ik hoorde haar vanmiddag ergens zeggen dat ze hier was voor dr eigen sieradenlijn en sapjesbarquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze wil haar tijd om armbandjes te maken. Nodig een middag een kleuterklas uit en je hebt ze af
In haar hoofdquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:40 schreef Flow3r het volgende:
waarom ligt Andrea in bed? Is ze ziek?
[ afbeelding ]
Laura die zegt echt niets hoor.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:57 schreef Ransjih het volgende:
hakim denkt dat de centraal vlotjes gaat verlopen, nou ik neem aan dat lau de discussie met lot voort gaat zetten
Ja, dat is het, ik zat ff te denken waar het fout gaat steeds maar dat is het idd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:54 schreef mootie het volgende:
Het vervelende van Lot is dat ze dingen niet zelf wil doen, maar het een ander ook niet gunt/toestaat om dingen over te nemen.
Ik, ik, ik en anders niemand.
eerder vandaag ook met emilquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:57 schreef Mylene het volgende:
Charlotte is uit op een confrontatie met Laura.
iets met vinger en zere plekquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:59 schreef Urb het volgende:
Lot wil dus gewoon niet dat Laura "belangrijk" word daar
chagerijnig kijkt ze altijd, verveeld, raar kindquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:46 schreef Parlay het volgende:
To cow or not to cow......
[ afbeelding ]
Allen vinden die koeien dat niet zo'n goed idee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:59 schreef Flow3r het volgende:
Laat Billy het maar doen, doe wou toch zo graag?
Laura heeft wel meer gezegd, tis net zo mietje als Jimmyquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:59 schreef Estherdv het volgende:
Laura zit nu te huilen bij de koeien, zij wilde de verantwoording op zic u nemen dan moet dat ook doen!
kan lot niet gewoon terug de kas in !quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:00 schreef Urb het volgende:
En nu zit Lot ineens weer tegen Gio te stoken i"Hij raakt cht beinvloed hoor!!!!"
Lot loopt gewoon wild om zich geen te slaan naar iedereen.
niet alleen !quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:01 schreef Clank het volgende:
Laura zegt steeds dat ze de 'eindverantwoordelijk' niet wil
Lotte heeft last van haar Ego. en blijft maar doorlullen over andere onderwerpen en mensen er op aanvallen (als verdediging)als het een keer gericht over haar gaat.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:01 schreef Maria44 het volgende:
Lot wil alleen maar op tv, camera opzoeken, beetje overal doorheen tetteren. Meer niet eigenlijk.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:04 schreef Pearlbitch het volgende:
OMFG.... Gio als eindverantwoordelijke voor de koeien.. Hij weet niet eens hoe je 'verantwoordelijkheid' schrijft.
Precies. Ze wilde het doen en Lotte met haar idiote kinderlijke jaloezie en bewijsdrang en egocentrisme heeft het haar onmogelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:02 schreef Flow3r het volgende:
Laura zou gek zijn als ze de koeien overneemt net nu Lot een leuker werkje heeft gevonden met haar kralen
Nee hoor, dat zei ze niet. Ik hoorde Aike heel verstandige dingen zeggen comme d'habitudequote:
dan weer wel en dan weer niet, ligt eraan met wie ze praatquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:04 schreef Clank het volgende:
Lot vraagt nu aan Gio of hij haar dan gaat helpen.. Lot zegt dat ze niet meer de eindverantwoordelijkheid wil hebben. Dus melken wil ze nog wel.
Van mij mogen ze.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:04 schreef Brabopapa het volgende:
Ik ben er helemaal klaar mee, zeg maar dag tegen die 2.5 euro, als wij het voor elkaar krijgen een regelmatig leven te hebben, zal het in Utopia toch geen Utopie zijn, ze leven op de gratie van de kijker laat hun dan ook leven in onze regelmaat ik ga straks niet om 2-3 uur snachts kijken omdat hun hun topmoment op de dag hebben
Proat normoaal joh.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Nee hoor, dat zei ze niet. Ik hoorde Aike heel verstandige dingen zeggen comme d'habitude
Dan is er nog steeds iemand nodig die eindverantwoordelijk is en controleert of dingen goed gebeuren.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:05 schreef Toverheks het volgende:
Gewoon een lijstje per week maken wie in de morgen en de avond de koeien doen, wat een gezeur en gezeik over die koeien, hebben ze er geen zin in breng ze dan naar de slacht
Maar die taak wil Laura dus ook niet op zich nemen. Lot zegt net dat ze nog wel wil melken maar wat er allemaal bij komt kijken niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:06 schreef GekkePoes het volgende:
De koeien melken , mesten, voeren ,de melkkoeling schoonmaken en de kazen insmeren is . Dat is 3 uur werk als je het rustig aan doet, en dan kan je de rest van de dag weel lekker breien. Luie doos Lotte.
En Jimmy was zijn nagels aan het knippen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:08 schreef GekkePoes het volgende:
Vanes is aan het koken, de kip in blokjes op laag vuur, en daaroverheen wat kipkruiden strooien. niet ff lekker marineren of erdoor roeren voor het bakken
Lotte is dus het type die een hond neemt om lekker mee te spelen, maar 07:00 uitlaten in de regen en de etensbakken verversen elke dag is dan niet haar verantwoordelijkheid omdat het een rotklusje is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:08 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar die taak wil Laura dus ook niet op zich nemen. Lot zegt net dat ze nog wel wil melken maar wat er allemaal bij komt kijken niet.
Ze heeft hooguit een keer de riek vastgehouden, Paul heeft al helemaal niks gedaan daar maar die doet binnen dan weer vanalles. Hakim heeft een keer poep geschept, dat moesten we de hele week erna nog horen, hoe ie zich uitgesloofd had voor die lieve beestjes...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:09 schreef Flow3r het volgende:
Idd, een lijst maken waarin iedereen een keertje aan de beurt komt.
Ik heb mevrouw Aike nog nooit zien melken, iedereen kan het leren hoor, zelfs Billy
De kip in de kleine pan ook nogquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:08 schreef beequeen het volgende:
Vanas maakt weer gekookte knipfilet. 2 kilo in 1 pan.
Whût?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:07 schreef Jian het volgende:
Lot somt op wat ze moet doen aan die 2 koeien. Die koeien leveren uiteindelijk 2000 eurootjes winst per maand op. Voor het werk wat ze daaraan hebben is dat dik betaald. Maar ze verdienen het liever met niks doen en zolang Djodjo spelletjes "uitvindt" (mwhoehoehahaha) en de pegeltjes zo ook binnen komen (dank u ome Sjonnie), tsja .....
15 kazen per week = 60 per maand x 25 = 1500 euroquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Whût?
Aan kaas en pannekoeken?
Min die ¤1000 aan voer, strooi, dierenartsbezoek en melkkoeler energie geloof ik daar geen barst van natuurlijk
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:14 schreef livvie het volgende:
Omg haalde zij nu die gebakken uien uit de pan met haar handen?
Even die pusvinger dichtschroeien.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:14 schreef livvie het volgende:
Verkopen natuurlijk.. ze krijgen al zowat álles van Regie geregeld , een keer tijd voor eigen inzicht daar, te beginnen met die beesten pleittequote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:13 schreef Flow3r het volgende:
http://www.utopiatv.nl/news/detail/2418/ik-ben-er-klaar-mee
[ afbeelding ]
Das heul normaal hoor. Doet den Blijker ook.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:14 schreef livvie het volgende:
Da's dus brutoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
15 kazen per week = 60 per maand x 25 = 1500 euro
dan nog pannekoeken die hebben bij de biomarkt ook 500 opgebracht
dus klopt wel ongeveer
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Stream 7, dus ik heb het over de streams![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
yepquote:
Einz, twei, dreiquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:16 schreef Capaja het volgende:
volledig ONTOPIC![]()
hoe is t op stream 7 ?
Werkt die pagina nog voor jullie? http://www.utopiatv.nl/error-404quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:13 schreef Flow3r het volgende:
http://www.utopiatv.nl/news/detail/2418/ik-ben-er-klaar-mee
[ afbeelding ]
Gekookte biefstukquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:15 schreef Clank het volgende:
Ik wil Vanas wel eens een biefstuk zien bakken
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Werkt die pagina nog voor jullie? http://www.utopiatv.nl/error-404
huh, nee nu niet meerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Gadver.... en dan te bedenken, dat het restaurant ongetwijfeld vol gaat zittenquote:
Vanas krijgt het vast voorelkaar om de biefstuk gortdroog doorbakken in het midden en rauw en koud aan de buitenkant. te krijgenquote:
Ze zijn blij...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:16 schreef Capaja het volgende:
volledig ONTOPIC![]()
hoe is t op stream 7 ?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:19 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Vanas krijgt het vast voorelkaar om de biefstuk gortdroog doorbakken in het midden en rauw en koud aan de buitenkant. te krijgen
nu niet meer, heb net wel op die van flower kunnen stemmen maar nu ook niet meerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:17 schreef Urb het volgende:
[..]
zie ik daar het lief van mabelquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze zijn blij...
[ afbeelding ]
Border rare, mijn favoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:19 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Vanas krijgt het vast voorelkaar om de biefstuk gortdroog doorbakken in het midden en rauw en koud aan de buitenkant. te krijgen
nee nee neequote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:20 schreef livvie het volgende:
En Vanessa veegt even haar handen af in de zakken van haar jasje. -_-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |