nee, omdat binnen 2 a 3 maanden één koe geen melk meer geeftquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:58 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja klopt maar dat is omdat de koeler stuk is
klaver gaat er voorlopig vanuit dat die gemaakt word
en helpt ze uit de brand
Wat een enge man.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:59 schreef Capaja het volgende:
Hakim tegen paul : kan jij niet zeggen dat ie echt stuk is, dat ie niet meer gemaakt kan worden, of dat het 300 kost ofzo
en dat je een meelte hebt gehad dat ruud dat gedaan heeft
dat was het jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:59 schreef Capaja het volgende:
Hakim tegen paul : kan jij niet zeggen dat ie echt stuk is, dat ie niet meer gemaakt kan worden, of dat het 300 kost ofzo
en dat je een meelte hebt gehad dat ruud dat gedaan heeft
Helemaal meer eens.. ik geloof zelfs dat er voor élke van de resterende 10 maanden wel iets listigs verzonnen is om de show doorgang te laten vindenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:57 schreef SailingDuck het volgende:
Die koe is toch niet voor niets zwanger hier nar binnen geduwd. Geloof eigenlijk niet dat ze weg gaan hoor
Walgelijke kerels, echt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:59 schreef Urb het volgende:
Hakim wil hetzelfde doen als ze met Peter hebben gedaan..
ik heb me met alle RLSén nog niet zo vaak ZO boos gemaakt als over PAKIMquote:
Laat hem lekker zitten, actie!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:59 schreef Ransjih het volgende:
willen mail maken en ruud / emil ?de schuld geven van iets wat kapot is
hij moet eruit, hij stookt de hele boel op
eng mannetje zo samen met paulquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:59 schreef Urb het volgende:
Hakim wil hetzelfde doen als ze met Peter hebben gedaan..
Paul: Ruud?quote:
is de hele week al zoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:01 schreef livvie het volgende:
Hij steukt de heule boel op zei Hakim?
Hebben ze het nu over Emil, waarom zijn ze zo tegen hem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |