Nou Grindr is wel een goeie om leuke mannenplaatjes te zien jaquote:Op maandag 24 februari 2014 20:02 schreef Voorschrift het volgende:
Stiekem heb ik haar gewoon sms'jes, appjes, skype-berichtjes en een kannonade aan berichten op Grindr gestuurd om dit z.s.m. gedaan te krijgen.
Ook mijn topic, zo te zien.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:03 schreef Peunage het volgende:
Slowchat kan hier ---> NWS / [SC] Gefeliciteerd Voorschurft!
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:03 schreef Peunage het volgende:
Ligt eraan waar je zit, helaas.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou Grindr is wel een goeie om leuke mannenplaatjes te zien ja
Ik zit in Amsterdam he, dus keuze zatquote:Op maandag 24 februari 2014 20:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je zit, helaas.
Veelal geile Britse toeristen en Arabieren die thuis niks kunnen en mogen, maar er zijn inderdaad leuke exemplaren te vinden.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit in Amsterdam he, dus keuze zatAls ik een man zou zijn tenminste.
Britten, meh die zuipen alleen maar.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Veelal geile Britse toeristen en Arabieren die thuis niks kunnen en mogen, maar er zijn inderdaad leuke exemplaren te vinden.
Des te makkelijker in bed te krijgen.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Britten, meh die zuipen alleen maar.
Dit is Grindr feedback.quote:
Oe de echte baas. Mea culpa timmmmm.quote:
Maar wel lelijk meestal.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Des te makkelijker in bed te krijgen.
Oe lekkerquote:Op maandag 24 februari 2014 20:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Ik sla jullie gewoon in elkaar hè.
Haha of dat ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:10 schreef Voorschrift het volgende:
Lekker.
Wel tegelijk he? Corrie en ik zijn wel in voor trio.
Hier ik wel positieve notes voor mag ik hopen?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:03 schreef Peunage het volgende:
Dat wordt waarschijnlijk gelijk door Timmm tenietgedaan door deze beroerde zin van je.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hier ik wel positieve notes voor mag ik hopen?
Ook erg geschikt voor inhoudsloze posts en domme gif-animaties.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:03 schreef Peunage het volgende:
Ik ga op zoek naar niet domme gifjesquote:Op maandag 24 februari 2014 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook erg geschikt voor inhoudsloze posts en domme gif-animaties.
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook erg geschikt voor inhoudsloze posts en domme gif-animaties.
Bedankt. 1 geslotenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:44 schreef onlogisch het volgende:
Kunnen deze 2 niet worden samengevoegd?
NWS / De politie zoekt deze overvallers (+namen en foto)
NWS / Voortvluchtig crimineel duo gijzelt gezin in Enschede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |