Aike kan andere mensen harder laten werken. Zelf werken is haar niet bekend.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Met telkens de hulp van Rienk ja, want ze snapt geen drol van Excel.![]()
het melken rouleren : zo iedereen komt een keer aan de beurt, ook luie hakim en aikequote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vooral het melken schijnt een crime te zijn.
Dat betekent dat Aike en Hakim moeten werken. Dat staat niet in de planning, is niet constructief en daar is ook nog geen businesscase voor ingeleverd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:46 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
rouleren het melken: zo iedereen komt een keer aan de beurt, ook luie hakim en aike
ik vermoed het ookquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:46 schreef Urb het volgende:
Na het eten gaan ze de koeien wegdoen dus.
Gaat niet werken, pauwen zijn nogal eenkennig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:46 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
het melken rouleren : zo iedereen komt een keer aan de beurt, ook luie hakim en aike
dan maken ze daar maar een businesscase vanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat betekent dat Aike en Hakim moeten werken. Dat staat niet in de planning, is niet constructief en daar is ook nog geen businesscase voor ingeleverd.
hij heeft wel vaker moeite met rekenenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:44 schreef Urb het volgende:
Paul dacht dat het een eitje p.p was, er waren er een stuk of 7 voor iedereen samen.
Volgens mij gaat dat niet werken, dan voelt niemand zich echt verantwoordelijk. Ik begrijp de ophef ook niet echt, ik lees hier al weken continu kritiek over hoe ze met die beesten omgaan maar als ze weg gaan zijn ze weer lui.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:46 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
het melken rouleren : zo iedereen komt een keer aan de beurt, ook luie hakim en aike
EN het gaat niets opleveren, bruto niet, maar netto ook al nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat betekent dat Aike en Hakim moeten werken. Dat staat niet in de planning, is niet constructief en daar is ook nog geen businesscase voor ingeleverd.
nee klopt niet. Nu moeten ze iets van 8 ¤ betalen voor klaverkaas.. Op basis van 16 kazen in de week kom ik op een opbrengst van 500¤ per 4 week, er vanuit gaande dat men er min. 25¤ voor krijgt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof geen flikker van ¤2000, netto verdienen aan alleen de koeien.. thats all..
Dat de koeien niet gesponsord worden zou wel eens de reden kunnen zijn dat ze weg moetenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:48 schreef Brabopapa het volgende:
Helaas als de regie niet ingrijpt is het gedaan met de koeien en zullen ze het moeten doen met hun sponsors
Was gewoon een correct onderbouwde berekening hoor, incl. alle kosten. Dat jij dat niet gelooft is natuurlijk onbelangrijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof geen flikker van ¤2000, netto verdienen aan alleen de koeien.. thats all..
Ik vind dat ze beter met die beesten om moeten gaan. Zou ook sneu voor Klaver vinden dit want hij heeft er ook veel tijd in gestoken om het te laten lopen. Daarbij is er 1 koe bewust zwanger gemaakt dus ik hoop ergens dat ze er ook niet uit mogen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat niet werken, dan voelt niemand zich echt verantwoordelijk. Ik begrijp de ophef ook niet echt, ik lees hier al weken continu kritiek over hoe ze met die beesten omgaan maar als ze weg gaan zijn ze weer lui.
ik had juist van hem tegengas verwachtquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:50 schreef Poezewoes het volgende:
Dus dat knuffelen van Ruud is ook nep dat hij zo snel is omgekletst!
Zijn kist was ws net te klein om zijn ruggengraat mee te nemen naar die schuur.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:50 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik had juist van hem tegengas verwacht
pakt rekenmachine erbijquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:49 schreef chufi het volgende:
[..]
nee klopt niet. Nu moeten ze iets van 8 ¤ betalen voor klaverkaas.. Op basis van 16 kazen in de week kom ik op een opbrengst van 500¤ per 4 week, er vanuit gaande dat ken er min. 25¤ voor krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |