quote:Op maandag 10 februari 2014 16:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet ik zo niet uit mijn hoofd, misschien is het wel veranderd. Kijk anders even op werkenbijdefensie als je het wilt weten
quote:Je hebt een hbo- of wo-diploma (bachelor of master), bij voorkeur in een logistieke, economische, administratieve, juridische of bestuurskundige richting.
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 10 februari 2014 16:33 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey Jitz, wie weet kom je me ooit nog eens tegen in deze functie
https://werkenbijdefensie(...)r-arts-ama-2443.html
Zal dan wel ergens over 6 jaar zijn echter![]()
[ Bericht 24% gewijzigd door jitzzzze op 10-02-2014 17:56:29 ]quote:
''Bij voorkeur'' staat er!quote:
Niks, verwijderde per ongeluk je post en plaatste die weer terug.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[ Bericht 24% gewijzigd door jitzzzze op 10-02-2014 17:56:29 ]
Wat heb je aangepast smiecht?
Je moet met een goed verhaal komen, willen ze daar vanaf wijken. Relevante werkervaring bijvoorbeeld.quote:[..]
''Bij voorkeur'' staat er!
quote:
quote:Niks, verwijderde per ongeluk je post en plaatste die weer terug.
Nice.quote:
Dankuwel voor het complimentquote:Op maandag 10 februari 2014 19:45 schreef jitzzzze het volgende:
Om halve tammen zoals jij eruit te filteren
Jeweetzellufquote:Op maandag 10 februari 2014 21:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dankuwel voor het compliment
Best aardig, wordt er niet rustig van. Van dit welquote:
Ja, alleen jammer dat je dan de verlepte VEVO versie paktquote:Op maandag 10 februari 2014 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Best aardig, wordt er niet rustig van. Van dit wel
De originele versiequote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat je dan de verlepte VEVO versie pakt
Origineel? Grapje?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De originele versie
Kom dan met een betere
Ja, mee eensquote:Op maandag 10 februari 2014 22:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Origineel? Grapje?
Het enige origineel is het origineel wat in de studio is gemaakt, en daar wordt niet bij een scheldwoord o.i.d. ff pauze gehouden![]()
Veel beter
Denk jijquote:Op maandag 10 februari 2014 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, mee eens
Maar geen officiele Eminem video, in de tijd van Stan was hij ook nog braaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |