Nee, die term reserveer ik voor bepaalde gevallen waarin een kortzichtige mening totaal niet onderbouwd wordt, zoals in genoemd topic aan de lopende band gebeurt.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou gaat dat bij jou vrij makkelijk he?
Iedereen die het niet met je eens is is een onderbuiktokkie.
Er is nogal een verschil in deze zin, of wat je werkelijk daar gepost hebt. Deze zin (en kan je ook lezen want veel staat er nog) of je gaat gewoon als een tokkie schelden tegen users die het niet met je eens zijn.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:17 schreef remlof het volgende:
Oh ik mag in NWS / IJsland geeft Brussel 'de vinger' niet zeggen dat ik vind dat dat hele anti-EU sentiment berust op onderbuikgevoelens? Wat een bizarre moderatie.
Weer context. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:26 schreef Reya het volgende:
Ik begrijp ook niet wat er mis is met het bediscussiėren van de mogelijkheid van een Israėlisch lidmaatschap.
Ja, zoals de stemmingmakende TT van desbetreffend topic wijzigen.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:26 schreef paddy het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil in deze zin, of wat je werkelijk daar gepost hebt. Deze zin (en kan je ook lezen want veel staat er nog) of je gaat gewoon als een tokkie schelden tegen users die het niet met je eens zijn.
Context dus
En heb een zelfde soort bagger die in dezelfde context werd geprofileerd tegen jou ook weggehaald.
Jullie proberen het maar eens met tegenargumenten
[..]
Weer context. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Blijkbaar had ik op dat topic moeten f5en, want blijkbaar zijn tegenargumenten erg moeilijk voor sommigen.
Nou ja, eerst maar andere dingen
Dat is de titel die bij het FP artikel hoort.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, zoals de stemmingmakende TT van desbetreffend topic wijzigen.
Want mijn reactie die je hebt weggehaald lag geheel in lijn met die vinger.
Er zal wel weer een adverteerder hebben geklaagd.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:18 schreef remlof het volgende:
En nog een note erbij ook, waar ben je in godsnaam mee bezig paddy?
Dat zegt inderdaad genoeg.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is de titel die bij het FP artikel hoort.
Was gewoon ordinair schelden.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:43 schreef Ringo het volgende:
[..]
Er zal wel weer een adverteerder hebben geklaagd.
En "de vinger geven" is gewoon beschaafd Nederlands?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was gewoon ordinair schelden.
Gebeurt vaker als de argumenten op zijn.
Ik zie daar geen persoonlijke bash in.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
En "de vinger geven" is gewoon beschaafd Nederlands?
Ik vind het ook geen titel voor een discussietopic waar je beschaafde reacties verwacht.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie daar geen persoonlijke bash in.
Kom je lekker vlot achter schatquote:Op maandag 24 februari 2014 19:55 schreef Voorschrift het volgende:
Kan iemand het IJsland topic reeksen, kom er nu achter dat ik die powahhh niet meer heb.
Komt omdat ik eigenlijk nooit meer ergens post behalve SC's.quote:
Kletskous ben je. Maar ik ben zo brutaal geweest om het maar even te doen, omdat jij het bentquote:Op maandag 24 februari 2014 19:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Komt omdat ik eigenlijk nooit meer ergens post behalve SC's.
Ik buig duizendmaal in dank voor deze geste, waarde jonkvrouw.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Kletskous ben je. Maar ik ben zo brutaal geweest om het maar even te doen, omdat jij het bent
quote:Op maandag 24 februari 2014 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Kletskous ben je. Maar ik ben zo brutaal geweest om het maar even te doen, omdat jij het bent
Graag gedaan. Ik ben gewoon liefquote:Op maandag 24 februari 2014 19:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik buig duizendmaal in dank voor deze geste, waarde jonkvrouw.
Is dit jouw feedback ofzo?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:59 schreef Karina het volgende:
Ow god zuurpruimpjes melden zich ook meteen natuurlijk
Nou Grindr is wel een goeie om leuke mannenplaatjes te zien jaquote:Op maandag 24 februari 2014 20:02 schreef Voorschrift het volgende:
Stiekem heb ik haar gewoon sms'jes, appjes, skype-berichtjes en een kannonade aan berichten op Grindr gestuurd om dit z.s.m. gedaan te krijgen.
Ook mijn topic, zo te zien.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:03 schreef Peunage het volgende:
Slowchat kan hier ---> NWS / [SC] Gefeliciteerd Voorschurft!
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:03 schreef Peunage het volgende:
Ligt eraan waar je zit, helaas.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou Grindr is wel een goeie om leuke mannenplaatjes te zien ja
Ik zit in Amsterdam he, dus keuze zatquote:Op maandag 24 februari 2014 20:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je zit, helaas.
Veelal geile Britse toeristen en Arabieren die thuis niks kunnen en mogen, maar er zijn inderdaad leuke exemplaren te vinden.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit in Amsterdam he, dus keuze zatAls ik een man zou zijn tenminste.
Britten, meh die zuipen alleen maar.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Veelal geile Britse toeristen en Arabieren die thuis niks kunnen en mogen, maar er zijn inderdaad leuke exemplaren te vinden.
Des te makkelijker in bed te krijgen.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Britten, meh die zuipen alleen maar.
Dit is Grindr feedback.quote:
Oe de echte baas. Mea culpa timmmmm.quote:
Maar wel lelijk meestal.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Des te makkelijker in bed te krijgen.
Oe lekkerquote:Op maandag 24 februari 2014 20:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Ik sla jullie gewoon in elkaar hč.
Haha of dat ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:10 schreef Voorschrift het volgende:
Lekker.
Wel tegelijk he? Corrie en ik zijn wel in voor trio.
Hier ik wel positieve notes voor mag ik hopen?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:03 schreef Peunage het volgende:
Dat wordt waarschijnlijk gelijk door Timmm tenietgedaan door deze beroerde zin van je.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hier ik wel positieve notes voor mag ik hopen?
Ook erg geschikt voor inhoudsloze posts en domme gif-animaties.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:03 schreef Peunage het volgende:
Ik ga op zoek naar niet domme gifjesquote:Op maandag 24 februari 2014 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook erg geschikt voor inhoudsloze posts en domme gif-animaties.
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook erg geschikt voor inhoudsloze posts en domme gif-animaties.
Bedankt. 1 geslotenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:44 schreef onlogisch het volgende:
Kunnen deze 2 niet worden samengevoegd?
NWS / De politie zoekt deze overvallers (+namen en foto)
NWS / Voortvluchtig crimineel duo gijzelt gezin in Enschede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |