*bij dezenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Beijing wat mij betreft wel overtroffen bij deze
wut?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Beijing wat mij betreft wel overtroffen bij deze
xDquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn stelling blijft wel staan daarintegen.
*daarentegenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
trolololquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon doen man #yoloquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:38 schreef Pino112 het volgende:
Zit op stage dus weet niet of streams kan/mag.
Mjah, jammer.
De Amerikaanse vlag?quote:
Gewoon doen. Valt in de categorie 'initiatief tonen'.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:38 schreef Pino112 het volgende:
Zit op stage dus weet niet of streams kan/mag.
Mjah, jammer.
Dit. Sowieso, waarom nu nog op stage?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Gewoon doen man #yolo
Stage is toch ruk, of je nou koffie haalt of naar schaatsen kijkt
Idd, wat een hielenlikkerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit. Sowieso, waarom nu nog op stage?
quote:
nee, dat zijn zeer mannelijke balletdansers ja!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:44 schreef Melleyn het volgende:
En dat zijn zeker allemaal geen homo's
Daar is het nog veel grootser.quote:
Dat maakt het wat mij betreft beter dan Beijing, dat waren allemaal robots, dit is menselijkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:46 schreef marcodej het volgende:
Zo'n strakke exercitie is dit helemaal niet.
Bedankt voor deze informatie. Doe de groeten aan je vriendin.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:49 schreef vaarsuvius het volgende:
Mooi, wat klassieke cultuur op de OS voor de verandering. Mijn vriendinnetje is hier erg blij mee en die gaat verder geen seconde naar de sport kijken
Ze zegt dat ze het wel aardig vindt jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:49 schreef vaarsuvius het volgende:
Mooi, wat klassieke cultuur op de OS voor de verandering. Mijn vriendinnetje is hier erg blij mee en die gaat verder geen seconde naar de sport kijken
En post wat foto's van dr tieten hierquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:51 schreef superniger het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie. Doe de groeten aan je vriendin.
Ok. Fijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:49 schreef vaarsuvius het volgende:
Pics van je vriendinnetjequote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:49 schreef vaarsuvius het volgende:
Fixedquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:51 schreef superniger het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie. Doe de groeten aan Pics van je vriendin.
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:49 schreef vaarsuvius het volgende:
Haha vriendinnetje, pedoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:49 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik zie haar pas dinsdag weer, en ze is balletdanseres, heeft erg weinig tietquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:52 schreef Szura het volgende:
[..]
En post wat foto's van dr tieten hier
Lenig is ze wel inderdaadquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:53 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik haar pas dinsdag weer, en ze is balletdanseres, heeft erg weinig tiet
Andere delen zullen wel voldoen, dus posten maarquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:53 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik zie haar pas dinsdag weer, en ze is balletdanseres, heeft erg weinig tiet
Lotte van Beek en ?quote:
Mja maar welke bekende artiesten hadden ze dan moeten laten optreden ?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:54 schreef iBenny het volgende:
Ondanks dat het wel tof is, vond ik de Britse echt een heel stuk toffer
precies.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:55 schreef remcoP het volgende:
Ze hebben daar zelfs aan Socios gedacht.
Inderdaad. Dat stuk over de industralisatiequote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:54 schreef iBenny het volgende:
Kan, die heb ik niet gezien.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:54 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:57 schreef muzas het volgende:
Ik verwacht toch ook wel een ode aan de dashcam.
Al snijden ze dan wel corruptie bij de politie aan. Corruptie bestaat niet in Rusland.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:57 schreef muzas het volgende:
Maas loopt dus mee? Prima voorbereiding voor morgen.quote:
zondagquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maas loopt dus mee? Prima voorbereiding voor morgen.
Melissa Boekelman.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maas loopt dus mee? Prima voorbereiding voor morgen.
komt omdat dat herkenbaarder wasquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:54 schreef iBenny het volgende:
*verteltquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het is maar goed dat de presentator verteld waar t over gaat.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:58 schreef Intellectueel het volgende:
Dat dans lijkt wel uit Sjakie en de chocoladefabriek te komen.
Londen > Beijingquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:01 schreef Falco het volgende:
Toch wel vetter dan Londen. Daarvan kan ik alleen de Spice Girls en een aftandse McCartney herinneren. Beijing 2008 blijft natuurlijk het beste though.
dat was de sluitingsceremonie... opening was met o.a. james bond en mr beanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:01 schreef Falco het volgende:
Toch wel vetter dan Londen. Daarvan kan ik alleen de Spice Girls en een aftandse McCartney herinneren. Beijing 2008 blijft natuurlijk het beste though.
Nee. Een Volgaquote:
Mr. Beanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
dat was de sluitingsceremonie... opening was met o.a. james bond en mr bean
Dat is het altijd bij de openingsceremoniesquote:
Wel terecht. Al is het maar uit eerbetoon door zijn overlijden afgelopen maand.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:05 schreef Intellectueel het volgende:
Ik wacht nog op de Kalasjnikov. Rusland's grootste exportproduct.
Dit was een zekerheidjequote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:06 schreef LeTourdeFrance het volgende:
TrolololoIk wou een kwartier geleden als grap posten dat ze die moesten draaien.
quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:08 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom bellen ze niet Ireen Wust....die kun je altijd verstaan
Dacht ik ook.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:09 schreef rubbereend het volgende:
Jorien zei toch dat ze nog in het stadion zat?
quote:
NOS doet nu een interviewtje?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:09 schreef Saekerhett het volgende:
Mijn god, wat een timing... En wat een kutvragen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:09 schreef Pandaplint het volgende:
Zo lach ik ook altijd als ik geen fuck versta van een meid in de kroeg
YOU'RE AN INANIMATE FUCKING OBJECTquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:09 schreef Zipportal het volgende:
Tegen een doodvoorwerp nog harder schreeuwen.
Goefend op een lege zolderkamer.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:10 schreef rubbereend het volgende:
Bellen met Ter Mors klonk op papier vast als een leuk idee......
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:10 schreef sneakydesert het volgende:
Ze wordt afgetapt, daarom is de verbinding zo slecht.
FSB.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:10 schreef sneakydesert het volgende:
Ze wordt afgetapt, daarom is de verbinding zo slecht.
Ja, best, maar ze zegt altijd NEE.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:08 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom bellen ze niet Ireen Wust....die kun je altijd verstaan
Ook als ze in het stadion zit had ik het op papier al niet door laten gaanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:10 schreef rubbereend het volgende:
Bellen met Ter Mors klonk op papier vast als een leuk idee......
Het valt me nog mee dat hij het weet te spellen. Lang leve auto correct moeten we maar denken.quote:
had dezelfde redacteur bedacht die Jan Bos aanzag voor Ritsmaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook als ze in het stadion zit had ik het op papier al niet door laten gaan
Wat was dat ook al weer? Mooiste herinnering?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:01 schreef Falco het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had dezelfde redacteur bedacht die Jan Bos aanzag voor Ritsma
quote:
Helderziende ondertitelaarquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:12 schreef Bombvis het volgende:
Wow, de NOS vertaalt al voor hij de tekst zegt
Londen was zoveel vetterquote:
Vertraging allesquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:12 schreef Bombvis het volgende:
Wow, de NOS vertaalt al voor hij de tekst zegt
Nee een homoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:12 schreef rubbereend het volgende:
Putin een dekentjehij is toch geen mietje
dagje ouder.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:12 schreef rubbereend het volgende:
Putin een dekentjehij is toch geen mietje
Nee, ik ga toch voor de optie van Melleyn:quote:
quote:
Geen telepasie?quote:
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:13 schreef Montov het volgende:
[..]
Tekst is al uitgedeeld aan de pers.
ZDF is ook ok.quote:
Ireen Wüst is niet geweigerd toch? Gastvrij dusquote:
Lillehammer was ook fantastisch, alles rond de grote schansquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nog altijd de beste opening. Vooral dat smeden van de ringen gaf me kilo's kippenvel.
Vereniging van iedereen,quote:
Kan ik me niet meer herinneren en de videoband die ik er van had is verwoestquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lillehammer was ook fantastisch, alles rond de grote schans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |