Trusten.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:48 schreef GGMM het volgende:
Slapen
Oke, stiekem ga ik Battlestar Gallactica kijken, maar daarna slapen.
Welterusten mensen (en Doublepain.)
Doei. (en GGMM)quote:Op zondag 9 februari 2014 22:48 schreef GGMM het volgende:
Slapen
Oke, stiekem ga ik Battlestar Gallactica kijken, maar daarna slapen.
Welterusten mensen (en Doublepain.)
?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:43 schreef GGMM het volgende:
Al zou ik toch altijd bang blijven dat Keither Sutherland me doodt als ik haar aanraak.
Ik vond jou in het begin zo'n debiel, ik vind je nou zo'n god he. De koning van de PSV'ers. Maar sowieso hebben jullie echt relaxte gasten. Lange, ook zo'n topper. En Geo.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:49 schreef Doublepain het volgende:
en mr Smokey, wat een baas is dat
Opzich heb ik geen problemen met Feyenoorders.
Wel met veel joden, oa Onlogisch. Die loopt altijd weg van de feiten.
L_L is de koningquote:Op zondag 9 februari 2014 22:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vond jou in het begin zo'n debiel, ik vind je nou zo'n god he. De koning van de PSV'ers. Maar sowieso hebben jullie echt relaxte gasten. Lange, ook zo'n topper. En Geo.
Ik heb niet zoveel met Stylo.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
L_L is de koningVerder doe je Stylo tekort
Ik mag jou, ik mag genoeg PSV'ers. Mijn beste vriend is een jood. Ergo, onzin.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij hebt niks met PSV'ers en Joden.
bekogeld toch?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:55 schreef RensAjacied het volgende:
Ik lees net ergens dat Van der Vaart in elkaar geslagen door HSV fans?
Klopt dat?
Heeft tikken gehad van stenen ja.quote:
quote:Van der Vaart is geschrokken van de actie, waarbij fans de spelers die het gesprek aan wilden gaan bekogelden. Van der Vaart was daar één van. 'Het is niet oké, wanneer spelers aangevallen worden en angst wordt aangejaagd. We willen op het gras het vertrouwen van de fans herwinnen.'
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik mag jou, ik mag genoeg PSV'ers. Mijn beste vriend is een jood. Ergo, onzin..
Ja man. Adjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |