SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!ijn
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:21 schreef GekkePoes het volgende:
Djodjo "Wat is dit?"
Vanas "Dat is een sticker die erop is geplakt"
Djodjo "Waarom zit die er nog op?"
Vanas "Omdat die er nog af gehaald moet worden"!
Nee dus.. Ik denk dat de uitkomst van de poll ze niet echt uitkwam..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Werkt die pagina nog voor jullie? http://www.utopiatv.nl/error-404
er word ook kaas besteld via de meel enzowquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet je er wel vanuit gaan dat die markt wekelijks is en een succes blijft. Ik denk dat die markt eens per maand veel realistischer is.
Psiesquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee dus.. Ik denk dat de uitkomst van de poll ze niet echt uitkwam..
Hij deed het eerst welquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Psies![]()
"Kip, het meest veel-zijdige stukje vlees!"![]()
meeste mensen wilden dat de koeien blijven was de uitslagquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee dus.. Ik denk dat de uitkomst van de poll ze niet echt uitkwam..
Yep ik had ook gestemd en gepost, maar nu issie hier ook weg http://www.utopiatv.nl/newsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij deed het eerst wel![]()
echt waar en dat meen ik oprecht
Aantal bezoekers word wel verdubbeld, maar voorlopig is er nog geen geld voor kralen en schilderspulquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Stream 1 t/m7
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik had ook gestemd en een opmerking geplaatst en nu is het wegquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:26 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep ik had ook gestemd en gepost, maar nu issie hier ook weg http://www.utopiatv.nl/news
Wat je niet ziet, be-staat niet!![]()
Het is ook verder niet boeiend wat die malloot te melden heeft daar over lijkt mequote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die schimmelrat moet zich bij de feiten houden.
Laura wilde de koeien ook doen, maar die vette zeug pakte dat van Laura af.
Ik ook.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:33 schreef Chanel5 het volgende:
De meeste daar zijn liever lui dan moe.
yep, met als smoes de koeien wil lau doenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:33 schreef Clank het volgende:
Ja hoor Hakim.. jullie hebben Laura gekozen voor de koeienJij en pikkepijp hebben ervoor gezorgd dat Laura kon blijven omdat RuuT het veld móest ruimen!
maar jij zit hier en niet daarquote:
Vast wel. Ook een domme doosquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:33 schreef Ransjih het volgende:
ik neem aan dat laura de leugens zo dadelijk niet gaat pikken?
Als ik niet zeker zou weten dat dat verspilde moeite zou zijn, had ik dat al gedaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:35 schreef snetje het volgende:
En nu even wat mail er door gooien met wat voor een zwakkelingen het zijn...
Dat gezeik elke ochend om 09 melken.. beter maar oprotten met die lastquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:35 schreef pullup het volgende:
Ze hebben zelfs voor die koeien dus geen moeite hoeven doen want dit beesten stonden er allang maar het is ze teveel werk ?
Hoe dan ?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |