Dat is een nog grotere mazzelaar dan ik.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik geef meer de voorkeur aan die van Doublepain.
Ajax speelt slechtquote:Op zondag 9 februari 2014 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Waterreus, Van Hooijdonk, Gullit & Jan Mulder vanavond bij Studio Ajax.
Helaas geen voetballes van Co.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ajax speelt slecht
Ronald de Boer wordt niet uitgenodigd
KNJB NOS Joden omroep
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:43 schreef x
Oh de VBL kneuzenbrigade is er weer
En terecht. Dit soort opmerkingen aan mijn adres zijn ongepast.quote:
Waar? Ik trommel wel wat mensen op. Gevecht in blote bast. Ik kies als eerste TwenteFC.quote:
High score van 5 heb ik.quote:
Littlerabbit en ikquote:Op zondag 9 februari 2014 20:52 schreef GGMM het volgende:
Ik en Littlerabbit vinden dit een erg mooi nummer.
Je zal het nooit leren he.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:52 schreef GGMM het volgende:
Ik en Littlerabbit vinden dit een erg mooi nummer.
En GGMM.quote:
Wat ben jij een schijtluis. Dit is nog vele male erger dan je durven uit te spreken tegen een subforumquote:
Wat heeft dat met flappy bird te maken?quote:
Uh, okéquote:Op zondag 9 februari 2014 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben jij een schijtluis. Dit is nog vele male erger dan je durven uit te spreken tegen een subforum
Ook al een andere UIquote:Op zondag 9 februari 2014 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben jij een schijtluis. Dit is nog vele male erger dan je durven uit te spreken tegen een subforum
Wat een autist ben je toch.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook al een andere UI
Wat is er toch gebeurd?
Leuk. Dat is denk ik iets voor mij. Waar kan ik applyen?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het WK begint, gok ik.
En we zoeken nog een moderator.
Eind maart denk ikquote:Op zondag 9 februari 2014 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is iets voor mijquote:Op zondag 9 februari 2014 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stuurjijvooralniks@fok.nlquote:Op zondag 9 februari 2014 21:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Leuk. Dat is denk ik iets voor mij. Waar kan ik applyen?
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben wat nonchalant geweest met school.
Ik denk wel dat ik een uitermate geschikte kandidaat benquote:Op zondag 9 februari 2014 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
China probeert je psychisch kapot te krijgen.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen gekocht en er zaten 4 veters in![]()
Echt heel raar.
Ah. Made in China.
Klapjostis.
Toevallig is mijn veter vorige week gebroken, ik zou het dus waarderen als je de 2 veters die je niet gebruikt naar mij toestuurt.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen gekocht en er zaten 4 veters in![]()
Echt heel raar.
Ah. Made in China.
Klapjostis.
quote:
quote:
Hmm, dit had ik best willen doen maar ik heb ze zojuist aan de kat gegeven. Als je het niet erg vindt dat er een beetje kattenkwijl op zit probeer ik het haar nog te ontfutselen.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toevallig is mijn veter vorige week gebroken, ik zou het dus waarderen als je de 2 veters die je niet gebruikt naar mij toestuurt.
Dat vind ik niet erg. Bedankt alvast.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm, dit had ik best willen doen maar ik heb ze zojuist aan de kat gegeven. Als je het niet erg vindt dat er een beetje kattenkwijl op zit probeer ik het haar nog te ontfutselen.
Ik zou graag een keer tegen jou vechten. Ik ben regelmatig in Amersfoort te vinden. Kunnen we dit een keer arrangeren?quote:
Prima, meld het maar even als je in Amersfoort bent.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou graag een keer tegen jou vechten. Ik ben regelmatig in Amersfoort te vinden. Kunnen we dit een keer arrangeren?
Omzet *2000quote:Op zondag 9 februari 2014 21:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit gaat een kijkcijferhit worden. Voor fok dan.
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik leen Lans mijn GoPro voor live firstperson beelden als hij Rene in elkaar slaat en daarna swaffelt met zijn 30cm lange slurf.
Hohoho.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik leen Lans mijn GoPro voor live firstperson beelden als hij Rene in elkaar slaat en daarna swaffelt met zijn 30cm lange slurf.
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Anders kan je er toch niet mee swaffelenquote:Op zondag 9 februari 2014 21:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hohoho.
Zou je er even bij willen vermelden dat die 30 cm in slappe toestand is.
even dimmenquote:Op zondag 9 februari 2014 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rens, je bent niet grappig. Onthou dat.
Met René?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als wel leen ik je mijn gopro voor beelden in de slaapkamer.
stukje schrootquote:Op zondag 9 februari 2014 21:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Krijgen jullie hier ook een harde van?
![]()
![]()
Ik vind het zo jammer dat er geen trappers op zitten.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Krijgen jullie hier ook een harde van?
![]()
![]()
Geen probleem. Laat ik eens wat kunstjes zien.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, je vrouw en CA natuurlijk.
Kan jij niet eens slapjanus.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet ik de wielrenfiets van Knut op je benen gooien?
Plastic dus, nog erger.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Deze fiets is van carbon onwetende
boeiendquote:Op zondag 9 februari 2014 21:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Deze fiets is van carbon onwetende
ga eens korfballen.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee want jij bent een ontzettende kast.
quote:
KOM OP RENS EN STIJN KOM OP. VERLIEZEN DUURT MAAR EVEN MAAR VRIENDEN HEB JE VOOR HET LEVENquote:Op zondag 9 februari 2014 21:22 schreef Lange_Lans het volgende:
RENS EN STIJN NU IS GENOEIEG GEEEWST MET DIE EEUWIGE RUZIES DE HELE TIJD KOM OP JONGENS HET LEVEN IS TE KORT OM STEEDS RUZIE TE BLIJVEN MAKNE.
OKE OOM LANGE_LANS IK ZAL LUISTERENquote:Op zondag 9 februari 2014 21:22 schreef Lange_Lans het volgende:
RENS EN STIJN NU IS GENOEIEG GEEEWST MET DIE EEUWIGE RUZIES DE HELE TIJD KOM OP JONGENS HET LEVEN IS TE KORT OM STEEDS RUZIE TE BLIJVEN MAKNE.
Iedereen weet dat alleen ik familie van Lans ben debiel.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
OKE OOM LANGE_LANS IK ZAL LUISTEREN
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iedereen weet dat alleen ik familie van Lans ben debiel.
quote:
Hmm. Ik denk dat je met deze post de AIVD wakker hebt gemaakt.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
OKE OOM LANGE_LANS IK ZAL LUISTEREN
Ik ga even een douche doen en daarna een filmpje kijken. Wolf of Wallstreet hoor ik goede dingen over.quote:
Justine zou ik echt zeer hard doen jaquote:
Het zijn zussen.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft Putin ze al opgepakt voor lesbische praktijken?
lesbian.sisters.aviquote:
Doet me goed Stijn. En ik moet zeggen, ik ben al door andere fora gepolst, alsmede door een zekere persoon op FOK! om een subforum te gaan modden.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, je moet Lans aanbevelen bij de crew. Kijk hoe hij hier, overigens niet geforceerd, de vredestichter uithangt. Wat een persoon, wat een man, wat een uitstraling. Aannemen die gast voor het te laat is. Straks modereert hij bij de concurrent, moet je ook niet hebben. Als Lans mod wordt gaan we allemaal...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft Putin ze al opgepakt voor lesbische praktijken?
Mijn vraag net had weinig te maken met Flappy Bird.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doet me goed Stijn. En ik moet zeggen, ik ben al door andere fora gepolst, alsmede door een zekere persoon op FOK! om een subforum te gaan modden.
Hopelijk doe je het ook, als je zelf actie onderneemt dan gaat FOK! je negeren. Dus dat je gevraagd bent is alleen maar beter.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doet me goed Stijn. En ik moet zeggen, ik ben al door andere fora gepolst, alsmede door een zekere persoon op FOK! om een subforum te gaan modden.
Ohrid hè. Met de hele familie.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Mijn vraag net had weinig te maken met Flappy Bird.
Toch wil ik weten waar in FYROM je naartoe gaat
Tja. Ik laat me niet kennen. Ik ga gewoon maar door. Want wie niet tegen zijn verlies kan, die is maar zielig hoor.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk doe je het ook, als je zelf actie onderneemt dan gaat FOK! je negeren. Dus dat je gevraagd bent is alleen maar beter.
Het was met name heel erg goedkoop.quote:
Ik had al een opmerking gemaakt over zijn huispak, maar daar werd niet echt op gereageerd. Dat deed me even pijn.quote:
Je kunt de bus pakken naar Prizren, best leuk om even te gaan kijken.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het was met name heel erg goedkoop.![]()
En ik houd wel van plekken waar nog niet extreem veel toerisme is.
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[ afbeelding ]
Zou Poetin bij Roy Donders zijn geweest?
Ohrid mooie meer, meer heb je in het land niet. Misschien naar Bitola (ligt dichtbij Ohrid) of in het zuiden richting Strumica heb je nog wat leuke plekjes of Skopje mocht je Ohrid uit willen gaan.quote:
Ik vond Skopje best vetquote:Op zondag 9 februari 2014 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ohrid mooie meer, meer heb je in het land niet. Misschien naar Bitola (ligt dichtbij Ohrid) of in het zuiden richting Strumica heb je nog wat leuke plekjes of Skopje mocht je Ohrid uit willen gaan.
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het was met name heel erg goedkoop.![]()
En ik houd wel van plekken waar nog niet extreem veel toerisme is.
Tips zijn altijd welkom.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kunt de bus pakken naar Prizren, best leuk om even te gaan kijken.
En het is top om die stempel te hebben in je paspoort
Alleen jammer dat die tyfus Albanezen alles overnemen.quote:
Dank je. Mijn eerste taak als mod zal bestaan uit het geven van een positieve note aan jou.quote:
Valt ongetwijfeld mee t.o.v. Salou, Mallorca en Faro/quote:Op zondag 9 februari 2014 21:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan moet je juist niet daarnaartoe gaan
Dat durf ik niet te zeggen, maar van wat ik gehoord heb is dat het steeds populairder wordt onder de jongeren.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Valt ongetwijfeld mee t.o.v. Salou, Mallorca en Faro/
Wij zitten in zo een kindvriendelijk hotel. Zal weinig last hebben van jongeren.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen, maar van wat ik gehoord heb is dat het steeds populairder wordt onder de jongeren.
En dat is?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, ik heb weer even geshined op het dartbord. Nu tijd voor de wekelijkse zelfpijniging.
O dat, er zit een knop op je tv, wie komen er?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Studio Voetbal. Jammer genoeg geen voetballes van Co Adriaanse.
Pierre van Hooijdonkquote:Op zondag 9 februari 2014 22:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
O dat, er zit een knop op je tv, wie komen er?
Genieten hoorquote:Op zondag 9 februari 2014 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pierre van Hooijdonk
Jan Mulder
Ruud Gullit
Ronald Waterreus
Feyenoord kampioens kandidaat van de weekquote:Op zondag 9 februari 2014 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pierre van Hooijdonk
Jan Mulder
Ruud Gullit
Ronald Waterreus
Programmaatjes vergelijken met elkaar en tot de conclusie komen dat Ajax het gunstigste schema heeft.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord kampioens kandidaat van de week
Fucking slecht gewoon.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:12 schreef Doublepain het volgende:
Wat is dit voor een wanabe lama´s op nl3
Hiermee leg je het hele probleem van RTL4 bloot, alles is daar slecht.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:18 schreef Buitendam het volgende:
Dat ander improvisatieprogramma op rtl 4. Dát is slecht.
Sinds deze post kijk ik al.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:12 schreef Doublepain het volgende:
De serie die hierna komt is wel erg goed.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds deze post kijk ik al.
Ik erger me kapot.
Wtf. Ik zeg exact hetzelfde net tegen mijn chick.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:12 schreef Doublepain het volgende:
wat was er?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:33 schreef Helpmefok het volgende:
TV / [RTL4] Miljoenenjacht #32 incl. belastingaanslagen
De atmosfeer op FOK! is behoorlijk veranderd inderdaad.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf een atmosferische storing.
Ik moet zeggen dat ik het leuker vind dan ik van tevoren had gedacht dat je er weer bent.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De atmosfeer op FOK! is behoorlijk veranderd inderdaad.
Drakequote:Op zondag 9 februari 2014 22:40 schreef Doublepain het volgende:
Hier een nummer om de sfeer weer te verbeteren die nu verziekt is door GGMM..
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
En studio voetbal kan eindelijk beginnen.
Het genoegen is geheel wederzijds tot op heden, Reneger.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het leuker vind dan ik van tevoren had gedacht dat je er weer bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het genoegen is geheel wederzijds tot op heden, Reneger.Ik meen het man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
De SC is sinds je 3 laatste posts ook nog een stuk leuker.![]()
Weet ik joh pik. Ik ben ook wat minder gestoord enzo. Heb het ook gelukkig iets te druk om te FOK!ken.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik meen het man.
De SC is sinds je 3 laatste posts ook nog een stuk leuker.
Jammer? Die had dubbel aantal mijn posts en tikte tegen jou en JR aan..quote:Op zondag 9 februari 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Kapiteintje het nodig vindt om een leven te hebben.
24. Steengoede serie.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:43 schreef GGMM het volgende:
Al zou ik toch altijd bang blijven dat Keither Sutherland me doodt als ik haar aanraak.
Trusten.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:48 schreef GGMM het volgende:
Slapen
Oke, stiekem ga ik Battlestar Gallactica kijken, maar daarna slapen.
Welterusten mensen (en Doublepain.)
Doei. (en GGMM)quote:Op zondag 9 februari 2014 22:48 schreef GGMM het volgende:
Slapen
Oke, stiekem ga ik Battlestar Gallactica kijken, maar daarna slapen.
Welterusten mensen (en Doublepain.)
?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:43 schreef GGMM het volgende:
Al zou ik toch altijd bang blijven dat Keither Sutherland me doodt als ik haar aanraak.
Ik vond jou in het begin zo'n debiel, ik vind je nou zo'n god he. De koning van de PSV'ers. Maar sowieso hebben jullie echt relaxte gasten. Lange, ook zo'n topper. En Geo.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:49 schreef Doublepain het volgende:
en mr Smokey, wat een baas is dat
Opzich heb ik geen problemen met Feyenoorders.
Wel met veel joden, oa Onlogisch. Die loopt altijd weg van de feiten.
L_L is de koningquote:Op zondag 9 februari 2014 22:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vond jou in het begin zo'n debiel, ik vind je nou zo'n god he. De koning van de PSV'ers. Maar sowieso hebben jullie echt relaxte gasten. Lange, ook zo'n topper. En Geo.
Ik heb niet zoveel met Stylo.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
L_L is de koningVerder doe je Stylo tekort
Ik mag jou, ik mag genoeg PSV'ers. Mijn beste vriend is een jood. Ergo, onzin.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij hebt niks met PSV'ers en Joden.
bekogeld toch?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:55 schreef RensAjacied het volgende:
Ik lees net ergens dat Van der Vaart in elkaar geslagen door HSV fans?
Klopt dat?
Heeft tikken gehad van stenen ja.quote:
quote:Van der Vaart is geschrokken van de actie, waarbij fans de spelers die het gesprek aan wilden gaan bekogelden. Van der Vaart was daar één van. 'Het is niet oké, wanneer spelers aangevallen worden en angst wordt aangejaagd. We willen op het gras het vertrouwen van de fans herwinnen.'
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik mag jou, ik mag genoeg PSV'ers. Mijn beste vriend is een jood. Ergo, onzin..
Ja man. Adjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |