wat aanpassen.
Maar goed, als het geheel wat donkerder wordt, en het grijs/alu kleurtje alleen nog als accent erin zit, vind ik rode klauwen best wel vet eigenlijkDenk dat ik het gewoon probeer, heb nog rode en zwarte Hammerite staan, en daar schijnt het prima mee te gaan. Deugt het niet, zijn ze zo weer zwart. En de klauwen liggen er nu toch af voor revisie.
Ziet er niet uit
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Die cb750 komt er ook goed mee weg, vind het wel charme hebben.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ziet er tof uit, maar persoonlijk had ik die uitlaat mooi laten glimmen... in plaats van aftapen.
Ziet er niet uit
Wat stond daar nou eerst?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:55 schreef Dekatria het volgende:
Mwa, glimmen is beter dan half om half zoals de photoshop.
Verkeerde topicquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat stond daar nou eerst?
Ik was aan het proberen om die zin te ontcijferen maar toen was ie ineens weg
Uitlaat laten glimmen is domweg onmogelijk als je een motor als dagelijks vervoer gebruiktquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ziet er tof uit, maar persoonlijk had ik die uitlaat mooi laten glimmen... in plaats van aftapen.
Ziet er niet uit
Heb jij ondertussen eigenlijk al je zadel opnieuw laten bekleden?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:55 schreef Dekatria het volgende:
Mwa, glimmen is beter dan half om half zoals de photoshop.
Volgende week zaterdag gaat het gebeurenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:11 schreef mjan het volgende:
[..]
Heb jij ondertussen eigenlijk al je zadel opnieuw laten bekleden?
Nice!quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag gaat het gebeurendan een week vakantie, kan ik meteen wat andere dingen doen.
75 euro. Heb ook gedacht aan iets erin te laten zetten, maar dat vind ik toch een beetje banaal.quote:
Da's nie veel nie.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
75 euro. Heb ook gedacht aan iets erin te laten zetten, maar dat vind ik toch een beetje banaal.
http://www.woesthoff.nl/quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Da's nie veel nie.
Waar laat je dat doen? Ik heb hier in de buurt eens een zadelmaker gevraagd, die wilde 400 euro hebbenDe grapjas.
Thanks, staat bij de favo's. Ik heb die kerel hier maar gewoon uitgelachen en ben weggereden. Vierhonderd euroquote:
Één remschijf? Heb je er een krom ofzo?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:31 schreef Dekatria het volgende:
Oeh, thanks for the reminder. Moet er nog een bestellen.
Voor achterquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:32 schreef BlackLining het volgende:
Één remschijf? Heb je er een krom ofzo?
Inclusief het achterwege laten van de tapequote:Op woensdag 12 februari 2014 21:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Voor achter
Deze foto met meer zwart vind ik een hele verbetering, overigens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |