quote:Op maandag 10 februari 2014 16:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet ik zo niet uit mijn hoofd, misschien is het wel veranderd. Kijk anders even op werkenbijdefensie als je het wilt weten
quote:Je hebt een hbo- of wo-diploma (bachelor of master), bij voorkeur in een logistieke, economische, administratieve, juridische of bestuurskundige richting.
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 10 februari 2014 16:33 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey Jitz, wie weet kom je me ooit nog eens tegen in deze functie
https://werkenbijdefensie(...)r-arts-ama-2443.html
Zal dan wel ergens over 6 jaar zijn echter![]()
[ Bericht 24% gewijzigd door jitzzzze op 10-02-2014 17:56:29 ]quote:
''Bij voorkeur'' staat er!quote:
Niks, verwijderde per ongeluk je post en plaatste die weer terug.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[ Bericht 24% gewijzigd door jitzzzze op 10-02-2014 17:56:29 ]
Wat heb je aangepast smiecht?
Je moet met een goed verhaal komen, willen ze daar vanaf wijken. Relevante werkervaring bijvoorbeeld.quote:[..]
''Bij voorkeur'' staat er!
quote:
quote:Niks, verwijderde per ongeluk je post en plaatste die weer terug.
Nice.quote:
Dankuwel voor het complimentquote:Op maandag 10 februari 2014 19:45 schreef jitzzzze het volgende:
Om halve tammen zoals jij eruit te filteren
Jeweetzellufquote:Op maandag 10 februari 2014 21:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dankuwel voor het compliment
Best aardig, wordt er niet rustig van. Van dit welquote:
Ja, alleen jammer dat je dan de verlepte VEVO versie paktquote:Op maandag 10 februari 2014 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Best aardig, wordt er niet rustig van. Van dit wel
De originele versiequote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat je dan de verlepte VEVO versie pakt
Origineel? Grapje?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De originele versie
Kom dan met een betere
Ja, mee eensquote:Op maandag 10 februari 2014 22:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Origineel? Grapje?
Het enige origineel is het origineel wat in de studio is gemaakt, en daar wordt niet bij een scheldwoord o.i.d. ff pauze gehouden![]()
Veel beter
Denk jijquote:Op maandag 10 februari 2014 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, mee eens
Maar geen officiele Eminem video, in de tijd van Stan was hij ook nog braaf
Wel in de officiele videos.quote:
Ik ben een brave muis, ik luister naar de implicit versie, maar post de fok-brave versiesquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben een brave muis, ik luister naar de implicit versie, maar post de fok-brave versies
Alsjeblieft nietquote:
I just did itquote:
Help me danquote:
Ik heb heb echt geen benul van de huidige verwarrende studiesystemen hoor, maar een collega van mij was blij dat haar zoon voor HAVO RLS was geadviseerd, het is Havo maar dan net even anders en meer MBO gericht? En de HAVO zou nog echt zijn zoals ik die ken vanuit de mamoetwet?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:41 schreef BredeBroeder het volgende:
Morgen uitslag![]()
HAVO RLS of HAVO ergens anders
?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb heb echt geen benul van de huidige verwarrende studiesystemen hoor, maar een collega van mij was blij dat haar zoon voor HAVO RLS was geadviseerd, het is Havo maar dan net even anders en meer MBO gericht? En de HAVO zou nog echt zijn zoals ik die ken vanuit de mamoetwet?
Dank.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Real Life Soaps & Streams
Daar waar zelfs jij je niet durft te begeven zonder vermomming
Matt.quote:
Amsterdam, dan kan het kloppenquote:Op maandag 10 februari 2014 23:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
?![]()
HAVO op het RLS, RLS is geen richting, dat is de afkorting van m'n school![]()
RFOL ROFLquote:Op maandag 10 februari 2014 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Amsterdam, dan kan het kloppen
Joh, als ik al die nieuwerwetse afkortingen ook nog moet gaan leren. Ik ben van de oude internetschool ja, ik weet LOL RFOL en dat soort dingen betekend, met al die facebook smileys heb niets
Ja, maar geen NL of BE dit keer vrees ikquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar geen NL of BE dit keer vrees ik
En wees blij, dan had ik nog een kans gehad om chicken way out te gaan
Prima, zelfs ik wordt sloppy in het gebruik van acronyms. Hebben we toch ook smileys voor alsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |