Wel in de officiele videos.quote:
Ik ben een brave muis, ik luister naar de implicit versie, maar post de fok-brave versiesquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben een brave muis, ik luister naar de implicit versie, maar post de fok-brave versies
Alsjeblieft nietquote:
I just did itquote:
Help me danquote:
Ik heb heb echt geen benul van de huidige verwarrende studiesystemen hoor, maar een collega van mij was blij dat haar zoon voor HAVO RLS was geadviseerd, het is Havo maar dan net even anders en meer MBO gericht? En de HAVO zou nog echt zijn zoals ik die ken vanuit de mamoetwet?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:41 schreef BredeBroeder het volgende:
Morgen uitslag![]()
HAVO RLS of HAVO ergens anders
?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb heb echt geen benul van de huidige verwarrende studiesystemen hoor, maar een collega van mij was blij dat haar zoon voor HAVO RLS was geadviseerd, het is Havo maar dan net even anders en meer MBO gericht? En de HAVO zou nog echt zijn zoals ik die ken vanuit de mamoetwet?
Dank.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Real Life Soaps & Streams
Daar waar zelfs jij je niet durft te begeven zonder vermomming
Matt.quote:
Amsterdam, dan kan het kloppenquote:Op maandag 10 februari 2014 23:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
?![]()
HAVO op het RLS, RLS is geen richting, dat is de afkorting van m'n school![]()
RFOL ROFLquote:Op maandag 10 februari 2014 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Amsterdam, dan kan het kloppen
Joh, als ik al die nieuwerwetse afkortingen ook nog moet gaan leren. Ik ben van de oude internetschool ja, ik weet LOL RFOL en dat soort dingen betekend, met al die facebook smileys heb niets
Ja, maar geen NL of BE dit keer vrees ikquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar geen NL of BE dit keer vrees ik
En wees blij, dan had ik nog een kans gehad om chicken way out te gaan
Prima, zelfs ik wordt sloppy in het gebruik van acronyms. Hebben we toch ook smileys voor alsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |