Echt supertof!!quote:Op zondag 9 maart 2014 21:42 schreef BartMcCormick het volgende:
Na anderhalf jaar mocht ik ook eindelijk weer! En zeer tevreden met het resultaat![]()
[ afbeelding ]
Wow, strak hoor!quote:Op zondag 9 maart 2014 21:42 schreef BartMcCormick het volgende:
Na anderhalf jaar mocht ik ook eindelijk weer! En zeer tevreden met het resultaat![]()
[ afbeelding ]
Ga naar de tattoo conventie voor inspiratiequote:Op donderdag 13 maart 2014 15:13 schreef NYANNYAN het volgende:
Ik vind twee zwaluwen op je borst/schouder als man best vet.
Erg cliché dat wel.. Iemand een idee hoe je dit net iets minder cliché kan maken?
Ik probeer op een origineler ontwerp te komen.
Ja van die traditionele zeelui zwaluwen haha.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:30 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ga naar de tattoo conventie voor inspiratieHmm die is te makkelijk, maar ik zou wel langs shops gaan voor ideetjes. Plus wat wil je? Kleur, naar elkaar toe vliegen dat soort dingen..
Je kan vragen of een artiest iets voor je zou kunnen tekenen. Zwaluwen zijn idd hot and happening, maar goed je doet het voor jezelf.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:34 schreef NYANNYAN het volgende:
[..]
Ja van die traditionele zeelui zwaluwen haha.
Dus elke kant 1, naar elkaar toe. Vrij simpel ontwerk, vaak met rood en geel maar hou het liever zwart/grijs.
Maar dus nauwelijks variatie mogelijk lijkt het.. Maar om nou PRECIES dezelfde tattoo te hebben als een miljoen anderen met jou..
Zo jammer is dat, van die mode tattoos.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:39 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Je kan vragen of een artiest iets voor je zou kunnen tekenen. Zwaluwen zijn idd hot and happening, maar goed je doet het voor jezelf.
Wat maakt dat uit wat miljoen andere mensen hebben ?quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:34 schreef NYANNYAN het volgende:
[..]
Dus elke kant 1, naar elkaar toe. Vrij simpel ontwerk, vaak met rood en geel maar hou het liever zwart/grijs.
Maar dus nauwelijks variatie mogelijk lijkt het.. Maar om nou PRECIES dezelfde tattoo te hebben als een miljoen anderen met jou..
Let je wel op de artiest er niet per ongeluk een zonsopkomst van maakt?quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:42 schreef dhrluker het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit wat miljoen andere mensen hebben ?
Gaat er toch om wat jij wilt ?
Ik ga volgende week toevallig 5 zwaluwen laten zetten van halverwege mijn arm naar top schouder en die laatste verdwijnt dan in een soort van zonsondergang !
Is wel 5 x dezelfde zwaluw die wegvliegt naar zijn vrijheid , dat moet het uiteindelijk voorstellen.
Ik kan niet wachten.
Haha.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:45 schreef Fendy het volgende:
[..]
Let je wel op de artiest er niet per ongeluk een zonsopkomst van maakt?
Wie heeft 'm voor je ontworpen?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:48 schreef BartMcCormick het volgende:
[..]
Thanks!! Nog even boven aan de pagina![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor, is prima om door te smeren met die zalf. Veel mensen vinden het alleen te vet en echt nodig is het niet. Ik gebruik ook vaseline intensive rescue, fijn spulquote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jaaaa, ik heb hem! Altijd interessant wat de verschillende verzorgingstips zijn ja. Bij mij staat dat ik na 5 dagen zalf over moet stappen naar vaseline intensive care bodylotion ofzooo. Maar er zit toch weinig kwaad in als ik die zalf nog even doorsmeer? Zie het nut van nog een nieuw product niet zo in.
Ik vind persoonlijk 3x te veel. Bepanthen is sowieso al heel vettig van zichzelf, als je blijft smeren krijg je dat het gebied te verzadigd is en dat komt de genezing niet ten goede. Er moet een heel dun filmlaagje op je huid zitten en niet een vette klodder.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:53 schreef Questular het volgende:
3x per dag voor een week lang insmeren is mij verteld met bepanthen.
Mja, mijn tattoo zit op mijn zij, dus ik smeer wel dikke klodders want anders zit binnen een uur mijn shirt er aan vastgeplakt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:48 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk 3x te veel. Bepanthen is sowieso al heel vettig van zichzelf, als je blijft smeren krijg je dat het gebied te verzadigd is en dat komt de genezing niet ten goede. Er moet een heel dun filmlaagje op je huid zitten en niet een vette klodder.
Ik heb die van mij zelf ontworpen, alleen moet de ander nog steeds ingekleurd wordenquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:34 schreef NYANNYAN het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |