Plastic dus, nog erger.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Deze fiets is van carbon onwetende
boeiendquote:Op zondag 9 februari 2014 21:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Deze fiets is van carbon onwetende
ga eens korfballen.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee want jij bent een ontzettende kast.
quote:
KOM OP RENS EN STIJN KOM OP. VERLIEZEN DUURT MAAR EVEN MAAR VRIENDEN HEB JE VOOR HET LEVENquote:Op zondag 9 februari 2014 21:22 schreef Lange_Lans het volgende:
RENS EN STIJN NU IS GENOEIEG GEEEWST MET DIE EEUWIGE RUZIES DE HELE TIJD KOM OP JONGENS HET LEVEN IS TE KORT OM STEEDS RUZIE TE BLIJVEN MAKNE.
OKE OOM LANGE_LANS IK ZAL LUISTERENquote:Op zondag 9 februari 2014 21:22 schreef Lange_Lans het volgende:
RENS EN STIJN NU IS GENOEIEG GEEEWST MET DIE EEUWIGE RUZIES DE HELE TIJD KOM OP JONGENS HET LEVEN IS TE KORT OM STEEDS RUZIE TE BLIJVEN MAKNE.
Iedereen weet dat alleen ik familie van Lans ben debiel.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
OKE OOM LANGE_LANS IK ZAL LUISTEREN
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iedereen weet dat alleen ik familie van Lans ben debiel.
quote:
Hmm. Ik denk dat je met deze post de AIVD wakker hebt gemaakt.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
OKE OOM LANGE_LANS IK ZAL LUISTEREN
Ik ga even een douche doen en daarna een filmpje kijken. Wolf of Wallstreet hoor ik goede dingen over.quote:
Justine zou ik echt zeer hard doen jaquote:
Het zijn zussen.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft Putin ze al opgepakt voor lesbische praktijken?
lesbian.sisters.aviquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |