*bij dezenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Beijing wat mij betreft wel overtroffen bij deze
wut?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Beijing wat mij betreft wel overtroffen bij deze
xDquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn stelling blijft wel staan daarintegen.
*daarentegenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
trolololquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon doen man #yoloquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:38 schreef Pino112 het volgende:
Zit op stage dus weet niet of streams kan/mag.
Mjah, jammer.
De Amerikaanse vlag?quote:
Gewoon doen. Valt in de categorie 'initiatief tonen'.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:38 schreef Pino112 het volgende:
Zit op stage dus weet niet of streams kan/mag.
Mjah, jammer.
Dit. Sowieso, waarom nu nog op stage?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Gewoon doen man #yolo
Stage is toch ruk, of je nou koffie haalt of naar schaatsen kijkt
Idd, wat een hielenlikkerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit. Sowieso, waarom nu nog op stage?
quote:
nee, dat zijn zeer mannelijke balletdansers ja!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:44 schreef Melleyn het volgende:
En dat zijn zeker allemaal geen homo's
Daar is het nog veel grootser.quote:
Dat maakt het wat mij betreft beter dan Beijing, dat waren allemaal robots, dit is menselijkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:46 schreef marcodej het volgende:
Zo'n strakke exercitie is dit helemaal niet.
Bedankt voor deze informatie. Doe de groeten aan je vriendin.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:49 schreef vaarsuvius het volgende:
Mooi, wat klassieke cultuur op de OS voor de verandering. Mijn vriendinnetje is hier erg blij mee en die gaat verder geen seconde naar de sport kijken
Ze zegt dat ze het wel aardig vindt jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:49 schreef vaarsuvius het volgende:
Mooi, wat klassieke cultuur op de OS voor de verandering. Mijn vriendinnetje is hier erg blij mee en die gaat verder geen seconde naar de sport kijken
En post wat foto's van dr tieten hierquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:51 schreef superniger het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie. Doe de groeten aan je vriendin.
Ok. Fijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:49 schreef vaarsuvius het volgende:
Pics van je vriendinnetjequote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:49 schreef vaarsuvius het volgende:
Fixedquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:51 schreef superniger het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie. Doe de groeten aan Pics van je vriendin.
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:49 schreef vaarsuvius het volgende:
Haha vriendinnetje, pedoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:49 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik zie haar pas dinsdag weer, en ze is balletdanseres, heeft erg weinig tietquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:52 schreef Szura het volgende:
[..]
En post wat foto's van dr tieten hier
Lenig is ze wel inderdaadquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:53 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik haar pas dinsdag weer, en ze is balletdanseres, heeft erg weinig tiet
Andere delen zullen wel voldoen, dus posten maarquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:53 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik zie haar pas dinsdag weer, en ze is balletdanseres, heeft erg weinig tiet
Lotte van Beek en ?quote:
Mja maar welke bekende artiesten hadden ze dan moeten laten optreden ?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:54 schreef iBenny het volgende:
Ondanks dat het wel tof is, vond ik de Britse echt een heel stuk toffer
precies.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:55 schreef remcoP het volgende:
Ze hebben daar zelfs aan Socios gedacht.
Inderdaad. Dat stuk over de industralisatiequote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:54 schreef iBenny het volgende:
Kan, die heb ik niet gezien.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:54 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:57 schreef muzas het volgende:
Ik verwacht toch ook wel een ode aan de dashcam.
Al snijden ze dan wel corruptie bij de politie aan. Corruptie bestaat niet in Rusland.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:57 schreef muzas het volgende:
Maas loopt dus mee? Prima voorbereiding voor morgen.quote:
zondagquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maas loopt dus mee? Prima voorbereiding voor morgen.
Melissa Boekelman.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maas loopt dus mee? Prima voorbereiding voor morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |