komt omdat dat herkenbaarder wasquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:54 schreef iBenny het volgende:
Ondanks dat het wel tof is, vond ik de Britse echt een heel stuk toffer
*verteltquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het is maar goed dat de presentator verteld waar t over gaat.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:58 schreef Intellectueel het volgende:
Dat dans lijkt wel uit Sjakie en de chocoladefabriek te komen.
Londen > Beijingquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:01 schreef Falco het volgende:
Toch wel vetter dan Londen. Daarvan kan ik alleen de Spice Girls en een aftandse McCartney herinneren. Beijing 2008 blijft natuurlijk het beste though.
dat was de sluitingsceremonie... opening was met o.a. james bond en mr beanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:01 schreef Falco het volgende:
Toch wel vetter dan Londen. Daarvan kan ik alleen de Spice Girls en een aftandse McCartney herinneren. Beijing 2008 blijft natuurlijk het beste though.
Nee. Een Volgaquote:
Mr. Beanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
dat was de sluitingsceremonie... opening was met o.a. james bond en mr bean
Dat is het altijd bij de openingsceremoniesquote:
Wel terecht. Al is het maar uit eerbetoon door zijn overlijden afgelopen maand.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:05 schreef Intellectueel het volgende:
Ik wacht nog op de Kalasjnikov. Rusland's grootste exportproduct.
Dit was een zekerheidjequote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:06 schreef LeTourdeFrance het volgende:
TrolololoIk wou een kwartier geleden als grap posten dat ze die moesten draaien.
quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:08 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom bellen ze niet Ireen Wust....die kun je altijd verstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |