SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!ijn
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:21 schreef GekkePoes het volgende:
Djodjo "Wat is dit?"
Vanas "Dat is een sticker die erop is geplakt"
Djodjo "Waarom zit die er nog op?"
Vanas "Omdat die er nog af gehaald moet worden"!
Nee dus.. Ik denk dat de uitkomst van de poll ze niet echt uitkwam..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Werkt die pagina nog voor jullie? http://www.utopiatv.nl/error-404
er word ook kaas besteld via de meel enzowquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet je er wel vanuit gaan dat die markt wekelijks is en een succes blijft. Ik denk dat die markt eens per maand veel realistischer is.
Psiesquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee dus.. Ik denk dat de uitkomst van de poll ze niet echt uitkwam..
Hij deed het eerst welquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Psies![]()
"Kip, het meest veel-zijdige stukje vlees!"![]()
meeste mensen wilden dat de koeien blijven was de uitslagquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee dus.. Ik denk dat de uitkomst van de poll ze niet echt uitkwam..
Yep ik had ook gestemd en gepost, maar nu issie hier ook weg http://www.utopiatv.nl/newsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij deed het eerst wel![]()
echt waar en dat meen ik oprecht
Aantal bezoekers word wel verdubbeld, maar voorlopig is er nog geen geld voor kralen en schilderspulquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Stream 1 t/m7
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik had ook gestemd en een opmerking geplaatst en nu is het wegquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:26 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep ik had ook gestemd en gepost, maar nu issie hier ook weg http://www.utopiatv.nl/news
Wat je niet ziet, be-staat niet!![]()
Het is ook verder niet boeiend wat die malloot te melden heeft daar over lijkt mequote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die schimmelrat moet zich bij de feiten houden.
Laura wilde de koeien ook doen, maar die vette zeug pakte dat van Laura af.
Ik ook.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:33 schreef Chanel5 het volgende:
De meeste daar zijn liever lui dan moe.
yep, met als smoes de koeien wil lau doenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:33 schreef Clank het volgende:
Ja hoor Hakim.. jullie hebben Laura gekozen voor de koeienJij en pikkepijp hebben ervoor gezorgd dat Laura kon blijven omdat RuuT het veld móest ruimen!
maar jij zit hier en niet daarquote:
Vast wel. Ook een domme doosquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:33 schreef Ransjih het volgende:
ik neem aan dat laura de leugens zo dadelijk niet gaat pikken?
Als ik niet zeker zou weten dat dat verspilde moeite zou zijn, had ik dat al gedaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:35 schreef snetje het volgende:
En nu even wat mail er door gooien met wat voor een zwakkelingen het zijn...
Dat gezeik elke ochend om 09 melken.. beter maar oprotten met die lastquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:35 schreef pullup het volgende:
Ze hebben zelfs voor die koeien dus geen moeite hoeven doen want dit beesten stonden er allang maar het is ze teveel werk ?
Hoe dan ?![]()
![]()
Tsja, als ze het gewoon netjes verdelen moeten ze een dagje per week 2 x een uurtje melken en een half uurtje stront scheppenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat gezeik elke ochend om 09 melken.. beter maar oprotten met die last
Dus eh, Vanas hed Raps gemakt ?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:38 schreef Sodeknetters het volgende:
Lekkurr... Salmonellawrap van Vanass.
Jep. Met geroerkookte kipblokjes.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:39 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dus eh, Vanas hed Raps gemakt ?
En dat gaan we haar dus ook niet vertellen, he.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:40 schreef Clank het volgende:
Aike heeft het over het nemen van een pauw als ze geld genoeg hebben.. die zo statig over het terrein loopt.
(ze weet ws niet wat voor een lawaai die maken)
kan hasjkim hem de nek omdraaienquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:40 schreef Clank het volgende:
Aike heeft het over het nemen van een pauw als ze geld genoeg hebben.. die zo statig over het terrein loopt.
'Welnee, die beest zijn alleen maar tot last.. die kaasflauwekul is allang over, er gaat geld verdiend worden met heel andere zaken..Lotjes sieraden, Billie "kunst" Gio's lullige gooispelletje ( 10 ruggen) ontelbare pannekoeken van Koopmans P-mix.. BN'ers en Crew die gaan eten daar...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Tsja, als ze het gewoon netjes verdelen moeten ze een dagje per week 2 x een uurtje melken en een half uurtje stront scheppen
Dan flikker je dat beest toch over het hek, net als dat ze nu met de koeien doen. Wat een misselijkmakend volk bij elkaar.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:40 schreef Clank het volgende:
De ene schept op en de andere kiest een portiequote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:40 schreef Flow3r het volgende:
Het vlees moest verdeeld worden , Hakim wilde dat niet doen want hij was bang dat ie anders teveel zou pakken![]()
Dan begin je toch met uitdelen NIET bij jezelf![]()
Hij vroeg of Aike het wilde doen, maar zoals gewoonlijk duurt het heel lang voordat zij antwoord geeft een 'hmmm...'' was alles en toen nam een ander het al over
zo makkelijk zulke mensen
Precies. En het melken heb ik nu ook wel gezien. Maar het is een schande en allesquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
'Welnee, die beest zijn alleen maar tot last.. die kaasflauwekul is allang over, er gaat geld verdiend worden met heel andere zaken..Lotjes sieraden, Billie "kunst" Gio's lullige gooispelletje ( 10 ruggen) ontelbare pannekoeken van Koopmans P-mix.. BN'ers en Crew die gaan eten daar...
Nope, die beesten kunnen weg
die pauw moeten ze wel verzorgen hoor? dat is te veel werk voor zequote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:40 schreef Clank het volgende:
Ik was er niet bij de vorige keer..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan winst. Het is netto, Aike heeft dat vorige keer uitgerekend.
Dan kunnen ze wat veren in hun gat stekenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:44 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
die pauw moeten ze wel verzorgen hoor? dat is te veel werk voor ze
Vooral het melken schijnt een crime te zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:44 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
die pauw moeten ze wel verzorgen hoor? dat is te veel werk voor ze
Met telkens de hulp van Rienk ja, want ze snapt geen drol van Excel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan winst. Het is netto, Aike heeft dat vorige keer uitgerekend.
Nou, wat bazel je dan...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik was er niet bij de vorige keer..
Paul dacht helemaal niks, Paul had zin in een lekker eitje.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:44 schreef Urb het volgende:
Paul dacht dat het een eitje p.p was, er waren er een stuk of 7 voor iedereen samen.
Aike kan andere mensen harder laten werken. Zelf werken is haar niet bekend.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Met telkens de hulp van Rienk ja, want ze snapt geen drol van Excel.![]()
het melken rouleren : zo iedereen komt een keer aan de beurt, ook luie hakim en aikequote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vooral het melken schijnt een crime te zijn.
Dat betekent dat Aike en Hakim moeten werken. Dat staat niet in de planning, is niet constructief en daar is ook nog geen businesscase voor ingeleverd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:46 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
rouleren het melken: zo iedereen komt een keer aan de beurt, ook luie hakim en aike
ik vermoed het ookquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:46 schreef Urb het volgende:
Na het eten gaan ze de koeien wegdoen dus.
Gaat niet werken, pauwen zijn nogal eenkennig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:46 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
het melken rouleren : zo iedereen komt een keer aan de beurt, ook luie hakim en aike
dan maken ze daar maar een businesscase vanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat betekent dat Aike en Hakim moeten werken. Dat staat niet in de planning, is niet constructief en daar is ook nog geen businesscase voor ingeleverd.
hij heeft wel vaker moeite met rekenenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:44 schreef Urb het volgende:
Paul dacht dat het een eitje p.p was, er waren er een stuk of 7 voor iedereen samen.
Volgens mij gaat dat niet werken, dan voelt niemand zich echt verantwoordelijk. Ik begrijp de ophef ook niet echt, ik lees hier al weken continu kritiek over hoe ze met die beesten omgaan maar als ze weg gaan zijn ze weer lui.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:46 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
het melken rouleren : zo iedereen komt een keer aan de beurt, ook luie hakim en aike
EN het gaat niets opleveren, bruto niet, maar netto ook al nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat betekent dat Aike en Hakim moeten werken. Dat staat niet in de planning, is niet constructief en daar is ook nog geen businesscase voor ingeleverd.
nee klopt niet. Nu moeten ze iets van 8 ¤ betalen voor klaverkaas.. Op basis van 16 kazen in de week kom ik op een opbrengst van 500¤ per 4 week, er vanuit gaande dat men er min. 25¤ voor krijgt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof geen flikker van ¤2000, netto verdienen aan alleen de koeien.. thats all..
Dat de koeien niet gesponsord worden zou wel eens de reden kunnen zijn dat ze weg moetenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:48 schreef Brabopapa het volgende:
Helaas als de regie niet ingrijpt is het gedaan met de koeien en zullen ze het moeten doen met hun sponsors
Was gewoon een correct onderbouwde berekening hoor, incl. alle kosten. Dat jij dat niet gelooft is natuurlijk onbelangrijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof geen flikker van ¤2000, netto verdienen aan alleen de koeien.. thats all..
Ik vind dat ze beter met die beesten om moeten gaan. Zou ook sneu voor Klaver vinden dit want hij heeft er ook veel tijd in gestoken om het te laten lopen. Daarbij is er 1 koe bewust zwanger gemaakt dus ik hoop ergens dat ze er ook niet uit mogen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat niet werken, dan voelt niemand zich echt verantwoordelijk. Ik begrijp de ophef ook niet echt, ik lees hier al weken continu kritiek over hoe ze met die beesten omgaan maar als ze weg gaan zijn ze weer lui.
ik had juist van hem tegengas verwachtquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:50 schreef Poezewoes het volgende:
Dus dat knuffelen van Ruud is ook nep dat hij zo snel is omgekletst!
Zijn kist was ws net te klein om zijn ruggengraat mee te nemen naar die schuur.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:50 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik had juist van hem tegengas verwacht
pakt rekenmachine erbijquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:49 schreef chufi het volgende:
[..]
nee klopt niet. Nu moeten ze iets van 8 ¤ betalen voor klaverkaas.. Op basis van 16 kazen in de week kom ik op een opbrengst van 500¤ per 4 week, er vanuit gaande dat ken er min. 25¤ voor krijgt.
Ben ik eigenlijk best benieuwd naar. Het is echt alleen de kaasjes want op pannenkoeken kunnen ze ook (en misschien wel meer) winst maken met supermarkt melk toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Was gewoon een correct onderbouwde berekening hoor, incl. alle kosten. Dat jij dat niet gelooft is natuurlijk onbelangrijk.
Alleen al de aanschaf van overalls, scheppen, rieken, emmers, potten uierverzorgspul, de dierenarts komt ook niet gratis neem ik aan en dat allemaal afgeschreven in de eerste maand, zijn die koeien zoiezo al totall lossquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:49 schreef chufi het volgende:
[..]
nee klopt niet. Nu moeten ze iets van 8 ¤ betalen voor klaverkaas.. Op basis van 16 kazen in de week kom ik op een opbrengst van 500¤ per 4 week, er vanuit gaande dat ken er min. 25¤ voor krijgt.
Ik was het met je eens geweest als ze die dieren zelf gekocht hadden maar ze kregen ze gewoon door hun strot gedrukt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:50 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik vind dat ze beter met die beesten om moeten gaan. Zou ook sneu voor Klaver vinden dit want hij heeft er ook veel tijd in gestoken om het te laten lopen. Daarbij is er 1 koe bewust zwanger gemaakt dus ik hoop ergens dat ze er ook niet uit mogen.
als ze geen melk en eieren hoeven te kopen kost een pannekoek echt geen drol inkoop danquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk best benieuwd naar. Het is echt alleen de kaasjes want op pannenkoeken kunnen ze ook (en misschien wel meer) winst maken met supermarkt melk toch?
min 600 voerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:52 schreef Capaja het volgende:
[..]
pakt rekenmachine erbij
16x4weken = 64 kazen per maand
64x25verkoop = 1600
64x8kosten = 512
is nog altijd 1088
nee want in dit voorbeeld gaan ze ervan uit dat klaver de melk levert en dus dat de koeien weg zijnquote:
Precies...en de aankoop van de melkkoeler...de kosten van reparatie van de week.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alleen al de aanschaf van overalls, scheppen, rieken, emmers, potten uierverzorgspul, de dierenarts komt ook niet gratis neem ik aan en dat allemaal afgeschreven in de eerste maand, zijn die koeien zoiezo al totall loss
Ze komen bij klaver vandaan, dus gaan ze gewoon weer terug naar eigen hutquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:53 schreef Alocanda het volgende:
Als dit jaar is afgelopen moeten de koeien toch weer een nieuw onderkomen krijgen. Dan is het toch beter voor ze om nu meteen betere verzorging bij een boer te krijgen?
Wss hadden ze er ook niet op gerekend dat het koeienmeisje de eerste week er al weer uit wilde.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was het met je eens geweest als ze die dieren zelf gekocht hadden maar ze kregen ze gewoon door hun strot gedrukt.
De kippen blijven sowieso toch? En dat restaurantje, tja daar zullen in het begin vast wel wat mensen op af komen maar ik verwacht niet echt een succesverhaal. Net als ik dat niet verwacht van de markt. Op den duur is de lol daar wel vanaf.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:54 schreef Capaja het volgende:
[..]
als ze geen melk en eieren hoeven te kopen kost een pannekoek echt geen drol inkoop dan
verkoop 5 euro
ruim 100 met een bio markt
en incidenteel ook nog een stuk of 15 a 20 met bootcamp
ze willen trouwens elke woensdagmiddag toch pannekoeken restaurantje doen in Vanes dr hok
En straks de energierekening.. ik weet alleen niet het verbruik van die koelerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:55 schreef blanket het volgende:
[..]
Precies...en de aankoop van de melkkoeler...de kosten van reparatie van de week.
Gaan ze dan stand inn koeien gebruiken om Nederland te doen geloven dat er nog koeien zijn ?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:55 schreef Capaja het volgende:
[..]
nee want in dit voorbeeld gaan ze ervan uit dat klaver de melk levert en dus dat de koeien weg zijn
als ze zelf melken kost een kaasje namelijk 1.50 om te maken
ja, maar er was begin van de week al geregeld met Klaver dat zijn melk er doorheen komt, maar daar mag niet over gepraat worden want niet origineel utopia kaasje meerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:55 schreef Capaja het volgende:
[..]
nee want in dit voorbeeld gaan ze ervan uit dat klaver de melk levert en dus dat de koeien weg zijn
als ze zelf melken kost een kaasje namelijk 1.50 om te maken
precies, die is er juist voor de tv momentjes, zwanger, bevallen, lief kalfje...Nu moeten ze weer andere tv momentjes gaan bedenkenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:57 schreef SailingDuck het volgende:
Die koe is toch niet voor niets zwanger hier nar binnen geduwd. Geloof eigenlijk niet dat ze weg gaan hoor
ja klopt maar dat is omdat de koeler stuk isquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
ja, maar er was begin van de week al geregeld met Klaver dat zijn melk er doorheen komt, maar daar mag niet over gepraat worden want niet origineel utopia kaasje meer
Oké, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:57 schreef Brabopapa het volgende:
Mogen net terug naar de boer, hebben een maand bij een ander gestaan dus mogen ze verplaatst worden, (zo is de wet, anders moeten ze geslacht worden) dit in het kader van de bedrijfshygiene
nee, omdat binnen 2 a 3 maanden één koe geen melk meer geeftquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:58 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja klopt maar dat is omdat de koeler stuk is
klaver gaat er voorlopig vanuit dat die gemaakt word
en helpt ze uit de brand
Wat een enge man.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:59 schreef Capaja het volgende:
Hakim tegen paul : kan jij niet zeggen dat ie echt stuk is, dat ie niet meer gemaakt kan worden, of dat het 300 kost ofzo
en dat je een meelte hebt gehad dat ruud dat gedaan heeft
dat was het jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:59 schreef Capaja het volgende:
Hakim tegen paul : kan jij niet zeggen dat ie echt stuk is, dat ie niet meer gemaakt kan worden, of dat het 300 kost ofzo
en dat je een meelte hebt gehad dat ruud dat gedaan heeft
Helemaal meer eens.. ik geloof zelfs dat er voor élke van de resterende 10 maanden wel iets listigs verzonnen is om de show doorgang te laten vindenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:57 schreef SailingDuck het volgende:
Die koe is toch niet voor niets zwanger hier nar binnen geduwd. Geloof eigenlijk niet dat ze weg gaan hoor
Walgelijke kerels, echt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:59 schreef Urb het volgende:
Hakim wil hetzelfde doen als ze met Peter hebben gedaan..
ik heb me met alle RLSén nog niet zo vaak ZO boos gemaakt als over PAKIMquote:
Laat hem lekker zitten, actie!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:59 schreef Ransjih het volgende:
willen mail maken en ruud / emil ?de schuld geven van iets wat kapot is
hij moet eruit, hij stookt de hele boel op
eng mannetje zo samen met paulquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:59 schreef Urb het volgende:
Hakim wil hetzelfde doen als ze met Peter hebben gedaan..
Paul: Ruud?quote:
is de hele week al zoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:01 schreef livvie het volgende:
Hij steukt de heule boel op zei Hakim?
Hebben ze het nu over Emil, waarom zijn ze zo tegen hem?
Precies al dat melken is zooo 2013quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies. En het melken heb ik nu ook wel gezien. Maar het is een schande en alles![]()
Ze willen een G3, nog meer macht.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:01 schreef livvie het volgende:
Hij steukt de heule boel op zei Hakim?
Hebben ze het nu over Emil, waarom zijn ze zo tegen hem?
als wer zeggen doe jij ook emil dan stemmen we niet op jou ehbben we haar ook in de pocketquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:03 schreef Urb het volgende:
Ze hebben het over Billy "Die is als de dood dat je op haar ga dus die hebben we in de pocket"
da's dus één koe.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:52 schreef Capaja het volgende:
[..]
pakt rekenmachine erbij
16x4weken = 64 kazen per maand
64x25verkoop = 1600
64x8kosten = 512
is nog altijd 1088
ik ook niet, ze stoken gewoon alleen maarquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:04 schreef livvie het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik begrijp het niet?
Ik zie Emil niets verkeerd doen?
ik ook niet echtquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:04 schreef livvie het volgende:
[..]
Ze schijten hem gewoon voor Emil, that's all.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:04 schreef livvie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:06 schreef Clank het volgende:
....
Hakim.. komt beter over anders krijgen we weer boze mails..
Andrea heeft ze op dat idee gebracht, die was ook al bezig, dus Emil is makkelijke prooi en hij is teveel met R en Gquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze schijten hem gewoon voor Emil, that's all.
Yep want Paul zei als het niet lukt, dat hij dan vertrekt, is het oorlog.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze schijten hem gewoon voor Emil, that's all.
Nahh het duurde even... maar dan heb je ook watquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:04 schreef Jian het volgende:
[..]
da's dus één koe.
.
Een melkkoe geeft gemiddeld, let wel gemiddeld 25 liter melk per dag, er zijn er die geven 40 liter per dag (die bonte daar geeft meer dan gemiddeld, die zwarte minder, die is zwanger) dat is dus zeg maar 175 liter per week dat zijn 17 kazen per week, zo'n 73 kazen per maand ... per koe!, dus laten we zeggen 140 kazen per maand x 25 euro = 3500 euro bruto per maand - eigen gebruik en kosten, da's dus ongeveer ¤ 1500 per maand. 3500 - 1500 = 2000 euro.
Yep ze willen invloed op de andere jonges, zullen wel bang zijn voor een coupe.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:07 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Andrea heeft ze op dat idee gebracht, die was ook al bezig, dus Emil is makkelijke prooi en hij is teveel met R en G
Ja maar hij maakt de keuken, dus ......quote:
Positieve invloed vindt ik... maar goed wat een sufkutten die Andrea, Paul, Hakim en Lot.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:07 schreef Ransjih het volgende:
ja hij heeft teveel invloed op ruud en gio hebben ze al meermaals gezged
En dat is leuk omdat......?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:12 schreef Capaja het volgende:
paul : zeg gewoon dat die kachel uit moet van achter
Zeker, en die 6x dagelijkse vitamineKanker is een mega-boost voor Aike's gezondheid ookquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:11 schreef mangalie het volgende:
Wat een vreselijk mens die Isa. dankzij haar en Aike eten ze nu gezonder..
Nee, maar ze hebben dan ook geen maand kazen aangeleverd gekregen hè. Verder zal het me overigens worst wezen of ze die koeien houden of wegdoen. Die boer heeft ze al een beter voorstel gedaan, dat wordt dan wel Klaver kaas natuurlijk. Kost minder moeite dus houden ze meer tijd over om elkaar de tent uit te vechten. Let the games begin.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh het duurde even... maar dan heb je ook wat
Maarehh.. waar zag jij 140 kazen liggen bij hun 10 dagen geleden?
uhm omdat de meiden dan kou hebben en vatbaarder zijn voor gesteuk ?quote:
En dat gaat ze lukken ook, let maar op.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:15 schreef Urb het volgende:
Ze willen dus doen alsof de termostaat stuk is zodat de wijven boos worden en dan Emil de schuld geven lijkt het zodat ze een Peter kunnen doen.
Echt een stel helden hè? DKG kende ook zijn etterbakken maar dit slaat alles.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:13 schreef Mylene het volgende:
Emil krijgt in ieder geval de schuld. Dat is de bedoeling. Alle bommen los op hem.
hopen wel, maar ik vrees grote vrezenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:15 schreef SailingDuck het volgende:
Hoop dat het plannetje helemaal door de mand valt. Emil is ook niet gek natuurlijk
De thermostaat van de heater is kapot en hakim denkt dat Ruud dat met een geintje heeft geslooptquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:13 schreef Clank het volgende:
Paul en Hakim smoezen over de verwarming?? Iemand heeft iets stuk gemaakt oid.. Paul gaat dat tijdens Centraal wel aankaarten.
Soms heb ik heimweequote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt een stel helden hè? DKG kende ook zijn etterbakken maar dit slaat alles.
Als ze dan een intregantje erin doen en iemand waarvan iedereen al meteen denkt "Die moet eruit" Dan is het kiezen tussen twee kwaden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
De redactie moet lef tonen door er iemand in te doen, die alles op tafel gooit. Over iedereen.
Ook al wordt die er na 4 dagen dan uitgestemd. Maar dan zijn ze wel wakker geschud.
Of die mag juist blijven, omdat alleen de ratten er dan slecht voor staan.
En dat het weer een beetje een eenheid wordt, zonder de bazige G3.
Er zijn 14 stemmen, dus die 3 tegen hoeft ook niet veel uit te maken.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
De redactie moet lef tonen door er iemand in te doen, die alles op tafel gooit. Over iedereen.
Ook al wordt die er na 4 dagen dan uitgestemd. Maar dan zijn ze wel wakker geschud.
Of die mag juist blijven, omdat alleen de ratten er dan slecht voor staan.
En dat het weer een beetje een eenheid wordt, zonder de bazige G3.
Er zijn 14 stemmen, dus die 3 tegen hoeft ook niet veel uit te maken.
Die Klaverkaas ligt gewoon gesneden en verpakt bij de +markt.. en ik nog lekker ookquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben dan ook geen maand kazen aangeleverd gekregen hè. Verder zal het me overigens worst wezen of ze die koeien houden of wegdoen. Die boer heeft ze al een beter voorstel gedaan, dat wordt dan wel Klaver kaas natuurlijk. Kost minder moeite dus houden ze meer tijd over om elkaar de tent uit te vechten. Let the games begin.
Tsja dat dachten we al met Laura en Ruut want Laura zou knallen en ons allemaal versteld doen staan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:16 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Als ze dan een intregantje erin doen en iemand waarvan iedereen al meteen denkt "Die moet eruit" Dan is het kiezen tussen twee kwaden.
Me too. Het is dat ik zo'n addict ben anders zou ik niet meer kijken.quote:
Ja, alleen blijven Paul en Hakim buiten shot.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:16 schreef Sodeknetters het volgende:
Ach, een beetje gesteuk houdt het leuk.
+1quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Me too. Het is dat ik zo'n addict ben anders zou ik niet meer kijken.
Ik ben een slappe hap, ik weet het.
Dat zijn dan ook de beste steukers.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:18 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, alleen blijven Paul en Hakim buiten shot.
voor de hartjes te versturenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:19 schreef Injetta het volgende:
Pffff, ze zitten nu al 20 minuten te wachten tot ze Centraal kunnen.
Waar zijn die enveloppen voor?????
Heb ik blijkbaar gemist. Missen moeten gewoon maar geld overmaken?
Wat een kulverhaal van Ruud aan het begin.
De eigen gewone pluskaas is lekkerder dan die klaverland kaas die smaakt nergens naar en is veul te duur.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die Klaverkaas ligt gewoon gesneden en verpakt bij de +markt.. en ik nog lekker ook
Daar hebben ze helemaal geen koeien voor nodig
[ afbeelding ]
Daar is die hele Centraal voor gestart toch?quote:
Simpeler kun je het niet stellenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:19 schreef Injetta het volgende:
Ze heeft er over nagedacht?
Ze heeft er gewoon geen zin meer in.
Heb je na die 11 minuten geen DNA meer? Goh...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:19 schreef Capaja het volgende:
nou hop hop
ik heb nog 11 minuten dna moet ik weg
Het gaat altijd over de koeienquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:20 schreef Injetta het volgende:
[..]
Daar is die hele Centraal voor gestart toch?
Dat kreng ziet dieren als een speeltje.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:20 schreef Urb het volgende:
Lot "Ik heb een hond en die laat mn moeder uit"
omg...
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je na die 11 minuten geen DNA meer? Goh...
die zit zelf te kijkenquote:
Die weet dit al hoor.quote:
Sappenbar of zoietsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:22 schreef 5thencounter het volgende:
"De dingen waarvoor ik ben gekomen" Iemand enig idee wat Lotje daarmee bedoeld?
Vreten, steuken en speekselenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:22 schreef 5thencounter het volgende:
"De dingen waarvoor ik ben gekomen" Iemand enig idee wat Lotje daarmee bedoeld?
O toch goed gehoord, lig helemala in een deuk hierquote:
die heeft er ook geen zin inquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:23 schreef 5thencounter het volgende:
Lautje? Die was toch de Lindy-vervangster?
Sssst. Niet verklappen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:23 schreef frensje het volgende:
Lot zegt, koeien verkopen aan Klaver... Ze zijn toch van hem
Wat die daar nog steeds doet is vrij onduidelijkquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:23 schreef 5thencounter het volgende:
Lautje? Die was toch de Lindy-vervangster?
Dat is wel sluw danquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:23 schreef frensje het volgende:
Maar een sappenbar is ook niet meer leuk als er dingen opraken, weg moeten of schoongemaakt wordenquote:
Ja, natuurlijk, maar er moet geld in laatje komen dus doen we net alsof ...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:23 schreef frensje het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:23 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
die heeft er ook geen zin in
stoer rondlopen met een enge snerpende marocstemquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:24 schreef RVer het volgende:
[..]
Wat die daar nog steeds doet is vrij onduidelijk
Of geen alcoholverkocht mag worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:24 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Maar een sappenbar is ook niet meer leuk als er dingen opraken, weg moeten of schoongemaakt worden
Als ze de koeien teruggeven lijkt het alsof ze opgeven. Als ze de koeien verkopen lijkt het opeens een goede businessdeal. Althans, zo staat het in het script.quote:
Moet jij ze melken?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:24 schreef liesje1979 het volgende:
Weg met de koeien.Hakim houdt je mond.
Nee, Lies is dat continue melken van ze een beetje zat.quote:
Lotte wil helemaal niets meer van de koeien doen, en snapt niet dat er twee verschillende mensen mee bezig kunnen, als 1 de koeler schoonmaakt, kunnen twee anderen melken. En intussen kan Ruud even de kaasjes lakken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:25 schreef Thom2802 het volgende:
Wat een gezemel zeg! Zijn ze echt zo lui om die koeien te doen?!
preciesquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:27 schreef Clank het volgende:
Andrea wil het wel doen hoor!! Ze weet dat anderen haar dat niet laten doen dus dan is het makkelijk lullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |