Dacht ik ook.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:09 schreef rubbereend het volgende:
Jorien zei toch dat ze nog in het stadion zat?
quote:
NOS doet nu een interviewtje?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:09 schreef Saekerhett het volgende:
Mijn god, wat een timing... En wat een kutvragen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:09 schreef Pandaplint het volgende:
Zo lach ik ook altijd als ik geen fuck versta van een meid in de kroeg
YOU'RE AN INANIMATE FUCKING OBJECTquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:09 schreef Zipportal het volgende:
Tegen een doodvoorwerp nog harder schreeuwen.
Goefend op een lege zolderkamer.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:10 schreef rubbereend het volgende:
Bellen met Ter Mors klonk op papier vast als een leuk idee......
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:10 schreef sneakydesert het volgende:
Ze wordt afgetapt, daarom is de verbinding zo slecht.
FSB.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:10 schreef sneakydesert het volgende:
Ze wordt afgetapt, daarom is de verbinding zo slecht.
Ja, best, maar ze zegt altijd NEE.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:08 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom bellen ze niet Ireen Wust....die kun je altijd verstaan
Ook als ze in het stadion zit had ik het op papier al niet door laten gaanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:10 schreef rubbereend het volgende:
Bellen met Ter Mors klonk op papier vast als een leuk idee......
Het valt me nog mee dat hij het weet te spellen. Lang leve auto correct moeten we maar denken.quote:
had dezelfde redacteur bedacht die Jan Bos aanzag voor Ritsmaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook als ze in het stadion zit had ik het op papier al niet door laten gaan
Wat was dat ook al weer? Mooiste herinnering?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:01 schreef Falco het volgende:
Toch wel vetter dan Londen. Daarvan kan ik alleen de Spice Girls en een aftandse McCartney herinneren. Beijing 2008 blijft natuurlijk het beste though.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |