SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!ijn
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:21 schreef GekkePoes het volgende:
Djodjo "Wat is dit?"
Vanas "Dat is een sticker die erop is geplakt"
Djodjo "Waarom zit die er nog op?"
Vanas "Omdat die er nog af gehaald moet worden"!
Nee dus.. Ik denk dat de uitkomst van de poll ze niet echt uitkwam..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Werkt die pagina nog voor jullie? http://www.utopiatv.nl/error-404
er word ook kaas besteld via de meel enzowquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet je er wel vanuit gaan dat die markt wekelijks is en een succes blijft. Ik denk dat die markt eens per maand veel realistischer is.
Psiesquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee dus.. Ik denk dat de uitkomst van de poll ze niet echt uitkwam..
Hij deed het eerst welquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Psies![]()
"Kip, het meest veel-zijdige stukje vlees!"![]()
meeste mensen wilden dat de koeien blijven was de uitslagquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee dus.. Ik denk dat de uitkomst van de poll ze niet echt uitkwam..
Yep ik had ook gestemd en gepost, maar nu issie hier ook weg http://www.utopiatv.nl/newsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij deed het eerst wel![]()
echt waar en dat meen ik oprecht
Aantal bezoekers word wel verdubbeld, maar voorlopig is er nog geen geld voor kralen en schilderspulquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Stream 1 t/m7
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik had ook gestemd en een opmerking geplaatst en nu is het wegquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:26 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep ik had ook gestemd en gepost, maar nu issie hier ook weg http://www.utopiatv.nl/news
Wat je niet ziet, be-staat niet!![]()
Het is ook verder niet boeiend wat die malloot te melden heeft daar over lijkt mequote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die schimmelrat moet zich bij de feiten houden.
Laura wilde de koeien ook doen, maar die vette zeug pakte dat van Laura af.
Ik ook.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:33 schreef Chanel5 het volgende:
De meeste daar zijn liever lui dan moe.
yep, met als smoes de koeien wil lau doenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:33 schreef Clank het volgende:
Ja hoor Hakim.. jullie hebben Laura gekozen voor de koeienJij en pikkepijp hebben ervoor gezorgd dat Laura kon blijven omdat RuuT het veld móest ruimen!
maar jij zit hier en niet daarquote:
Vast wel. Ook een domme doosquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:33 schreef Ransjih het volgende:
ik neem aan dat laura de leugens zo dadelijk niet gaat pikken?
Als ik niet zeker zou weten dat dat verspilde moeite zou zijn, had ik dat al gedaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:35 schreef snetje het volgende:
En nu even wat mail er door gooien met wat voor een zwakkelingen het zijn...
Dat gezeik elke ochend om 09 melken.. beter maar oprotten met die lastquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:35 schreef pullup het volgende:
Ze hebben zelfs voor die koeien dus geen moeite hoeven doen want dit beesten stonden er allang maar het is ze teveel werk ?
Hoe dan ?![]()
![]()
Tsja, als ze het gewoon netjes verdelen moeten ze een dagje per week 2 x een uurtje melken en een half uurtje stront scheppenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat gezeik elke ochend om 09 melken.. beter maar oprotten met die last
Dus eh, Vanas hed Raps gemakt ?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:38 schreef Sodeknetters het volgende:
Lekkurr... Salmonellawrap van Vanass.
Jep. Met geroerkookte kipblokjes.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:39 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dus eh, Vanas hed Raps gemakt ?
En dat gaan we haar dus ook niet vertellen, he.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:40 schreef Clank het volgende:
Aike heeft het over het nemen van een pauw als ze geld genoeg hebben.. die zo statig over het terrein loopt.
(ze weet ws niet wat voor een lawaai die maken)
kan hasjkim hem de nek omdraaienquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:40 schreef Clank het volgende:
Aike heeft het over het nemen van een pauw als ze geld genoeg hebben.. die zo statig over het terrein loopt.
'Welnee, die beest zijn alleen maar tot last.. die kaasflauwekul is allang over, er gaat geld verdiend worden met heel andere zaken..Lotjes sieraden, Billie "kunst" Gio's lullige gooispelletje ( 10 ruggen) ontelbare pannekoeken van Koopmans P-mix.. BN'ers en Crew die gaan eten daar...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Tsja, als ze het gewoon netjes verdelen moeten ze een dagje per week 2 x een uurtje melken en een half uurtje stront scheppen
Dan flikker je dat beest toch over het hek, net als dat ze nu met de koeien doen. Wat een misselijkmakend volk bij elkaar.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:40 schreef Clank het volgende:
De ene schept op en de andere kiest een portiequote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:40 schreef Flow3r het volgende:
Het vlees moest verdeeld worden , Hakim wilde dat niet doen want hij was bang dat ie anders teveel zou pakken![]()
Dan begin je toch met uitdelen NIET bij jezelf![]()
Hij vroeg of Aike het wilde doen, maar zoals gewoonlijk duurt het heel lang voordat zij antwoord geeft een 'hmmm...'' was alles en toen nam een ander het al over
zo makkelijk zulke mensen
Precies. En het melken heb ik nu ook wel gezien. Maar het is een schande en allesquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
'Welnee, die beest zijn alleen maar tot last.. die kaasflauwekul is allang over, er gaat geld verdiend worden met heel andere zaken..Lotjes sieraden, Billie "kunst" Gio's lullige gooispelletje ( 10 ruggen) ontelbare pannekoeken van Koopmans P-mix.. BN'ers en Crew die gaan eten daar...
Nope, die beesten kunnen weg
die pauw moeten ze wel verzorgen hoor? dat is te veel werk voor zequote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:40 schreef Clank het volgende:
Ik was er niet bij de vorige keer..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan winst. Het is netto, Aike heeft dat vorige keer uitgerekend.
Dan kunnen ze wat veren in hun gat stekenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:44 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
die pauw moeten ze wel verzorgen hoor? dat is te veel werk voor ze
Vooral het melken schijnt een crime te zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:44 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
die pauw moeten ze wel verzorgen hoor? dat is te veel werk voor ze
Met telkens de hulp van Rienk ja, want ze snapt geen drol van Excel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan winst. Het is netto, Aike heeft dat vorige keer uitgerekend.
Nou, wat bazel je dan...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik was er niet bij de vorige keer..
Paul dacht helemaal niks, Paul had zin in een lekker eitje.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:44 schreef Urb het volgende:
Paul dacht dat het een eitje p.p was, er waren er een stuk of 7 voor iedereen samen.
Aike kan andere mensen harder laten werken. Zelf werken is haar niet bekend.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Met telkens de hulp van Rienk ja, want ze snapt geen drol van Excel.![]()
het melken rouleren : zo iedereen komt een keer aan de beurt, ook luie hakim en aikequote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vooral het melken schijnt een crime te zijn.
Dat betekent dat Aike en Hakim moeten werken. Dat staat niet in de planning, is niet constructief en daar is ook nog geen businesscase voor ingeleverd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:46 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
rouleren het melken: zo iedereen komt een keer aan de beurt, ook luie hakim en aike
ik vermoed het ookquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:46 schreef Urb het volgende:
Na het eten gaan ze de koeien wegdoen dus.
Gaat niet werken, pauwen zijn nogal eenkennig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:46 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
het melken rouleren : zo iedereen komt een keer aan de beurt, ook luie hakim en aike
dan maken ze daar maar een businesscase vanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat betekent dat Aike en Hakim moeten werken. Dat staat niet in de planning, is niet constructief en daar is ook nog geen businesscase voor ingeleverd.
hij heeft wel vaker moeite met rekenenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:44 schreef Urb het volgende:
Paul dacht dat het een eitje p.p was, er waren er een stuk of 7 voor iedereen samen.
Volgens mij gaat dat niet werken, dan voelt niemand zich echt verantwoordelijk. Ik begrijp de ophef ook niet echt, ik lees hier al weken continu kritiek over hoe ze met die beesten omgaan maar als ze weg gaan zijn ze weer lui.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:46 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
het melken rouleren : zo iedereen komt een keer aan de beurt, ook luie hakim en aike
EN het gaat niets opleveren, bruto niet, maar netto ook al nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat betekent dat Aike en Hakim moeten werken. Dat staat niet in de planning, is niet constructief en daar is ook nog geen businesscase voor ingeleverd.
nee klopt niet. Nu moeten ze iets van 8 ¤ betalen voor klaverkaas.. Op basis van 16 kazen in de week kom ik op een opbrengst van 500¤ per 4 week, er vanuit gaande dat men er min. 25¤ voor krijgt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof geen flikker van ¤2000, netto verdienen aan alleen de koeien.. thats all..
Dat de koeien niet gesponsord worden zou wel eens de reden kunnen zijn dat ze weg moetenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:48 schreef Brabopapa het volgende:
Helaas als de regie niet ingrijpt is het gedaan met de koeien en zullen ze het moeten doen met hun sponsors
Was gewoon een correct onderbouwde berekening hoor, incl. alle kosten. Dat jij dat niet gelooft is natuurlijk onbelangrijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof geen flikker van ¤2000, netto verdienen aan alleen de koeien.. thats all..
Ik vind dat ze beter met die beesten om moeten gaan. Zou ook sneu voor Klaver vinden dit want hij heeft er ook veel tijd in gestoken om het te laten lopen. Daarbij is er 1 koe bewust zwanger gemaakt dus ik hoop ergens dat ze er ook niet uit mogen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat niet werken, dan voelt niemand zich echt verantwoordelijk. Ik begrijp de ophef ook niet echt, ik lees hier al weken continu kritiek over hoe ze met die beesten omgaan maar als ze weg gaan zijn ze weer lui.
ik had juist van hem tegengas verwachtquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:50 schreef Poezewoes het volgende:
Dus dat knuffelen van Ruud is ook nep dat hij zo snel is omgekletst!
Zijn kist was ws net te klein om zijn ruggengraat mee te nemen naar die schuur.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:50 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik had juist van hem tegengas verwacht
pakt rekenmachine erbijquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:49 schreef chufi het volgende:
[..]
nee klopt niet. Nu moeten ze iets van 8 ¤ betalen voor klaverkaas.. Op basis van 16 kazen in de week kom ik op een opbrengst van 500¤ per 4 week, er vanuit gaande dat ken er min. 25¤ voor krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |