abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 11 februari 2014 @ 19:22:56 #51
19529 Fendy
True Spirit
pi_136597441
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:48 schreef Amarantha het volgende:
Hmm ik wil eind April ofzo mijn arm verder laten tatoeëren maar ik zit toch in twijfel over mijn bestaande tattoo. Ik wou eigenlijk gekleurde rozen erom heen doen maar in mijn eindplaatje *in mijn hoofd* past mijn heartagram tattoo eigenlijk niet. Hoe moeilijk is het om iets over een bestaande tattoo heen te zetten?

Ik heb trouwens dus precies dit: *klik* op mijn onderarm staan. Het is niet dat ik er spijt van heb maar ik hecht er ook nog zo weinig waarde aan dat er van mij best iets anders overheen mag zodat mijn halve sleeve mooier wordt. Of ik moet mijn heartagram laten inkleuren, de lege vlakken tussen in, zodat hij mooier staat in een halve sleeve met allemaal kleur.

Sinds gisteravond heb ik ineens een enorme twijfel over wat ik dus moet doen met mijn bestaande tattoo :')
Ligt er echt heel erg aan hoe zwart het is. Als het (zoals bij mij het geval was) aardig verbleekt is door bijna 20 jaar zonlicht en huidcel-regeneratie is het natuurlijk veel makkelijker om er wat overheen te zetten dan wanneer hij nog gitzwart is.

Ik zou me eerst afvragen datgene wat er nu staat deel kan uitmaken van het nieuwe design, als dat niet lukt gewoon gaan kijken of er iets overheen kan en als laatste optie een paar tinten lichter laten laseren, dan kunnen ze er altijd weer iets mee. Nadeel is dat dat duur en erg tijdrovend is. (ik kreeg van 2 shops hetzelfde advies voordat ik mijn huidige artist vond namelijk)

Het blijft altijd een uitdaging om een artist te vinden die het aandurft, hij moet in het geval van kleur over zwart 'sterke' kleuren kiezen die het donkere gedeelte goed maskeren.

In mijn geval is het erg goed gelukt met helblauw en paars over rose voor een lotusbloem, je ziet maar op een enkel piepklein plekje dat er ooit wat anders gezeten heeft en dan ook nog alleen omdat ik het weet.

Hoe groot is die van jou nu? Kun je een pic posten van je onderarm?
Ik heb bewust gekozen voor een 3/4 sleeve, inclusief de hele rechterkant van mijn borst omdat het beter is bij een cover-up om iets te doen wat minstens 4 keer zo groot is als het te coveren stuk :)
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  roze dinsdag 11 februari 2014 @ 20:43:25 #52
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_136601430
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 19:22 schreef Fendy het volgende:

[..]

Ligt er echt heel erg aan hoe zwart het is. Als het (zoals bij mij het geval was) aardig verbleekt is door bijna 20 jaar zonlicht en huidcel-regeneratie is het natuurlijk veel makkelijker om er wat overheen te zetten dan wanneer hij nog gitzwart is.

Ik zou me eerst afvragen datgene wat er nu staat deel kan uitmaken van het nieuwe design, als dat niet lukt gewoon gaan kijken of er iets overheen kan en als laatste optie een paar tinten lichter laten laseren, dan kunnen ze er altijd weer iets mee. Nadeel is dat dat duur en erg tijdrovend is. (ik kreeg van 2 shops hetzelfde advies voordat ik mijn huidige artist vond namelijk)

Het blijft altijd een uitdaging om een artist te vinden die het aandurft, hij moet in het geval van kleur over zwart 'sterke' kleuren kiezen die het donkere gedeelte goed maskeren.

In mijn geval is het erg goed gelukt met helblauw en paars over rose voor een lotusbloem, je ziet maar op een enkel piepklein plekje dat er ooit wat anders gezeten heeft en dan ook nog alleen omdat ik het weet.

Hoe groot is die van jou nu? Kun je een pic posten van je onderarm?
Ik heb bewust gekozen voor een 3/4 sleeve, inclusief de hele rechterkant van mijn borst omdat het beter is bij een cover-up om iets te doen wat minstens 4 keer zo groot is als het te coveren stuk :)
Ik heb alleen een foto van na het zetten dus hij is daar nog vers *incl. korsten* en heel erg zwart. Ik heb hem nu 4 jaar:

Op zich is mijn idee met dat inkleuren ook niet heel gek nu ik er langer over nadenk. Iets erover heen zetten wordt denk ik toch moeilijk als ik je verhaal zo lees en als ik zorg dat de vlakken in mijn heartagram een kleur hebben en de rozen zijn ook gekleurd dan lijkt het een stuk mooier denk ik. Heartagram zo laten is geen optie. De rozen ga ik er omheen doen.. hoe of wat moet ik wel even uitzoeken met een tattoo artist
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 21:16:53 #53
19529 Fendy
True Spirit
pi_136603300
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:43 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik heb alleen een foto van na het zetten dus hij is daar nog vers *incl. korsten* en heel erg zwart. Ik heb hem nu 4 jaar:
[ afbeelding ]
Op zich is mijn idee met dat inkleuren ook niet heel gek nu ik er langer over nadenk. Iets erover heen zetten wordt denk ik toch moeilijk als ik je verhaal zo lees en als ik zorg dat de vlakken in mijn heartagram een kleur hebben en de rozen zijn ook gekleurd dan lijkt het een stuk mooier denk ik. Heartagram zo laten is geen optie. De rozen ga ik er omheen doen.. hoe of wat moet ik wel even uitzoeken met een tattoo artist
Strak gezet trouwens ^O^

Tsja, als ik jou was zou ik de sleeve niet half maar 3/4 doen, dus laten doorlopen tot het einde van je heartagram. Makkelijk lullen voor mij omdat ik dat zelf daadwerkelijk gedaan heb ;)

In 4 jaar tijd zal hij inderdaad niet of nauwelijks verbleekt zijn en het is ook best weer zonde om hem te laten coveren, staat ie veel te mooi voor op je arm. Ondanks dat hij geen emotionele waarde voor je heeft blijft het een mooi gezette tattoo, dus tsja.

Goede artist zoeken die hem met ingekleurde vlakken in het totaalplaatje kan betrekken... Heb je al ideeën over een stijl die je wilt doen? Japans, of maori of cartoony ofzo?
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  roze dinsdag 11 februari 2014 @ 21:25:34 #54
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_136603774
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 21:16 schreef Fendy het volgende:

[..]

Strak gezet trouwens ^O^

Tsja, als ik jou was zou ik de sleeve niet half maar 3/4 doen, dus laten doorlopen tot het einde van je heartagram. Makkelijk lullen voor mij omdat ik dat zelf daadwerkelijk gedaan heb ;)

In 4 jaar tijd zal hij inderdaad niet of nauwelijks verbleekt zijn en het is ook best weer zonde om hem te laten coveren, staat ie veel te mooi voor op je arm. Ondanks dat hij geen emotionele waarde voor je heeft blijft het een mooi gezette tattoo, dus tsja.

Goede artist zoeken die hem met ingekleurde vlakken in het totaalplaatje kan betrekken... Heb je al ideeën over een stijl die je wilt doen? Japans, of maori of cartoony ofzo?
Ja 3/4 zal het uiteindelijk ook wel worden hihi. Als ik eenmaal begin met mijn 'sleeve' dan wil ik toch meer en meer dus dan is een halve sleeve ook te weinig plek denk ik. Ik vind het wel moeilijk te zeggen welke style, combinatie van japans met cartoon denk ik. Maar 'door laten lopen tot het einde van je heartagram' snap ik niet zo goed? Wat bedoel je daar precies mee
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 21:45:52 #55
19529 Fendy
True Spirit
pi_136604858
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 21:25 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja 3/4 zal het uiteindelijk ook wel worden hihi. Als ik eenmaal begin met mijn 'sleeve' dan wil ik toch meer en meer dus dan is een halve sleeve ook te weinig plek denk ik. Ik vind het wel moeilijk te zeggen welke style, combinatie van japans met cartoon denk ik. Maar 'door laten lopen tot het einde van je heartagram' snap ik niet zo goed? Wat bedoel je daar precies mee
Een halve sleeve loopt meestal door tot net boven je elleboog, 3/4 tot over de helft van je onderarm, ik bedoelde dat je sleeve dan eindigt waar je heartagram eindigt. Tot de dikke zwarte streep op onderstaand plaatje dus.
Mijn photoshopskills zuigen enorm overigens, gewoon wat gekrabbel om duidelijk te maken dat dat dan vol staat.


Heb je al een artist op het oog? In welke regio zit je?

Edit

Plaatje van mijn eigen onderarm erbij voor de show :P
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 22:05:22 #56
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_136605857
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 16:29 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

jesus christ jij hebt echt óveral commentaar op :')

hij ziet er prima uit Lips
;) Tnx!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  roze dinsdag 11 februari 2014 @ 23:37:29 #57
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_136611018
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 21:45 schreef Fendy het volgende:

[..]

Een halve sleeve loopt meestal door tot net boven je elleboog, 3/4 tot over de helft van je onderarm, ik bedoelde dat je sleeve dan eindigt waar je heartagram eindigt. Tot de dikke zwarte streep op onderstaand plaatje dus.
Mijn photoshopskills zuigen enorm overigens, gewoon wat gekrabbel om duidelijk te maken dat dat dan vol staat.
[ afbeelding ]

Heb je al een artist op het oog? In welke regio zit je?

Edit

Plaatje van mijn eigen onderarm erbij voor de show :P
[ afbeelding ]
Toffe tattoo heb je, heb je een betere foto? Op deze manier lijkt mijn heartagram ook leuker. Kan ik zeker wat mee, dankje. Ik ga naar Tainted Love in Groningen
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 23:50:17 #58
19529 Fendy
True Spirit
pi_136611617
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:37 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Toffe tattoo heb je, heb je een betere foto? Op deze manier lijkt mijn heartagram ook leuker. Kan ik zeker wat mee, dankje. Ik ga naar Tainted Love in Groningen
Thanks O+

Deze is van vlak na het zetten, dus glimmend van de creme enzo. Morgen komen de laatste details er nog in en worden de laatste stukjes die gecovered moeten worden gedaan.

Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  roze woensdag 12 februari 2014 @ 00:31:00 #59
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_136613032
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:50 schreef Fendy het volgende:

[..]

Thanks O+

Deze is van vlak na het zetten, dus glimmend van de creme enzo. Morgen komen de laatste details er nog in en worden de laatste stukjes die gecovered moeten worden gedaan.

[ afbeelding ]
Tof _O_
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 12 februari 2014 @ 09:22:54 #60
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_136616434
Nog minder dan 2 maanden O+

Ik zit te twijfelen of ik naar die conventie zal gaan of niet. Voordeel is wel dat het zo kort voor mijn afspraak is. Zou ik die afspraak niet hebben dan zorgt zo'n conventie er alleen maar voor dat ik heeeeeeeeeeeeeeel graag een nieuwe wil en weet dat ik dan nog heeeeeeeeeeel lang moet wachten :D
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_136621901
Hoi! Het is niet goed als een tatto bloedt toch? Ik zit op de portfolio van een artiest te kijken, maar daar zitten ook een paar foto's van versgezette tattoos met bloed, niet heeel veel, maar ik schrok er eigenlijk wel een beetje van. Hoeveel bloed is 'normaal'?
pi_136622122
Ligt er maar net aan. De persoon/huid, maar ook hoe vaak je over hetzelfde stukje heen gaat.
pi_136622160
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:52 schreef n0a het volgende:
Ligt er maar net aan. De persoon/huid, maar ook hoe vaak je over hetzelfde stukje heen gaat.
Dat klinkt logisch. :) Bloed betekent niet automatisch dat de tattoo te diep gezet is toch?
pi_136622485
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:53 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Dat klinkt logisch. :) Bloed betekent niet automatisch dat de tattoo te diep gezet is toch?
Nee, het is tenslotte een schaafwond dus bloed kan altijd.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_136622514
Ik zou trouwens wel afvragen of een artiest die alleen maar foto's van versgezette tattoo's showt, een goede is. Normaliter komen mensen vaak terug voor fatsoenlijke foto's, zeker bij grotere pieces.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_136622615
quote:
17s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:04 schreef Debsterr het volgende:
Ik zou trouwens wel afvragen of een artiest die alleen maar foto's van versgezette tattoo's showt, een goede is. Normaliter komen mensen vaak terug voor fatsoenlijke foto's, zeker bij grotere pieces.
Het zijn maar een paar versgezette hoor. :) Uitzondering, niet regel.
En zowel zwager als huisgenoot zijn erg positief over deze winkel en artiest, maar eigenwijze drol die ik ben doe ik zelf ook nog uitgebreide research natuurlijk. ;)
pi_136623592
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:08 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Het zijn maar een paar versgezette hoor. :) Uitzondering, niet regel.
En zowel zwager als huisgenoot zijn erg positief over deze winkel en artiest, maar eigenwijze drol die ik ben doe ik zelf ook nog uitgebreide research natuurlijk. ;)
Dan is het inderdaad een ander verhaal :). Is dit nou voor die ene die je wilde of alweer een nieuwe?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_136623784
quote:
17s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:40 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dan is het inderdaad een ander verhaal :). Is dit nou voor die ene die je wilde of alweer een nieuwe?
Nog steeds voor die ene. Ik vind de stap om ook echt langs te gaan en een afspraak te maken toch nog wel groot. Maar dit is wel een handige periode, want zit met het afstuderen veel thuis dus kan dan lekker luchtige kleren aan zodat het goed kan genezen.
pi_136626823
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:46 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Nog steeds voor die ene. Ik vind de stap om ook echt langs te gaan en een afspraak te maken toch nog wel groot. Maar dit is wel een handige periode, want zit met het afstuderen veel thuis dus kan dan lekker luchtige kleren aan zodat het goed kan genezen.
En nog voor de zomer zodat je daar straks ook niet bij na hoeft te denken :). Gewoon langs gaan! Als dan het gevoel niet goed is hoef je nog steeds niet, he.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_136627723
quote:
17s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:11 schreef Debsterr het volgende:

[..]

En nog voor de zomer zodat je daar straks ook niet bij na hoeft te denken :). Gewoon langs gaan! Als dan het gevoel niet goed is hoef je nog steeds niet, he.
Exact! Dan kan ik zorgeloos zwemmen en zonnen enzo.
Ja, ik heb eigenlijk alle vertrouwen, maar panisch als ik ben vrees ik dan toch dat er opeens iets mis gaat met die tattoo en ik er dan voor altijd mee zit. :') Ook al weet ik dat het nergens op slaat. En ik ben een beetje bang voor de pijn, haha.
pi_136630101
in het vorige deel werd trouwens kort gesproken over pin ups, weet iemand nog een goede artist hier in NL die goed is in gil elvgren achtige pin ups en makkelijk te bereiken met OV? (dus niet in een of ander vaag dorp)
pi_136631139
Morgen weer een sessie van vijf uur in de prikstoel. Zin in! :)
Land of the free. Home of the brave.
  woensdag 12 februari 2014 @ 16:50:31 #73
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_136631805
quote:
7s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
in het vorige deel werd trouwens kort gesproken over pin ups, weet iemand nog een goede artist hier in NL die goed is in gil elvgren achtige pin ups en makkelijk te bereiken met OV? (dus niet in een of ander vaag dorp)
Ik ga een pin-up laten zetten *O*

Maar ik ga gewoon bij mn vaste tatoeëerder
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  woensdag 12 februari 2014 @ 16:58:21 #74
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136632150
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:35 schreef Scarface88 het volgende:
Morgen weer een sessie van vijf uur in de prikstoel. Zin in! :)
Me too... om half 3 :X
Ben mij toch zenuwachtig... het doet zeer, okee maar ik ben zo bang dat het niet mooi wordt :X
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_136632375
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:58 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Me too... om half 3 :X
Ben mij toch zenuwachtig... het doet zeer, okee maar ik ben zo bang dat het niet mooi wordt :X
Je eerste tattoo? Vertrouwen hebben in je artiest en probeer er van te genieten. Gezellig ouwehoeren met elkaar helpt ook. Dan voel je het amper :) Succes morgen!
Land of the free. Home of the brave.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')