Daar is het nog veel grootser.quote:
Dat maakt het wat mij betreft beter dan Beijing, dat waren allemaal robots, dit is menselijkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:46 schreef marcodej het volgende:
Zo'n strakke exercitie is dit helemaal niet.
Bedankt voor deze informatie. Doe de groeten aan je vriendin.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:49 schreef vaarsuvius het volgende:
Mooi, wat klassieke cultuur op de OS voor de verandering. Mijn vriendinnetje is hier erg blij mee en die gaat verder geen seconde naar de sport kijken
Ze zegt dat ze het wel aardig vindt jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:49 schreef vaarsuvius het volgende:
Mooi, wat klassieke cultuur op de OS voor de verandering. Mijn vriendinnetje is hier erg blij mee en die gaat verder geen seconde naar de sport kijken
En post wat foto's van dr tieten hierquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:51 schreef superniger het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie. Doe de groeten aan je vriendin.
Ok. Fijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:49 schreef vaarsuvius het volgende:
Pics van je vriendinnetjequote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:49 schreef vaarsuvius het volgende:
Fixedquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:51 schreef superniger het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie. Doe de groeten aan Pics van je vriendin.
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:49 schreef vaarsuvius het volgende:
Haha vriendinnetje, pedoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:49 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik zie haar pas dinsdag weer, en ze is balletdanseres, heeft erg weinig tietquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:52 schreef Szura het volgende:
[..]
En post wat foto's van dr tieten hier
Lenig is ze wel inderdaadquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:53 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik haar pas dinsdag weer, en ze is balletdanseres, heeft erg weinig tiet
Andere delen zullen wel voldoen, dus posten maarquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:53 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik zie haar pas dinsdag weer, en ze is balletdanseres, heeft erg weinig tiet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |