Dat is een nog grotere mazzelaar dan ik.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik geef meer de voorkeur aan die van Doublepain.
Ajax speelt slechtquote:Op zondag 9 februari 2014 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Waterreus, Van Hooijdonk, Gullit & Jan Mulder vanavond bij Studio Ajax.
Helaas geen voetballes van Co.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ajax speelt slecht
Ronald de Boer wordt niet uitgenodigd
KNJB NOS Joden omroep
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:43 schreef x
Oh de VBL kneuzenbrigade is er weer
En terecht. Dit soort opmerkingen aan mijn adres zijn ongepast.quote:
Waar? Ik trommel wel wat mensen op. Gevecht in blote bast. Ik kies als eerste TwenteFC.quote:
High score van 5 heb ik.quote:
Littlerabbit en ikquote:Op zondag 9 februari 2014 20:52 schreef GGMM het volgende:
Ik en Littlerabbit vinden dit een erg mooi nummer.
Je zal het nooit leren he.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:52 schreef GGMM het volgende:
Ik en Littlerabbit vinden dit een erg mooi nummer.
En GGMM.quote:
Wat ben jij een schijtluis. Dit is nog vele male erger dan je durven uit te spreken tegen een subforumquote:
Wat heeft dat met flappy bird te maken?quote:
Uh, okéquote:Op zondag 9 februari 2014 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben jij een schijtluis. Dit is nog vele male erger dan je durven uit te spreken tegen een subforum
Ook al een andere UIquote:Op zondag 9 februari 2014 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben jij een schijtluis. Dit is nog vele male erger dan je durven uit te spreken tegen een subforum
Wat een autist ben je toch.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook al een andere UI
Wat is er toch gebeurd?
Leuk. Dat is denk ik iets voor mij. Waar kan ik applyen?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het WK begint, gok ik.
En we zoeken nog een moderator.
Eind maart denk ikquote:Op zondag 9 februari 2014 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is iets voor mijquote:Op zondag 9 februari 2014 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stuurjijvooralniks@fok.nlquote:Op zondag 9 februari 2014 21:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Leuk. Dat is denk ik iets voor mij. Waar kan ik applyen?
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben wat nonchalant geweest met school.
Ik denk wel dat ik een uitermate geschikte kandidaat benquote:Op zondag 9 februari 2014 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |