Hehe eet ze alvast, blauwe hap zeker?quote:Op zondag 9 februari 2014 11:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gouden bal is prima te doen, en nu toch wel aan de irish coffee.
Redelijk te doen, welfare WiFi. En idd blauwe hap.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hehe eet ze alvast, blauwe hap zeker?
Maar hoe zit het nou met internet aldaar?
quote:Op zondag 9 februari 2014 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
Het mooie van een snelweg is dat je er snel weg van bent.
Die laatste ''I'M A BUS'' doet het hem xDquote:Op zondag 9 februari 2014 13:25 schreef WWolfy het volgende:
Haha zag net deze langs komen, mijn favoriete gif ooit
[ afbeelding ]
Goed plan.quote:
Gratis koffie op de hoeken van alle straten.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben dan ook van mening dat er meer koffie gedronken moet worden.
quote:
Biertje in de stad is zeker niet te betalen?quote:Op zondag 9 februari 2014 11:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Redelijk te doen, welfare WiFi. En idd blauwe hap.
kom tsquote:Op zondag 9 februari 2014 20:14 schreef Erasmo het volgende:
Gokje is dat Achja nu in een kroeg zit die begint met de letter S
pussyquote:
Idd, omgerekend 9 euro voor een biertje. AchJa zat prima in het gouden bal bier te harken. Straks 0600 overal...quote:Op zondag 9 februari 2014 19:13 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Biertje in de stad is zeker niet te betalen?
Oh, voldoende tijd voor een tukkie dus.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd, omgerekend 9 euro voor een biertje. AchJa zat prima in het gouden bal bier te harken. Straks 0600 overal...
Yup, had vanmiddag al een voor tukkie gedaan.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, voldoende tijd voor een tukkie dus.
prima voorbereiding dus.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, had vanmiddag al een voor tukkie gedaan.
Krijgen zij dat advies van het KNMI?quote:Op maandag 10 februari 2014 01:14 schreef AchJa het volgende:
En oh ja, de KM verwacht kutweer en seastate 6 ofzo. Paniekzaaiers....
Zal me verder jeuken, zie het allemaal wel...quote:Op maandag 10 februari 2014 01:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Krijgen zij dat advies van het KNMI?
Juist. Gewoon het glas in je hand houden ipv op de bar te laten staan.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zal me verder jeuken, zie het allemaal wel...
quote:Op maandag 10 februari 2014 01:14 schreef AchJa het volgende:
En oh ja, de KM verwacht kutweer en seastate 6 ofzo. Paniekzaaiers....
Ik verdrink toch wel, zonder lijnen om de banen te onderscheiden raak ik al in paniekquote:Op maandag 10 februari 2014 07:45 schreef Nibb-it het volgende:
Zo hard regent het nou ook weer niet, hoor.
Water over het helidek... Mogen we nu ook niet komen dus...quote:Op maandag 10 februari 2014 14:22 schreef jitzzzze het volgende:
Dus zo overdreven was seastate 6 toch niet?
quote:
Roken vermoed ikquote:
Wat voor specifieke HBO opleiding heb je dan nodig voor de Logistieke Dienst?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die eisen verschillen per krijgsmachtdeel & dienstvak. Voor wat de KM betreft is dat niet alleen de TD, maar ook de WD en ook de LD.
Weet ik zo niet uit mijn hoofd, misschien is het wel veranderd. Kijk anders even op werkenbijdefensie als je het wilt wetenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat voor specifieke HBO opleiding heb je dan nodig voor de Logistieke Dienst?
Kan je dat VWO'ers niet ook in 1.5 jaar leren?
Even koekeloerenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet ik zo niet uit mijn hoofd, misschien is het wel veranderd. Kijk anders even op werkenbijdefensie als je het wilt weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |