Die is echt ontzettend mooi!quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:03 schreef leeroy het volgende:
Dit is mijn tattoo geworden trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ik altijd doe (let wel, ieder lichaam is anders) is sowieso het folie er de eerste anderhalf uur op laten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 06:51 schreef SupremeDutch het volgende:
Ik snap steeds minder van die nazorg. Ben bij Bunker Breda geweest. Kunstwerkje laten zetten. Maar de instructies over nabehandeling zijn overal compleet verschillend. Geen zon, zonnebank en zwembaden snap ik. 2x per dag insmeren ook. Deppen en niet wrijven. Oke. Niet aanraken en krabben. Logisch. Maar hoe lang moet dat folie er nou overheen?
Ik zou met de panty's en leggings uitkijken dat je tattoo niet vast plakt aan je kleding. Wanneer dit gebeurt komen er allemaal stofjes in je tattoo. Ik heb gewacht totdat m'n tattoo genezen was (dus ongeveer 1,5 a 2 weken)quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:27 schreef Plong het volgende:
Heb afgelopen donderdag een tattoo op mijn bovenbeen laten zetten, heeft iemand enig idee na hoe lang je weer panties of leggings kunt dragen? Ik snap dat skinny jeans nu geen goed idee zijn maar opzich zit een legging of panty mijns inziens niet zo heel strak(en ik ben nogal van de leggings en panties)
Folie.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:10 schreef Claire-l het volgende:
[..]
Ik zou met de panty's en leggings uitkijken dat je tattoo niet vast plakt aan je kleding. Wanneer dit gebeurt komen er allemaal stofjes in je tattoo. Ik heb gewacht totdat m'n tattoo genezen was (dus ongeveer 1,5 a 2 weken)
Tot ie 2 keer verveld is zou ik denken, dus inderdaad een week of 2 minstens. Je wilt niet dat de pantystof aan loslatende stukjes huid blijft hangen en je zo de boel lostrekt...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:27 schreef Plong het volgende:
Heb afgelopen donderdag een tattoo op mijn bovenbeen laten zetten, heeft iemand enig idee na hoe lang je weer panties of leggings kunt dragen? Ik snap dat skinny jeans nu geen goed idee zijn maar opzich zit een legging of panty mijns inziens niet zo heel strak(en ik ben nogal van de leggings en panties)
Wat hij zegtquote:
Ligt eraan wat je precies bedoeltquote:Op zondag 9 februari 2014 12:51 schreef Snowbells het volgende:
Ligt het aan mij of is hij niet zo mooi gezet
Dat ligt dan niet aan jouquote:
Ik vind hem niet zo mooi, dat kan ook komen doordat ie net gezet is. Zou graag een foto zien van de tatoeage als ie genezen is straks.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:07 schreef Lips het volgende:
Ach fuck it! Plong is aangemaakt in mijn ADHD ontkenningsfase maar die periode ben ik eigenlijk wel voorbijBlijkbaar sta ik hier onder m'n oude account ingelogd en aangezien ik geen zin heb inloggegevens te zoeken, dan maar onder Lips posten
![]()
(deze post verwijderde ik dus hier boven maar de link is nu te makkelijk gelegd tussen die accounts)
Haha, nou hierbij de foto van net na het zetten! Inmiddels al geconcludeerd dat ie nog best wat bijgewerkt moet worden, veel lijnen hebben niet goed gepakt en de linten links (op de foto rechts) zijn erg vaag.
Benieuwd wanneer ie gaat vervellen, hij staat nu 3 dagen en heb niks aan korstjes ofzo gehadPanties en leggings zal ik dan nog maar even mee wachten, lang leve de harembroeken
[ afbeelding ]
Tnxquote:Op zondag 9 februari 2014 19:34 schreef pinquit het volgende:
Ik vind m wel netjes hoor, bij een echte dromenvanger is ook niet superstrak.zegmaar. mooi
Die komt ook vast nog! (na de bijwerk sessie natuurlijk wel pas)quote:Op maandag 10 februari 2014 08:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo mooi, dat kan ook komen doordat ie net gezet is. Zou graag een foto zien van de tatoeage als ie genezen is straks.
Want je kunt geen halfjaar wachten?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:30 schreef Djenuziz het volgende:
Mijn idee is het volgende:
Op mijn rechteronderarm een begroeide vol levende boom. Op mijn linkeronderarm dezelfde boom alleen dan dood, waarbij de duisternis er echt af moet spatten.
Ik wil ze vrij gedetailleerd/realistisch weergegeven.
Boven beide bomen komt de volgende tekst als je m'n armen tegen elkaar aan ziet:
Beyond Light's Edge|Darkness Prevails
Iemand een aanrader voor een tattooshop?
Ik zit zelf te denken aan Tattoo Joey of Ronald Bonkerk. Probleem bij die laatste is dat hij een halfjaar wachttijd heeft.
Dit klinkt echt heel erg gaaf!quote:Op maandag 10 februari 2014 12:30 schreef Djenuziz het volgende:
Mijn idee is het volgende:
Op mijn rechteronderarm een begroeide vol levende boom. Op mijn linkeronderarm dezelfde boom alleen dan dood, waarbij de duisternis er echt af moet spatten.
Ik wil ze vrij gedetailleerd/realistisch weergegeven.
Boven beide bomen komt de volgende tekst als je m'n armen tegen elkaar aan ziet:
Beyond Light's Edge|Darkness Prevails
Volgens mij wacht ie al meer dan een jaarquote:Op maandag 10 februari 2014 19:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Want je kunt geen halfjaar wachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:42 schreef d1ce het volgende:
Iemand tips voor een goede zaak of tatoeëerder die hier ook heel goed in is?Ik denk Manolo Vera. Die zit tegenwoordig bij Stay Classy in Schiedam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik heb net weer ff op site gekeken van Ronald Bonkerk en ik heb weinig mensen gezien die dat evenaren. Echt een kunstenaar.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:34 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dit klinkt echt heel erg gaaf!
- maar denk dat je beter kunt wachten dan bij de eerste de beste je te laten prikken -
Ik doe 3 weken, is vast te lang, maar liever aan de veilige kant. Niet dat ik elke week zwem ofzo maar tochquote:Op maandag 10 februari 2014 22:03 schreef LookAtMe het volgende:
Hoe lang houden jullie aan met niet zwemmen etc? Dit was ik vergeten van m'n vorige.
Nu je het zegt, volgens mij moest ik de vorige keer ook 3 weken dus lijkt mij niet te lang. Zwemmen doe ik ook niet veel maar sauna wel iets vaker.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:12 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik doe 3 weken, is vast te lang, maar liever aan de veilige kant. Niet dat ik elke week zwem ofzo maar tochSporten doe ik meestal anderhalve week niet.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:42 schreef d1ce het volgende:
Iemand tips voor een goede zaak of tatoeëerder die hier ook heel goed in is?Jun ChaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Faka G
jesus christ jij hebt echt óveral commentaar opquote:Op zondag 9 februari 2014 12:51 schreef Snowbells het volgende:
Ligt het aan mij of is hij niet zo mooi gezet
Als je al een tijd wacht kun je heus wel nog eventjes wachten..quote:Op maandag 10 februari 2014 21:48 schreef Fendy het volgende:
[..]
Volgens mij wacht ie al meer dan een jaar
Yes. Grote kans van wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er mensen die hier heen gaan in maart?
Zoals iemand anders zei, dat kwam door de verdikkingen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jesus christ jij hebt echt óveral commentaar op
hij ziet er prima uit Lips
Ik ga ook denk ikquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:59 schreef Huppelmuts het volgende:
jeeeezus....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:04 schreef Ordos20 het volgende:
...... *huil*
http://www.tattoorene-eindhoven.nl/gallery/7/portrait.html
Ik hoop ik!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ligt er echt heel erg aan hoe zwart het is. Als het (zoals bij mij het geval was) aardig verbleekt is door bijna 20 jaar zonlicht en huidcel-regeneratie is het natuurlijk veel makkelijker om er wat overheen te zetten dan wanneer hij nog gitzwart is.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:48 schreef Amarantha het volgende:
Hmm ik wil eind April ofzo mijn arm verder laten tatoeëren maar ik zit toch in twijfel over mijn bestaande tattoo. Ik wou eigenlijk gekleurde rozen erom heen doen maar in mijn eindplaatje *in mijn hoofd* past mijn heartagram tattoo eigenlijk niet. Hoe moeilijk is het om iets over een bestaande tattoo heen te zetten?
Ik heb trouwens dus precies dit: *klik* op mijn onderarm staan. Het is niet dat ik er spijt van heb maar ik hecht er ook nog zo weinig waarde aan dat er van mij best iets anders overheen mag zodat mijn halve sleeve mooier wordt. Of ik moet mijn heartagram laten inkleuren, de lege vlakken tussen in, zodat hij mooier staat in een halve sleeve met allemaal kleur.
Sinds gisteravond heb ik ineens een enorme twijfel over wat ik dus moet doen met mijn bestaande tattoo
Ik heb alleen een foto van na het zetten dus hij is daar nog vers *incl. korsten* en heel erg zwart. Ik heb hem nu 4 jaar:quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:22 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ligt er echt heel erg aan hoe zwart het is. Als het (zoals bij mij het geval was) aardig verbleekt is door bijna 20 jaar zonlicht en huidcel-regeneratie is het natuurlijk veel makkelijker om er wat overheen te zetten dan wanneer hij nog gitzwart is.
Ik zou me eerst afvragen datgene wat er nu staat deel kan uitmaken van het nieuwe design, als dat niet lukt gewoon gaan kijken of er iets overheen kan en als laatste optie een paar tinten lichter laten laseren, dan kunnen ze er altijd weer iets mee. Nadeel is dat dat duur en erg tijdrovend is. (ik kreeg van 2 shops hetzelfde advies voordat ik mijn huidige artist vond namelijk)
Het blijft altijd een uitdaging om een artist te vinden die het aandurft, hij moet in het geval van kleur over zwart 'sterke' kleuren kiezen die het donkere gedeelte goed maskeren.
In mijn geval is het erg goed gelukt met helblauw en paars over rose voor een lotusbloem, je ziet maar op een enkel piepklein plekje dat er ooit wat anders gezeten heeft en dan ook nog alleen omdat ik het weet.
Hoe groot is die van jou nu? Kun je een pic posten van je onderarm?
Ik heb bewust gekozen voor een 3/4 sleeve, inclusief de hele rechterkant van mijn borst omdat het beter is bij een cover-up om iets te doen wat minstens 4 keer zo groot is als het te coveren stuk
Strak gezet trouwensquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb alleen een foto van na het zetten dus hij is daar nog vers *incl. korsten* en heel erg zwart. Ik heb hem nu 4 jaar:
[ afbeelding ]
Op zich is mijn idee met dat inkleuren ook niet heel gek nu ik er langer over nadenk. Iets erover heen zetten wordt denk ik toch moeilijk als ik je verhaal zo lees en als ik zorg dat de vlakken in mijn heartagram een kleur hebben en de rozen zijn ook gekleurd dan lijkt het een stuk mooier denk ik. Heartagram zo laten is geen optie. De rozen ga ik er omheen doen.. hoe of wat moet ik wel even uitzoeken met een tattoo artist
Ja 3/4 zal het uiteindelijk ook wel worden hihi. Als ik eenmaal begin met mijn 'sleeve' dan wil ik toch meer en meer dus dan is een halve sleeve ook te weinig plek denk ik. Ik vind het wel moeilijk te zeggen welke style, combinatie van japans met cartoon denk ik. Maar 'door laten lopen tot het einde van je heartagram' snap ik niet zo goed? Wat bedoel je daar precies meequote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:16 schreef Fendy het volgende:
[..]
Strak gezet trouwens![]()
Tsja, als ik jou was zou ik de sleeve niet half maar 3/4 doen, dus laten doorlopen tot het einde van je heartagram. Makkelijk lullen voor mij omdat ik dat zelf daadwerkelijk gedaan heb
In 4 jaar tijd zal hij inderdaad niet of nauwelijks verbleekt zijn en het is ook best weer zonde om hem te laten coveren, staat ie veel te mooi voor op je arm. Ondanks dat hij geen emotionele waarde voor je heeft blijft het een mooi gezette tattoo, dus tsja.
Goede artist zoeken die hem met ingekleurde vlakken in het totaalplaatje kan betrekken... Heb je al ideeën over een stijl die je wilt doen? Japans, of maori of cartoony ofzo?
Een halve sleeve loopt meestal door tot net boven je elleboog, 3/4 tot over de helft van je onderarm, ik bedoelde dat je sleeve dan eindigt waar je heartagram eindigt. Tot de dikke zwarte streep op onderstaand plaatje dus.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja 3/4 zal het uiteindelijk ook wel worden hihi. Als ik eenmaal begin met mijn 'sleeve' dan wil ik toch meer en meer dus dan is een halve sleeve ook te weinig plek denk ik. Ik vind het wel moeilijk te zeggen welke style, combinatie van japans met cartoon denk ik. Maar 'door laten lopen tot het einde van je heartagram' snap ik niet zo goed? Wat bedoel je daar precies mee
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jesus christ jij hebt echt óveral commentaar op
hij ziet er prima uit Lips
Toffe tattoo heb je, heb je een betere foto? Op deze manier lijkt mijn heartagram ook leuker. Kan ik zeker wat mee, dankje. Ik ga naar Tainted Love in Groningenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:45 schreef Fendy het volgende:
[..]
Een halve sleeve loopt meestal door tot net boven je elleboog, 3/4 tot over de helft van je onderarm, ik bedoelde dat je sleeve dan eindigt waar je heartagram eindigt. Tot de dikke zwarte streep op onderstaand plaatje dus.
Mijn photoshopskills zuigen enorm overigens, gewoon wat gekrabbel om duidelijk te maken dat dat dan vol staat.
[ afbeelding ]
Heb je al een artist op het oog? In welke regio zit je?
Edit
Plaatje van mijn eigen onderarm erbij voor de show
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toffe tattoo heb je, heb je een betere foto? Op deze manier lijkt mijn heartagram ook leuker. Kan ik zeker wat mee, dankje. Ik ga naar Tainted Love in Groningen
Tofquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:50 schreef Fendy het volgende:
[..]
Thanks![]()
Deze is van vlak na het zetten, dus glimmend van de creme enzo. Morgen komen de laatste details er nog in en worden de laatste stukjes die gecovered moeten worden gedaan.
[ afbeelding ]
Dat klinkt logisch.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:52 schreef n0a het volgende:
Ligt er maar net aan. De persoon/huid, maar ook hoe vaak je over hetzelfde stukje heen gaat.
Nee, het is tenslotte een schaafwond dus bloed kan altijd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat klinkt logisch.Bloed betekent niet automatisch dat de tattoo te diep gezet is toch?
Het zijn maar een paar versgezette hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:04 schreef Debsterr het volgende:
Ik zou trouwens wel afvragen of een artiest die alleen maar foto's van versgezette tattoo's showt, een goede is. Normaliter komen mensen vaak terug voor fatsoenlijke foto's, zeker bij grotere pieces.
Dan is het inderdaad een ander verhaalquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het zijn maar een paar versgezette hoor.Uitzondering, niet regel.
En zowel zwager als huisgenoot zijn erg positief over deze winkel en artiest, maar eigenwijze drol die ik ben doe ik zelf ook nog uitgebreide research natuurlijk.
Nog steeds voor die ene. Ik vind de stap om ook echt langs te gaan en een afspraak te maken toch nog wel groot. Maar dit is wel een handige periode, want zit met het afstuderen veel thuis dus kan dan lekker luchtige kleren aan zodat het goed kan genezen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad een ander verhaal. Is dit nou voor die ene die je wilde of alweer een nieuwe?
En nog voor de zomer zodat je daar straks ook niet bij na hoeft te denkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nog steeds voor die ene. Ik vind de stap om ook echt langs te gaan en een afspraak te maken toch nog wel groot. Maar dit is wel een handige periode, want zit met het afstuderen veel thuis dus kan dan lekker luchtige kleren aan zodat het goed kan genezen.
Exact! Dan kan ik zorgeloos zwemmen en zonnen enzo.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En nog voor de zomer zodat je daar straks ook niet bij na hoeft te denken. Gewoon langs gaan! Als dan het gevoel niet goed is hoef je nog steeds niet, he.
Ik ga een pin-up laten zettenquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
in het vorige deel werd trouwens kort gesproken over pin ups, weet iemand nog een goede artist hier in NL die goed is in gil elvgren achtige pin ups en makkelijk te bereiken met OV? (dus niet in een of ander vaag dorp)
Me too... om half 3quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:35 schreef Scarface88 het volgende:
Morgen weer een sessie van vijf uur in de prikstoel. Zin in!
Je eerste tattoo? Vertrouwen hebben in je artiest en probeer er van te genieten. Gezellig ouwehoeren met elkaar helpt ook. Dan voel je het amperquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Me too... om half 3
Ben mij toch zenuwachtig... het doet zeer, okee maar ik ben zo bang dat het niet mooi wordt
Zorg je wel dat je er sunblock factor 30000 op smeert? Blijft het veul langer mooi!quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:46 schreef Fendy het volgende:
[..]
Zorg je wel dat je er sunblock factor 30000 op smeert? Blijft het veul langer mooi!
Gisteren de allerlaatste sessie aan mijn sleeve gedaan, was met iets meer dan 2 uur klaar en ik kan nu zeggen dat hij echt af is. Nu goed verzorgen en hopen dat alles mooi blijft. Kan natuurlijk altijd nog wat bijgewerkt moeten worden, maar daar gaan we niet vanuit.
Ik heb nog geen nieuwe foto's gemaakt, zodra het goed geheeld is zal ik iets postenquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik verbrand van mezelf al vrij makkelijk, dus wanneer ik ga zonnen smeer ik meestal sowieso met factor 30. En anders smeer ik de tattoo gewoon met een nog hogere factor in.
Thanks!
Heb je foto's van het eindresultaat?
Gaaf!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Pfff, dat deed pijn
Het bloed nu behoorlijk en auwTof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Pfff, dat deed pijn
Het bloed nu behoorlijk en auwwaar is de 'believe' in een infinite teken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfff, dat deed pijn
Het bloed nu behoorlijk en auwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Life is what happens while you are busy making other plans...
Pfff, dat deed pijn
Het bloed nu behoorlijk en auwCool! Ziet er mooi uit! Ik ben ook net terug, zit nu nog folie overheen. Zal later eens een foto makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Land of the free. Home of the brave.
Ben benieuwd! Ook aan het genieten van brandgevoel?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Cool! Ziet er mooi uit! Ik ben ook net terug, zit nu nog folie overheen. Zal later eens een foto maken
Pfff, dat deed pijn
Het bloed nu behoorlijk en auwAh! Daar is hij! MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heerlijk ja dat schrijnend gevoelquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Ook aan het genieten van brandgevoel?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat bedoel je dromenvangertje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat is ie mooi![]()
Zo'n lange wachtlijst daar ja? Damn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:34 schreef dahippieunicorn het volgende:
Ik heb een afspraak staan in september dit jaar bij Paradigm!
Ik kon ook al in mei (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) Maar vanwege de financiën was het slimmer om het wat later te doen. Ach ja. Ik krijg hem, dat is het belangrijkst.
Nee, nee. Zoals ik al zei; ik kon al in mei terecht maar ik heb er zelf voor gekozen om het pas in het vierde kwartaal te doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:52 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zo'n lange wachtlijst daar ja? Damn.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]Oww.. is dat erg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat is ie mooi
Ben bijna 40, die "moderne, het is in" dingen die hou ik niet meer bij hoor
Ondertussen heb ik al helemaal geen last meer, fijn is dat.
Thanks guysNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Gaaf!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke ik kon niet wachten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'a lion does not lose sleep over the opinions of sheep'
Thanksquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohw die is zeker mooi![]()
Waar heb je dat laten doen?
Tof!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke ik kon niet wachten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waar is de 'believe' in een infinite teken?
Gave tekst ookquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke ik kon niet wachten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen interessante namen. Joy is goed, dat wel. Doe mij maar Jailbreak Festival in De Blokhuispoort.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Voor de noorderlingen onder ons
https://www.facebook.com/pages/Ink-Art-Crafts/682721238416233
Zelf getekend? Ik vind hem prachtig.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke ik kon niet wachten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt zit niet echt spectaculairs tussen. Maar veraquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen interessante namen. Joy is goed, dat wel. Doe mij maar Jailbreak Festival in De Blokhuispoort.
Half, artist heeft wat aangepast en tenks.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zelf getekend? Ik vind hem prachtig.
Ik las eerst je quote in de post (zonder goed naar de tattoo te kijken) en bedacht me dat opinion i.p.v. opinions beter klopt/mooier klinkt. Maar dat staat er gelukkig ookquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke ik kon niet wachten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha ja te snel getypt uit enthousiasmequote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik las eerst je quote in de post (zonder goed naar de tattoo te kijken) en bedacht me dat opinion i.p.v. opinions beter klopt/mooier klinkt. Maar dat staat er gelukkig ook. Tof plaatje!
Door Willem laten zetten toevallig?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:56 schreef YupYapYo het volgende:
Ik heb deze al op mijn bovenarm maar wil graag uitbreiden. Alleen kan ik niks bijpassend vinden, iemand ideeën?
[ afbeelding ]
Ja, in Venlo bij Wild Things.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:13 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Door Willem laten zetten toevallig?
Dit is het eerste wat ik erover kon vinden na een lange zoektocht (0.23 seconden, aldus google)quote:Op maandag 17 februari 2014 16:18 schreef NYANNYAN het volgende:
Ik wil graag tattoo's op mn armen en benen alleen heb ik bij mn armen erg last van eczeem.
Weet iemand of dit nadelig kan zijn voor de tattoo (bijv. sneller vervagen) of kan dit gewoon?
Timeless, ik zou zeggen een ajax logo en of nr 14 eronder.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:56 schreef YupYapYo het volgende:
Ik heb deze al op mijn bovenarm maar wil graag uitbreiden. Alleen kan ik niks bijpassend vinden, iemand ideeën?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 februari 2014 18:30 schreef manny het volgende:
[..]
Timeless, ik zou zeggen een ajax logo en of nr 14 eronder.
Dacht 't al te herkennen inderdaadquote:Op maandag 17 februari 2014 12:28 schreef YupYapYo het volgende:
Bedankt voor jullie inbreng. Vooral IIII met zo'n schuine streep past er zeker bij.
[..]
Ja, in Venlo bij Wild Things.
Indisch bloed toevallig?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:57 schreef SupremeDutch het volgende:
Mijn eerste gezet bij Bunker Breda. Had al eerder het voornemen aangekondigd. Resultaat is uiteindelijk nog wel mooier dan het oorspronkelijke design. Was wel een behoorlijk bloedbad (artist dacht dat ik flink gedronken had) omdat mijn aderen erg dicht onder mijn huid liggen. Krijg na 2 biertjes ook altijd meteen een rode kop.
Nee, gewoon Arisch.quote:
Ja, je username deed dat al vermoeden, dacht even aan asian flush vanwege je 2 biertjes-verhaalquote:
Ja, dacht ik ook al.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:56 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Scarification is geen tattoo...
Vind het er eigenlijk een beetje afstotend uitzien..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wel mooi om te combineren met een tattoo
[ afbeelding ]
Ziet er niet erg smakelijk uit...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wel mooi om te combineren met een tattoo
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:38 schreef NYANNYAN het volgende:
[..]
Vind het er eigenlijk een beetje afstotend uitzien..
Zo'n foto is natuurlijk niet echt representatief, duurt een jaar voordat zoiets volledig genezen is. Op die foto is het vers.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:24 schreef Claire-l het volgende:
[..]
Ziet er niet erg smakelijk uit...
Tenzij je altijd op blote knieën op de grond kruipt nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:00 schreef NYANNYAN het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit echt zo vet.
Mijn eerste tattoo ben ik van plan zo iets te laten worden.
Volgensmij doet het wel echt intens veel pijn. Het is toch niet zo dat een tattoo op de knie sneller vervaagd dan normaal he?
(al eerder gevraagd bij ellebogen maar just in case)
Als je gaat zitten/ fietsen/ knie buigt, schuurt je broek extra daar tegen aan. Zal best iets sneller vervagen lijkt mij.. Maar niet zo snel als op je voet. (lijkt mij)quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:10 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Tenzij je altijd op blote knieën op de grond kruipt niet
Je moet er rekening mee houden dat je geen hormoonzalf op je genezende tattoo's kan smeren.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:18 schreef NYANNYAN het volgende:
Ik wil graag tattoo's op mn armen en benen alleen heb ik bij mn armen erg last van eczeem.
Weet iemand of dit nadelig kan zijn voor de tattoo (bijv. sneller vervagen) of kan dit gewoon?
Ik vind knietattoos echt zo hard he. Die jij post is mooi!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:00 schreef NYANNYAN het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit echt zo vet.
Volgensmij doet het wel echt intens veel pijn. Het is toch niet zo dat een tattoo op de knie sneller vervaagd dan normaal he?
Haha, zoals je ziet is deze tattoo hier net gezet en hij loopt helemaal niet scheef.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
lol wat die lijnenen hij loopt ook nog eens scheef
Eehm, hij is wel scheef. Als je de middenlijn van het bovenste stuk zwaard doortrek, kom je een heel stuk naast de middenlijn van het onderste stuk zwaard uit. Dit valt tijdens het lopen misschien minder op, maar op deze foto is het gewoon scheef.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:00 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Haha, zoals je ziet is deze tattoo hier net gezet en hij loopt helemaal niet scheef.
Ik vind hem ook scheef. Althans, hij lijkt wel scheef.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:00 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Haha, zoals je ziet is deze tattoo hier net gezet en hij loopt helemaal niet scheef.
Ik heb de tattoo in het echt mogen aanschouwen, toen ie net gezet was (in de shop) en deze foto is genomen terwijl de persoon in kwestie zat. Ik zelf zie niet hoe ie scheef is op deze foto, maar toen hij stond was ie sowieso recht hoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Eehm, hij is wel scheef. Als je de middenlijn van het bovenste stuk zwaard doortrek, kom je een heel stuk naast de middenlijn van het onderste stuk zwaard uit. Dit valt tijdens het lopen misschien minder op, maar op deze foto is het gewoon scheef.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:56 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik heb de tattoo in het echt mogen aanschouwen, toen ie net gezet was (in de shop) en deze foto is genomen terwijl de persoon in kwestie zat. Ik zelf zie niet hoe ie scheef is op deze foto, maar toen hij stond was ie sowieso recht hoor
Is het echt niet. Heb een half sleeve laten zetten daar en is echt een prima zaak.quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:49 schreef dahippieunicorn het volgende:
Ik heb in september een afspraak gepland staan bij Paradigm Bodyart in Arnhem, maar nu hoor ik van iemand dat de shop slecht en onhygiënisch is? Ik hoop gerust gesteld te worden nu want ik wil absoluut niet de verkeerde keuze maken
geen idee, maar ik vind de meeste foto's op hun site niet mooi.quote:
nee hoor, helemaal niet. Dan had ik wel gezegd dat ze fantastisch zijn enz. Zeg juist dat ik geen ervaring ermee heb. Ben zelf ook op zoek naar een goede artiest voor de rest van m'n arm en deze foto's vielen bij mij in de goede smaak.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:01 schreef artelligence het volgende:
En die Haarlem ink. zet ook zooi. Verkapte reclame van Denise lijkt me...
Oke thanks!quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:29 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Is het echt niet. Heb een half sleeve laten zetten daar en is echt een prima zaak.
Ziet er niet uit beneden en is klein maar ze werken zeker hygiënisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:43 schreef robskem het volgende:
Afgelopen woensdag ook weer geweest. Ik merkte wel dat het zetten mij sneller irriteerde door te weinig slaap en werken. Foto is een beetje bagger maar voor de goede orde het is de binnenkant van mijn bovenarmnice, uiteindelijk in black/grey of kleur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geen watercolor fan maar de plaatsing is echt briljant.quote:
Als ik dit zo zie baal ik er van dat bij mij die plek al vol staatquote:
Guen Douglasquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:45 schreef Eerin het volgende:
Hoi allemaal,
Ik ben nog een leeg canvas, maar ik zit toch ernstig te denken aan een tattoo. Ik kan me niet herinneren of ik het al eerder heb genoemd in het topic, maar ik doe het voor de zekerheid toch maar.
Mijn idee is deze stijl en dan met mijn eigen hond (herder) met haar favoriete knuffel in haar mond (een orka):
[ afbeelding ]
Het zou dus een beetje cartoonachtig zijn met een overdreven frame, wellicht iets van een top hat op d'r hoofd. Al is het een vrouw, dus misschien kan dat dan weer niet.
In ieder geval: wat vinden jullie hiervan en, belangrijker, weet iemand een artist die hier goed in is? Ik kan weinig vinden in dezelfde stijl en weet eerlijk gezegd ook niet geheel zeker waar ik op moet zoeken. Voorkeur gaat uit naar noorden van het land (iemand ervaring met Smooth Sailing in Stad?), maar reizen voor een goede artist is uiteraard geen probleem.
Alvast thanks!
Vet! Geen idee dat iemand er zo gespecialiseerd in is. Heeft iemand enig idee hoeveel uur het zou gaan duren? Ik heb totaal geen idee.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Guen Douglas
http://www.guendouglas.com
Het is niet GI, die heeft de foto van imgur gepiktquote:
Eva van CandyCane/Desperado maakt ook dit soort tattoo'squote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:45 schreef Eerin het volgende:
Hoi allemaal,
Ik ben nog een leeg canvas, maar ik zit toch ernstig te denken aan een tattoo. Ik kan me niet herinneren of ik het al eerder heb genoemd in het topic, maar ik doe het voor de zekerheid toch maar.
Mijn idee is deze stijl en dan met mijn eigen hond (herder) met haar favoriete knuffel in haar mond (een orka):
[ afbeelding ]
Het zou dus een beetje cartoonachtig zijn met een overdreven frame, wellicht iets van een top hat op d'r hoofd. Al is het een vrouw, dus misschien kan dat dan weer niet.
In ieder geval: wat vinden jullie hiervan en, belangrijker, weet iemand een artist die hier goed in is? Ik kan weinig vinden in dezelfde stijl en weet eerlijk gezegd ook niet geheel zeker waar ik op moet zoeken. Voorkeur gaat uit naar noorden van het land (iemand ervaring met Smooth Sailing in Stad?), maar reizen voor een goede artist is uiteraard geen probleem.
Alvast thanks!
Vind het eerlijk gezegd niet zo bijzonder. Waarom maak je niet eens een afspraak met Mark Boyle? Die zit elke maand in Hasselt en is gespecialiseerd in deze stijl met dotwork.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:46 schreef Turbomuis het volgende:
Ik moet nog sparen, maar Daniel di Mattia van Calypso Tattoo (in Luik) gaat me tattoeren. Ik heb nu een schouderstuk, dat moet een half sleeve en een 'uitloop' op m'n rug worden. Hij heeft al gezegd dattie dat wel wil doen, nu m'n portemonnee nog. Hij maakt zooooooo'n mooie dingen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er ook goed uit. Ervaring toevallig, of niet?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:34 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Eva van CandyCane/Desperado maakt ook dit soort tattoo's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik heb mijn tattoo ook door haar laten zettenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:04 schreef Eerin het volgende:
[..]
Ziet er ook goed uit. Ervaring toevallig, of niet?
Ik vind 't wel mooi, ik hou wel van dat blackwork stijltjequote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Vind het eerlijk gezegd niet zo bijzonder. Waarom maak je niet eens een afspraak met Mark Boyle? Die zit elke maand in Hasselt en is gespecialiseerd in deze stijl met dotwork.
https://www.facebook.com/nothingsacredtattoo
Bedoel de manier waarop het gezet is. De stijl zelf vind ik ook mooi ja. Maar als iemand bereid is om er voor naar België af te reizen zijn er betere artiesten te vinden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind 't wel mooi, ik hou wel van dat blackwork stijltje
Misschien woont diegene dichtbij/in belgie of is hij/zij er vaakquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Bedoel de manier waarop het gezet is. De stijl zelf vind ik ook mooi ja. Maar als iemand bereid is om er voor naar België af te reizen zijn er betere artiesten te vinden.
opzich liggen luik en hasselt niet heel erg ver uit elkaarquote:Op zondag 23 februari 2014 14:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Misschien woont diegene dichtbij/in belgie of is hij/zij er vaak
Een maat van me heeft er daar 2 laten zetten, hij is er erg tevreden over. Ze zien er goed uit ga er de volgende keer misschien zelf ook naartoe.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:55 schreef Snowbells het volgende:
Iemand ervaring met l'extrémiste in arnhem?
Ah nice. Ik ga er deze week ook even langsquote:Op zondag 23 februari 2014 16:52 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Een maat van me heeft er daar 2 laten zetten, hij is er erg tevreden over. Ze zien er goed uit ga er de volgende keer misschien zelf ook naartoe.
Eindhoven ligt inderdaad niet ver van Belgiëquote:Op zondag 23 februari 2014 14:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Misschien woont diegene dichtbij/in belgie of is hij/zij er vaak
Ik vond het niet zo'n fijne zaak. Maar dat is puur mijn gevoel. Toen ik er was voor een balletje in mijn lippiercing werd er een andere klant zo'n beetje afgezeken. Dan heb je bij mij heel snel afgedaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:55 schreef Snowbells het volgende:
Iemand ervaring met l'extrémiste in arnhem?
Dit dus: maakt het allemaal een stuk makkelijkerquote:Op zondag 23 februari 2014 17:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Eindhoven ligt inderdaad niet ver van België
Die Mark Boyle doet mij weer niet zo veel. Ziet er goed uit, dat sowieso, maar niet waar ik blij van wordt zeg maar.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Vind het eerlijk gezegd niet zo bijzonder. Waarom maak je niet eens een afspraak met Mark Boyle? Die zit elke maand in Hasselt en is gespecialiseerd in deze stijl met dotwork.
Ik vind de Denen van Meatshop tattoo toch mooier met hun dotwork. Veel fijnerquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Oh zoquote:Op maandag 24 februari 2014 12:24 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Die Mark Boyle doet mij weer niet zo veel. Ziet er goed uit, dat sowieso, maar niet waar ik blij van wordt zeg maar.
Mijn huidige tattoo is geïnspireerd op een plaatje wat ik op Pinterest vond. Later kwam ik er achter dat Daniel di Mattia de artiest van dat plaatje was, en ik wil graag dat hij hem uitbreid/afmaakt.
En Luik is hier maar iets meer dan een uur vandaan, dus dat is prima te doen
quote:Op maandag 24 februari 2014 22:47 schreef d1ce het volgende:
Ik ben op zoek naar iemand die deze stijl perfect kan nabootsen. Liefst in Nederland natuurlijk maar advies en opties zijn welkom. Wat denken jullie wat de kosten hiervan zijn? (Ik zou deze graag op mijn bovenarm willen hebben ipv onderarm wat je op de foto ziet).Ik ben ook op zoek naar iemand die dit kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.facebook.com/(...)4104711977686&type=1
Deze dude is goed maar zou verder ook niemand weten.
Ben benieuwd.Religion is the impotence of the human mind to deal with occurrences it cannot understand. - Karl Marx
Anker met een hartje vind ik nog best tof. Maar die tekst lolquote:Op maandag 3 maart 2014 18:42 schreef skit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag deze op mijn facebook tijdlijn voorbij komen
De artiest had de dag voor mij een hele grote pioenroos gezet op iemand zijn knie, hij ging echt he-le-maal kapot van de pijnquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:00 schreef NYANNYAN het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit echt zo vet.
Ahh dit vind ik echt gaaf, helemaal mijn smaakquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:56 schreef YupYapYo het volgende:
[ afbeelding ]
Late reactie maar van wat ik soms lees is dat Guen erg snel is!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:26 schreef Eerin het volgende:
[..]
Vet! Geen idee dat iemand er zo gespecialiseerd in is. Heeft iemand enig idee hoeveel uur het zou gaan duren? Ik heb totaal geen idee.
Mja ik denk dat de enige goede manier om het vak onder de knie te krijgen als apprentice van een ervaren artiest is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 03:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
En nee mensen, ik ga niet zomaar te werk. Ik lees me veel in en informeer overal. No worries. Ik zal hier af en toe wat stencils posten of oefeningen op varkenshuid.
Same samequote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Vrijdag de laatste aanpassingen van de tekening bekijken en dan nog 1 maandje
Is het ook, zeker. Maar voor mijn situatie is dat nu niet het handigste (school enzo). So meanwhile werk ik aan m'n portfolio.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:38 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Mja ik denk dat de enige goede manier om het vak onder de knie te krijgen als apprentice van een ervaren artiest is.
Ik ook!quote:
Krijgen FOK!-ers korting zodra je het onder de knie hebt?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ik heb bijna alles binnen alleen nog wat kleine dingetjes halen zoals vaseline en carbon papier enzo.
Wel een vraag, hoe zijn je teken skills?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ik heb bijna alles binnen alleen nog wat kleine dingetjes halen zoals vaseline en carbon papier enzo.
Ik heb zelf geen ervaring en zoek ook naar een goede shop in groningen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:00 schreef Amarantha het volgende:
Ok ik weet toch niet meer zo zeker waar ik heen wil. Zijn er mensen hier bekend in Groningen met tattooshops en zo ja welke kun je me aanraden? Ik wil old skool rozen op mijn arm
Niet goed genoegquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:21 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Wel een vraag, hoe zijn je teken skills?
Ik denk dat als je echt een uitblinker bent met tekenen dat je dan al een apprentice bent van een goede artiest en dat je dan niet je nieuwe tattoo stash op je bed hoeft te fotograferen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:21 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je ontwerpen iigquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan er ook niks anders dan een foute start in zien, hoe goed haar bedoelingen ook zullen zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik denk dat als je echt een uitblinker bent met tekenen dat je dan al een apprentice bent van een goede artiest en dat je dan niet je nieuwe tattoo stash op je bed hoeft te fotograferen.
Smooth sailing in gelkingestraat. Kom ik altijd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:00 schreef Amarantha het volgende:
Ok ik weet toch niet meer zo zeker waar ik heen wil. Zijn er mensen hier bekend in Groningen met tattooshops en zo ja welke kun je me aanraden? Ik wil old skool rozen op mijn arm
Best op een hoog niveau voor mijn leeftijd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:21 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Jeej thanks for the support you bunch of assholes.
Tuurlijk is het niet de perfecte manier om te starten maar het is gewoon simpelweg te moeilijk om een apprenticeship te vinden voor iemand die nog full time naar school gaat.
Dus zoals ik al zei, meanwhile veel oefenen en als ik meer tijd heb om in een shop te werken heb ik dus ook al een goed portfolio ontwikkeld en tattoo ervaring.
Ben benieuwdquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
Anyway, ik ga van dit weekend druk aan de slag met het leren kennen van m'n machine.. Ill keep you guys updated.
*verkapte laat eens wat zien want nu ben ik heel nieuwsgierig post*quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Best op een hoog niveau voor mijn leeftijd.
Je kunt wel gepikeerd reageren, feit is dat hobbyisten geen goede naam hebben. In mijn ogen terecht. Tekenen is namelijk nog geen tatoeëren. Ik hoop oprecht dat je je ontwikkeld tot iemand die zich terecht "artiest" mag noemen, maar sta niet raar te kijken dat mensen sceptisch over je aanpak zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Tuurlijk is het niet de perfecte manier om te starten maar het is gewoon simpelweg te moeilijk om een apprenticeship te vinden voor iemand die nog full time naar school gaat.
Dus zoals ik al zei, meanwhile veel oefenen en als ik meer tijd heb om in een shop te werken heb ik dus ook al een goed portfolio ontwikkeld en tattoo ervaring.
Heb het al gezien, niet bijzonder. Niet goed genoeg.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:46 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
*verkapte laat eens wat zien want nu ben ik heel nieuwsgierig post*
Voor je leeftijd?quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn broertje kon op z'n zesde al beter tekenen dan ik nu op m'n 29e hoor. Dat zegt echt geen fuckquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Netjes!quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:42 schreef Eraser127 het volgende:
Whoohoo, m'n eerste tattoo is een feit. Vanmiddag rond 14:15 begonnen en rond 18:30 klaar. Wel ff wennen in het begin aan de naald, maar dat went wel, totdat hij vaker over een stuk heen moet
[ afbeelding ]
Ik denk dat wat de meesten bedoelen is dat je niet goed hoeft te kunnen tatoeëren om goed te kunnen tekenen, maar het wel een vereiste is dat je goed kan tekenen voordat je er ook maar over denkt om een tattoo te zetten op een mens. Daarbij heb je volgens mij echt iemand nodig die je alle technieken en trucjes leert om bepaalde effecten te krijgen, het gebruik van sommige kleuren die iets anders teweeg brengen dan feitelijk inkleuren, het soort dingen dat je niet leert door uit te proberen, maar waar je echt begeleiding bij nodig hebt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Gil Elvgren, je begint niet kleinquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
go for itquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
Anyway, ik ga van dit weekend druk aan de slag met het leren kennen van m'n machine.. Ill keep you guys updated.
Leeftijd boeit inderdaad niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Voor je leeftijd?
Wat heeft dat er nou mee te maken?
Of vat ik het sarcasme even niet?
quote:xxx: Heel mooi
xxx: best gaaf gemaakt gozer
Artiest: Thnx
xxx: deze is supergaaf!
"artiest" Thanx heb ik bij mezelf gezet
xxx: nogmaals erg netjes!
Dat snap ik nooit, als iets lelijk is gezet dan is dat gewoon zo!! Heeft niets met smaak te maken imho.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:05 schreef Fendy het volgende:
Ik hoop wel dat mensen "eerlijk" over "je talent" zullen zijn en je daar goed mee om kan gaan.
Er is zo'n thuisprikker waar men niet bepaald heel eerlijk tegen is, of ze moeten geen smaak hebben, dat kan ook
[ afbeelding ]
[..]
Dat DV kan tekenen twijfel ik ook niet aan!!quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Leeftijd boeit inderdaad niet.![]()
Gaat om talent wat DV wel heeft.
Volgens mij houdt ze er wel van om mensen pijn te doenquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:02 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik denk dat wat de meesten bedoelen is dat je niet goed hoeft te kunnen tatoeëren om goed te kunnen tekenen, maar het wel een vereiste is dat je goed kan tekenen voordat je er ook maar over denkt om een tattoo te zetten op een mens. Daarbij heb je volgens mij echt iemand nodig die je alle technieken en trucjes leert om bepaalde effecten te krijgen, het gebruik van sommige kleuren die iets anders teweeg brengen dan feitelijk inkleuren, het soort dingen dat je niet leert door uit te proberen, maar waar je echt begeleiding bij nodig hebt.
Ik hoop in ieder geval dat je erg succesvol wordt en getalenteerd blijkt te zijn, dat laatste kun je zelf inschatten lijkt me, denk je dat je er talent voor hebt?
Ik gok (althans dat is bij mij zo) dat mensen er sceptisch over zijn omdat je zeker de laatste jaren gewoon een enorme groei aan (slechte) thuistatoeëerders ziet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:49 schreef Claire-l het volgende:
Goh wat een support allemaal voor Dromenvangertje. Ze moet toch ergens beginnen of niet dan? Wanneer iemand een droom achterna durft te gaan vind ik diegene meer ballen hebben dan iedereen die niks uitvoert en alleen maar commentaar kan leveren.
Maar goed dat is mijn mening :-)
Ohhh lordquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:05 schreef Fendy het volgende:
Ik hoop wel dat mensen "eerlijk" over "je talent" zullen zijn en je daar goed mee om kan gaan.
Er is zo'n thuisprikker waar men niet bepaald heel eerlijk tegen is, of ze moeten geen smaak hebben, dat kan ook
[ afbeelding ]
[..]
Kijk anders 's hier.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:41 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ohhh lordje ziethet wel veel hoor dat mensen echt heel erg trots zijn op een hele lelijk gezette tattoo. Maar dat zijn ook vaak de mensen die liever niet meer betalen dan 20 euro
Zo kreeg ik ooit commentaar dat ik echt afgezet was en dat het veel te duur was.. Mijn tatoeage is nog enorm mooi na 5 jaar dat kan ik van die van haar niet zeggen
![]()
Wat erg dat mensen daar geld aan uit geven en dit op hun lichaam laten zetten. Je zou er maar je hele leven mee moeten lopen!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:08 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Kijk anders 's hier.
Ik denk dat die shop daar nu een jaar of 5 zit, ze zullen dus wel goede zaken draaien. Maar manmanman, wat zou ik daar ontzettend NOOIT een tat laten zetten.
Dito met die grote zaak waar ben saunders heeft gewerkt, ieder zijn ding hoor maar het is gewoon een fabriek gevuld met thuisprikkersquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:08 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Kijk anders 's hier.
Ik denk dat die shop daar nu een jaar of 5 zit, ze zullen dus wel goede zaken draaien. Maar manmanman, wat zou ik daar ontzettend NOOIT een tat laten zetten.
"oude man 4effa" op je rechterbilquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:50 schreef Skoap het volgende:
Ik wil ook nog een extra tattoo maar echt nog geen idee wat & waar... Dus dat schiet op
Ik had met mijn tattooeerdderdert bedacht dat we voor de grap in "mooi schrift" de naam van mijn vrouw met een zwarte stift zouden gaan schrijven op mijn linkeronderarm. Verkeerd gespeld en "4 evvah" erachter. Eerst scheren en paar keer op slaan met de vlakke hand zodat het lekker rood wordt, daarna stiften en foto whatsappen.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:54 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik had met mijn tattooeerdderdert bedacht dat we voor de grap in "mooi schrift" de naam van mijn vrouw met een zwarte stift zouden gaan schrijven op mijn linkeronderarm. Verkeerd gespeld en "4 evvah" erachter. Eerst scheren en paar keer op slaan met de vlakke hand zodat het lekker rood wordt, daarna stiften en foto whatsappen.
Succes gegarandeerd
Uiteindelijk niet gedaan
[..]
Ik had met mijn tattooeerdderdert bedacht dat we voor de grap in "mooi schrift" de naam van mijn vrouw met een zwarte stift zouden gaan schrijven op mijn linkeronderarm. Verkeerd gespeld en "4 evvah" erachter. Eerst scheren en paar keer op slaan met de vlakke hand zodat het lekker rood wordt, daarna stiften en foto whatsappen.
Succes gegarandeerd
Uiteindelijk niet gedaan
[..]
Succes gegarandeerd
Uiteindelijk niet gedaan
Gewoon even inkstitution bellen? Ik dacht bij blue hawai overigens.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil weer een Tattoo van Kristel, alleen geen idee waar ze nu werkt(van inkstitution)
nee ze staat niet meer.tussen de artiesten van blij hawaiiquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:59 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Gewoon even inkstitution bellen? Ik dacht bij blue hawai overigens.
edit: of even een contacteren: https://www.facebook.com/kristel.met?fref=ts
Niet gerelateerd plaatje om het topic op te leuken:
[ afbeelding ]
Eerste hit op Google...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil weer een Tattoo van Kristel, alleen geen idee waar ze nu werkt(van inkstitution)
Zeker, heb ik ook zo gedaan/gevraagd...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:01 schreef wasmachine01 het volgende:
Is het gebruikelijk om een shop binnen te lopen, de stijl waarin ik een tattoo wil te laten zien en diegene die daar werkt te laten beslissen welke artist die daar werkt hem het beste kan plaatsen? Heb wel een goede shop gevonden, drie artists spreken mij wel aan maar ik denk dat zij er meer verstand van hebben dan ik. En het is mijn eerste tattoo.
Echt supertof!!quote:Op zondag 9 maart 2014 21:42 schreef BartMcCormick het volgende:
Na anderhalf jaar mocht ik ook eindelijk weer! En zeer tevreden met het resultaat![]()
[ afbeelding ]
Wow, strak hoor!quote:Op zondag 9 maart 2014 21:42 schreef BartMcCormick het volgende:
Na anderhalf jaar mocht ik ook eindelijk weer! En zeer tevreden met het resultaat![]()
[ afbeelding ]
Ga naar de tattoo conventie voor inspiratiequote:Op donderdag 13 maart 2014 15:13 schreef NYANNYAN het volgende:
Ik vind twee zwaluwen op je borst/schouder als man best vet.
Erg cliché dat wel.. Iemand een idee hoe je dit net iets minder cliché kan maken?
Ik probeer op een origineler ontwerp te komen.
Ja van die traditionele zeelui zwaluwen haha.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:30 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ga naar de tattoo conventie voor inspiratieHmm die is te makkelijk, maar ik zou wel langs shops gaan voor ideetjes. Plus wat wil je? Kleur, naar elkaar toe vliegen dat soort dingen..
Je kan vragen of een artiest iets voor je zou kunnen tekenen. Zwaluwen zijn idd hot and happening, maar goed je doet het voor jezelf.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:34 schreef NYANNYAN het volgende:
[..]
Ja van die traditionele zeelui zwaluwen haha.
Dus elke kant 1, naar elkaar toe. Vrij simpel ontwerk, vaak met rood en geel maar hou het liever zwart/grijs.
Maar dus nauwelijks variatie mogelijk lijkt het.. Maar om nou PRECIES dezelfde tattoo te hebben als een miljoen anderen met jou..
Zo jammer is dat, van die mode tattoos.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:39 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Je kan vragen of een artiest iets voor je zou kunnen tekenen. Zwaluwen zijn idd hot and happening, maar goed je doet het voor jezelf.
Wat maakt dat uit wat miljoen andere mensen hebben ?quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:34 schreef NYANNYAN het volgende:
[..]
Dus elke kant 1, naar elkaar toe. Vrij simpel ontwerk, vaak met rood en geel maar hou het liever zwart/grijs.
Maar dus nauwelijks variatie mogelijk lijkt het.. Maar om nou PRECIES dezelfde tattoo te hebben als een miljoen anderen met jou..
Let je wel op de artiest er niet per ongeluk een zonsopkomst van maakt?quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:42 schreef dhrluker het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit wat miljoen andere mensen hebben ?
Gaat er toch om wat jij wilt ?
Ik ga volgende week toevallig 5 zwaluwen laten zetten van halverwege mijn arm naar top schouder en die laatste verdwijnt dan in een soort van zonsondergang !
Is wel 5 x dezelfde zwaluw die wegvliegt naar zijn vrijheid , dat moet het uiteindelijk voorstellen.
Ik kan niet wachten.
Haha.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:45 schreef Fendy het volgende:
[..]
Let je wel op de artiest er niet per ongeluk een zonsopkomst van maakt?
Wie heeft 'm voor je ontworpen?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:48 schreef BartMcCormick het volgende:
[..]
Thanks!! Nog even boven aan de pagina![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor, is prima om door te smeren met die zalf. Veel mensen vinden het alleen te vet en echt nodig is het niet. Ik gebruik ook vaseline intensive rescue, fijn spulquote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jaaaa, ik heb hem! Altijd interessant wat de verschillende verzorgingstips zijn ja. Bij mij staat dat ik na 5 dagen zalf over moet stappen naar vaseline intensive care bodylotion ofzooo. Maar er zit toch weinig kwaad in als ik die zalf nog even doorsmeer? Zie het nut van nog een nieuw product niet zo in.
Ik vind persoonlijk 3x te veel. Bepanthen is sowieso al heel vettig van zichzelf, als je blijft smeren krijg je dat het gebied te verzadigd is en dat komt de genezing niet ten goede. Er moet een heel dun filmlaagje op je huid zitten en niet een vette klodder.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:53 schreef Questular het volgende:
3x per dag voor een week lang insmeren is mij verteld met bepanthen.
Mja, mijn tattoo zit op mijn zij, dus ik smeer wel dikke klodders want anders zit binnen een uur mijn shirt er aan vastgeplakt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:48 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk 3x te veel. Bepanthen is sowieso al heel vettig van zichzelf, als je blijft smeren krijg je dat het gebied te verzadigd is en dat komt de genezing niet ten goede. Er moet een heel dun filmlaagje op je huid zitten en niet een vette klodder.
Ik heb die van mij zelf ontworpen, alleen moet de ander nog steeds ingekleurd wordenquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:34 schreef NYANNYAN het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |