wat was er?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:33 schreef Helpmefok het volgende:
TV / [RTL4] Miljoenenjacht #32 incl. belastingaanslagen
De atmosfeer op FOK! is behoorlijk veranderd inderdaad.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf een atmosferische storing.
Ik moet zeggen dat ik het leuker vind dan ik van tevoren had gedacht dat je er weer bent.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De atmosfeer op FOK! is behoorlijk veranderd inderdaad.
Drakequote:Op zondag 9 februari 2014 22:40 schreef Doublepain het volgende:
Hier een nummer om de sfeer weer te verbeteren die nu verziekt is door GGMM..
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
En studio voetbal kan eindelijk beginnen.
Het genoegen is geheel wederzijds tot op heden, Reneger.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het leuker vind dan ik van tevoren had gedacht dat je er weer bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het genoegen is geheel wederzijds tot op heden, Reneger.Ik meen het man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
De SC is sinds je 3 laatste posts ook nog een stuk leuker.![]()
Weet ik joh pik. Ik ben ook wat minder gestoord enzo. Heb het ook gelukkig iets te druk om te FOK!ken.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik meen het man.
De SC is sinds je 3 laatste posts ook nog een stuk leuker.
Jammer? Die had dubbel aantal mijn posts en tikte tegen jou en JR aan..quote:Op zondag 9 februari 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Kapiteintje het nodig vindt om een leven te hebben.
24. Steengoede serie.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:43 schreef GGMM het volgende:
Al zou ik toch altijd bang blijven dat Keither Sutherland me doodt als ik haar aanraak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |