je hebt toch een afdakje voor je gereedschap?quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:29 schreef BlackLining het volgende:
Bij gebrek aan fatsoenlijk sleutelweer buiten maar begonnen met het spuiten van de remschijven, althans de harten daarvan. Vond het in de Photoshop zo vet staan dat ik wel zeker weet dat te willen gaan doen.
Vind het best vet gewordenhelaas wel wat foutjes met afplakken rond de ringen.. Maar dit was pas als testje de achterkant van één van de schijven, om de voorkant te doen gaan we dus even een betere oplossing zoeken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Netjes heuhr!quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:29 schreef BlackLining het volgende:
Bij gebrek aan fatsoenlijk sleutelweer buiten maar begonnen met het spuiten van de remschijven, althans de harten daarvan. Vond het in de Photoshop zo vet staan dat ik wel zeker weet dat te willen gaan doen.
Vind het best vet gewordenhelaas wel wat foutjes met afplakken rond de ringen.. Maar dit was pas als testje de achterkant van één van de schijven, om de voorkant te doen gaan we dus even een betere oplossing zoeken.
Mwhehe.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je hebt toch een afdakje voor je gereedschap?
It's funny
But not ha-ha funny.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:36 schreef Salatrel het volgende:
]je hebt toch een afdakje voor je gereedschap?
blijkbaar. Nou ja, ik weet dat het type sleurhut dat ik heb voor het dubbele van de prijs in DL verkocht kan worden dan hier.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:30 schreef loveli het volgende:
Tweedehands markt is per land (blijkbaar) heel verschillend.
Heb je gelijk een mooi ritje op de motor effe afleverenquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
blijkbaar. Nou ja, ik weet dat het type sleurhut dat ik heb voor het dubbele van de prijs in DL verkocht kan worden dan hier.
Mwa, die vijf minuten die hij onderweg is naar .de..quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:51 schreef klawie het volgende:
[..]
Heb je gelijk een mooi ritje op de motor effe afleveren
Zelfs op zo'n machine duurt het 10 min voor je gouda uit bentquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mwa, die vijf minuten die hij onderweg is naar .de..
stop de perzen!quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:07 schreef BlackLining het volgende:
Nou, de dag die je .. ehh .. nooit dacht dat zou komen is eindelijk hier
Nieuwe richtingaanwijzers besteld
quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:07 schreef BlackLining het volgende:
Nou, de dag die je .. ehh .. nooit dacht dat zou komen is eindelijk hier
Nieuwe richtingaanwijzers besteld
Word wel tijd voor een nieuwe niet??quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:41 schreef Salatrel het volgende:
ik lig trouwens goed op schema op de 20k beurt vlak voor de wakansie uit te laten voeren (maar niet te vlak voor)
ik kom in de buurt van de km stand van de GSR toen ik hem inruildequote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Word wel tijd voor een nieuwe niet??
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:20 schreef picodealion het volgende:
Was deze al gepost?
http://imgur.com/a/4NgWk
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:20 schreef picodealion het volgende:
Was deze al gepost?
vorig jaar alquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:20 schreef picodealion het volgende:
Was deze al gepost?
Zuurpruimquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:30 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Fantastische foto blijft dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij rijdt fijn!Zoals ik al dacht barst het niet van de power, maar het is goed genoeg!
It's funny
But not ha-ha funny.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:25 schreef Nero22 het volgende:
Mijn buurjongen zag me thuiskomen.
Lekker hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij rijdt fijn!Zoals ik al dacht barst het niet van de power, maar het is goed genoeg!
Had je niet eerst een proefrit gemaakt dan?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Nee.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Had je niet eerst een proefrit gemaakt dan?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:25 schreef Nero22 het volgende:
Mijn buurjongen zag me thuiskomen.
En die maakte meteen een foto nog voor je af kon stappen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij rijdt fijn!Zoals ik al dacht barst het niet van de power, maar het is goed genoeg!
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Hoe weet je dan of hij bevalt enzo... heb je er iemand naar laten kijken?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:30 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nee.
Zo zag ik er ook een beetje uit op de Transalp. Nauwelijks bij de grond kunnend.![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:50 schreef Salatrel het volgende:
de enige fiets waar elke helm stil is is een goldwing
En de BMW C1quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:50 schreef Salatrel het volgende:
laag uit wat voor test? keurmerk is keurmerk hoor![]()
verder ligt het er maar net aan wat voor hoofd de drager heeft en zelfs hoe de wind langs je scherm/kappen gaat kan er voor zorgen dat je helm die zo stil is op een XT een teringherrie maakt op een alp.
die heeft een gordel, geen helm verplichtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En de BMW C1
Helm geeft bij mij veel minder geluid en heeft een erg goede pasvorm, maar vooral dat het src op de plaats van de bestaande kraag kan is errug prettig
Maar alleen als je in de kelder dat zitten. Ik denk dat je in de concertzaal of op het dakterras toch wel wat hoort.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:50 schreef Salatrel het volgende:
verder ligt het er maar net aan wat voor hoofd de drager heeft en zelfs hoe de wind langs je scherm/kappen gaat kan er voor zorgen dat je helm die zo stil is op een XT een teringherrie maakt op een alp.
Ja ha ha.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En die maakte meteen een foto nog voor je af kon stappen?
http://sharp.direct.gov.uk dit was zover ik weet een hele goede site met tests voor helmen. De UK schijnt nogal strikt in alles zijn. Info is allemaal wel te vinden op de site.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:50 schreef Salatrel het volgende:
Maar gewoon op de gok gedaan dus?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |