quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ga trouwens psychologie studeren, daar zul je op je plaats zijn.
Ik vind hem wel wat voor een kunstzinnige studie. Lekker knutselen met Lea en Doretienquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
Er is een HBO opleiding Creatieve Therapie, dat zou een goede match kunnen zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:58 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik vind hem wel wat voor een kunstzinnige studie. Lekker knutselen met Lea en Doretien
Tip: check TS' pohi.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:00 schreef goed_volk het volgende:
Goed topic. De rest ook... Al eens een beroepskeuzetest gedaan, of vraag jee liever aan anderen wat jij wil gaan doen?
Het is KLB, wat denk jij?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:03 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ergens heb ik deze reacties wel verdient.
Maar zou graag serieuze reacties. En etsu hou eens op met uitdagen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ga trouwens psychologie filosofie studeren, daar zul je op je plaats zijn.
Haha oke. Tien jaar is ook wel te duur voor de samenleving, kan simpelweg niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:03 schreef Piye het volgende:
Als je graag genoeg wil, moet dat gewoon kunnen lijkt me. Maar aangezien jij je huidige studie niks vindt, vind ik het raar om dat erbij te blijven doen, waar je resultaten bij bedrijfskunde mogelijk aan zullen lijden. Een andere studie gaan doen omdat je huidige niet bevalt is niet zonde. Het gaat erom dat je op het eind weggaat met een diploma voor iets dat bij je past en waar je toekomst in ziet. Vroeger begreep ook de regering dat en daarom kreeg je 10 jaar om met een diploma weg te gaan. Die mentaliteitsverandering vind ik pas echt zonde.
O ik wist niet dat Klaagbaak vannacht ineens getransformeerd was in Vraagbaak.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:54 schreef jantjevertonghen het volgende:
hopelijk hebben jullie advies?
Als je serieus advies wil, zit je in klb verkeerd. Maar dat weet je zelf natuurlijk ook wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:03 schreef jantjevertonghen het volgende:
Belastingrechtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:09 schreef bijdehand het volgende:
Was belastingrecht toch te moeilijk?
Zal ik doen. Echter mijn droommaster vergt n 7 gemiddeld bedrijfskunde bachelorquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:08 schreef Scrat_ched het volgende:
Je kan ook je bachelor afronden, aangezien je al op/over de helft bent lijkt me dat zinvol, en dan een (niet-rechten) master gaan doen die je meer interesseert.
Veel bachelors hebben minors waar je heel vrij onderwijs in kan kiezen, vaak zelfs van andere universiteiten.
Als dat bij jou van toepassing is zou je hier bijvoorbeeld een minor bedrijfskunde in te plaatsen, waarmee je waarschijnlijk ook meteen voldoet aan de inschrijving tot een dergelijke Master.
Maak anders een afspraak bij je studieadviseur, die kennen dit soort weggetjes vaak wel.
Je moet er van houdenquote:
Kortzichtig gelul. Weet je wat duur voor de samenleving is? Mensen die niet durven over te stappen, afstuderen in iets dat ze niet bevalt en aan de slag gaan met iets waar de studie niet voor nodig was. Of mensen die niet verder studeren omdat ze zich te oud voelen of ze geen zin meer hebben in school. Een tweede studie ernaast is ook best duur trouwens.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:05 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Haha oke. Tien jaar is ook wel te duur voor de samenleving, kan simpelweg niet.
Eerst deed ik fiscaal recht op de uni, maar na de P mee gestopt en overgestapt op notarieel (is ook wel belastingtechnisch, maar lang niet zo erg als fiscaal, daar kan ik nog wel doorheen kijken). Had laatst een tentamen voor belastingrecht en had een 4quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet er van houdenWat doe jij?
Wat valt er aan te snappen? Het is gewoon reproduceren. Ik haalde zonder moeite een zesje. Het rekenen stelt er niks voor, dus gwn dom herkauwen wat int boek staatquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerst deed ik fiscaal recht op de uni, maar na de P mee gestopt en overgestapt op notarieel (is ook wel belastingtechnisch, maar lang niet zo erg als fiscaal, daar kan ik nog wel doorheen kijken). Had laatst een tentamen voor belastingrecht en had een 4Volgend jaar opnieuw.
Snap er gewoon niet zoveel van
Jij doet fiscaal?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:16 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Wat valt er aan te snappen? Het is gewoon reproduceren. Ik haalde zonder moeite een zesje. Het rekenen stelt er niks voor, dus gwn dom herkauwen wat int boek staat
Fiscaal ja, aan de UvT (Of Tilburg University zoals ze het soms noemenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerst deed ik fiscaal recht op de uni, maar na de P mee gestopt en overgestapt op notarieel (is ook wel belastingtechnisch, maar lang niet zo erg als fiscaal, daar kan ik nog wel doorheen kijken). Had laatst een tentamen voor belastingrecht en had een 4Volgend jaar opnieuw.
Snap er gewoon niet zoveel van
Jij doet fiscaal?
Straf vind ik ook niet fantastisch, privaat vind ik dan wel weer leukquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Fiscaal ja, aan de UvT (Of Tilburg University zoals ze het soms noemen). Het moet je gewoon liggen, ik heb niks met strafrecht en niet zoveel met privaat. Zit inmiddels al in m'n master, word al oud
Privaat vind ik vooral leuk omdat ik het zie als feitjes, maar ik zou er niet mee willen werken. Met notarieel moet je privaat wel leuk vindenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Straf vind ik ook niet fantastisch, privaat vind ik dan wel weer leukLigt er maar net aan wat je interessant vindt dus.
Wel goeie cijfers verder?
Topickaap hahaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Privaat vind ik vooral leuk omdat ik het zie als feitjes, maar ik zou er niet mee willen werken. Met notarieel moet je privaat wel leuk vinden
Ja, redelijkEn jij?
Mwah mwah. Wat is goed?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Privaat vind ik vooral leuk omdat ik het zie als feitjes, maar ik zou er niet mee willen werken. Met notarieel moet je privaat wel leuk vinden
Ja, redelijkEn jij?
Netjes, ik heb ook zoietsquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mwah mwah. Wat is goed?
Voor notarieel 6,9 gemiddeld (doe ook rechtsgeleerdheid ernaast, daarvoor 6,8 gemiddeld) en nog 2 vakken van vorig semester herkansen/volgend jaar opnieuw doen.
Nu beginnen met nieuw semester en hopelijk mijn gemiddelde opkrikken.
Daarmee kom je niet echt ver, nee. Al helemaal niet met de werkgelegenheid in notariaat op dit moment.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Netjes, ik heb ook zoietsVriend van me doet notarieel op de uni in Utrecht, die is van de 5,5-cultuur
Nah alles ligt een beetje plat volgens mij. Hoop via mijn scriptiegeleider wat te regelen. Notariaat gaat wel weer aantrekken hoor, dat is iets wat zeker isquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarmee kom je niet echt ver, nee. Al helemaal niet met de werkgelegenheid in notariaat op dit moment.
Jij als fiscalist ben je bijna wel zeker volgens mij.
Mm 7 voor dubbele bachelor is best knap.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarmee kom je niet echt ver, nee. Al helemaal niet met de werkgelegenheid in notariaat op dit moment.
Jij als fiscalist ben je bijna wel zeker volgens mij.
Wanneer ben je te oud? Niet lijkt me.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Kortzichtig gelul. Weet je wat duur voor de samenleving is? Mensen die niet durven over te stappen, afstuderen in iets dat ze niet bevalt en aan de slag gaan met iets waar de studie niet voor nodig was. Of mensen die niet verder studeren omdat ze zich te oud voelen of ze geen zin meer hebben in school. Een tweede studie ernaast is ook best duur trouwens.
In je kist.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer ben je te oud? Niet lijkt me.
Wat ik van recruiters hoor is dat je 22 en max 23 mag zijn in je bachelor wil je aan de slag kunnen bij mooie kantoren.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer ben je te oud? Niet lijkt me.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nah alles ligt een beetje plat volgens mij. Hoop via mijn scriptiegeleider wat te regelen. Notariaat gaat wel weer aantrekken hoor, dat is iets wat zeker is
Bullshit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:44 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Wat ik van recruiters hoor is dat je 22 en max 23 mag zijn in je bachelor wil je aan de slag kunnen bij mooie kantoren.
24 kan alleen indien en stage en b ervaring en studentemverenigimg etcc
Jij laat je bang maken. Wat dacht je van mensen die een switch maken, of mensen die er pas later achterkomen dat ze toch eens een studie moeten doen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:44 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Wat ik van recruiters hoor is dat je 22 en max 23 mag zijn in je bachelor wil je aan de slag kunnen bij mooie kantoren.
24 kan alleen indien en stage en b ervaring en studentemverenigimg etcc
Ik spreek vaak recruiters van o.a. loyens en big fourquote:
Met 22/23 een master op zak zonder nevenactiviteiten kom je nergens. Ook niet bij de grote kantoren.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:47 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ik spreek vaak recruiters van o.a. loyens en big four
Hij werkt bij de Belastingdienst en heeft het e.e.a. te zeggen over het aannemen van nieuwe mensenquote:
Ik heb over dat notariaat wel weer aantrekt en dat het zeker is. Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij werkt bij de Belastingdienst en heeft het e.e.a. te zeggen over het aannemen van nieuwe mensenEn een aantal docenten hebben ook wel connecties.
Omdat het nu al te merken isquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb over dat notariaat wel weer aantrekt en dat het zeker is. Hoe kom je daarbij?
Oh, niet gemerkt/gezien. Hoop het dan maar. Ach, ik zit nu pas in het tweede jaar, dus heb nog wel even.quote:
Nee met 24 opeens wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met 22/23 een master op zak zonder nevenactiviteiten kom je nergens. Ook niet bij de grote kantoren.
Kap eens met trollen.
Nee, ook niet met 24. Nevenactiviteiten en cijfers zijn belangrijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:55 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Nee met 24 opeens wel.
Heb t hier over mensen met nevenactiviteiten. En bij de grote kantoren zeggem ze altikd nee tegen oudere.
Simpelweg omdat ze uit zoveel kunnen kiezen. Maar er is meer dan grote kantoren
Echt supersaaie kost vind ik. Ik heb hier een boek internationaal belastingrecht en ik lees echt alleen datgene wat voor mij relevant is. Ik ga dus niet voor de lol even het hele boek lezen.quote:
Jup.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ook niet met 24. Nevenactiviteiten en cijfers zijn belangrijk.
Mijn ervaring is heel anders. Ben zelf 24 en zit in mijn 3e bachelorjaar, dus in jouw ogen ben ik een ''oude'' student.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:55 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Nee met 24 opeens wel.
Heb t hier over mensen met nevenactiviteiten. En bij de grote kantoren zeggem ze altikd nee tegen oudere.
Simpelweg omdat ze uit zoveel kunnen kiezen. Maar er is meer dan grote kantoren
Etsu probeert jou scherp te houden. Ik ben van mening dat je de kantjes ervan afloopt en je gedraagt als een minkukel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:03 schreef jantjevertonghen het volgende:
Jantje zou zoiets nooit doen want hij voelt zich daar te verheven voor.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:20 schreef Spongeboss het volgende:
Wat dat je van een MBO-4 die je binnen anderhalfjaar verkort kan afmaken?
Dan heeft hij dikke vette pech.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:30 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Jantje zou zoiets nooit doen want hij voelt zich daar te verheven voor.
Inderdaad hij zou niet voor het geld moeten gaan maar voor maximale vrijetijdsbestedingquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:30 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dan heeft hij dikke vette pech.
Ik ben niet eens lid bij het corps.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:34 schreef spiritusbus het volgende:
Jij was toch die mongool die iedereen voor knor uitmaakte, omdat jij het zou gaan maken bij het corps?
Kneus
Jij bent toch die lange slungel?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:35 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ik ben niet eens lid bij het corps.
Kun je nagaan hoe kansloos je houding destijds was.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:35 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ik ben niet eens lid bij het corps.
Wat is jouw droommaster danquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:10 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Zal ik doen. Echter mijn droommaster vergt n 7 gemiddeld bedrijfskunde bachelor
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:59 schreef Bunnyfluff het volgende:
Dat rechten saai zijn om te studeren had je ruim van tevoren kunnen weten want dat is algemeen bekend.
Een opleiding waar je doodongelukkig in bent afronden en daarna in je eigen tijd 's avonds een opleiding naar keuze moeten volgen is nog veel meer zonde.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:54 schreef jantjevertonghen het volgende:
aar na 2 jaar overstappen is enorm zonde. Zonde van het geld, zonde van de tijd, en zonde van de studiepunten
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:22 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Een opleiding waar je doodongelukkig in bent afronden en daarna in je eigen tijd 's avonds een opleiding naar keuze moeten volgen is nog veel meer zonde.
Hoe oud ben je nu? 19,5? Net 20? Boeiend, lekker overstappen. 18 Jarige grietjes erbij en jij ook blij? Geen instromers vanuit lagere niveau's? En je zal bij een beetje opleiding echt niet de enige zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:04 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Maar opnieuw beginnen met die 18 jarige kindertjes weerhoudt me er een beetje van
Je bent zelf net geen puber meerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:04 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Maar opnieuw beginnen met die 18 jarige kindertjes weerhoudt me er een beetje van
Niet wiskunde, informatica en natuurkunde tegelijkertijd studerenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Rechten saai vinden.
Geen rechten studeren.
net 20... maar in september dus al weer bijna 21.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu? 19,5? Net 20? Boeiend, lekker overstappen. 18 Jarige grietjes erbij en jij ook blij? Geen instromers vanuit lagere niveau's? En je zal bij een beetje opleiding echt niet de enige zijn.
En dat combineren met werkstudentschap, buitenlandstage, bestuursjaar en partime werk in een jaar. Oh en praeses bij de studentenvereniging, en topsport.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:09 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Niet wiskunde, informatica en natuurkunde tegelijkertijd studeren
Waarom zou je een van die dingen doen? Je kunt beter gewoon snel beginnen met wetenschappelijke teksten publiceren zodat je sponsors krijgt. Dan maken al die dingen niets uit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:10 schreef jantjevertonghen het volgende:
En
[..]
En dat combineren met werkstudentschap, buitenlandstage, bestuursjaar en partime werk in een jaar. Oh en praeses bij de studentenvereniging, en topsport.
Dan moet je wel lui zijn ja
En dan, maak je dit af, ga je een paar jaar werken en kom je er vervolgens achter dat het niets is. Avondstudie, opnieuw beginnen, ben je straks in de 30 dat je bij een nieuwe baas begint. Heb jij al bijna kinderen, zijn je mede starters nog bezig met het uitfaseren van hun bier drinken en kut roepen periode. Hebben nog nooit een dag in hun leven serieus gewerkt terwijl jij er al 5 tot 10 op hebt zitten. Word je daar gelukkig van? Okee, kans dat je van de mensen onder je meer respect krijgt, omdat je wat meer levenservaring met je mee draagt, maar toch...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:09 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
net 20... maar in september dus al weer bijna 21.
En ja 18 jarige kippen.. oelala
Niet hatenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:01 schreef Gregor1994 het volgende:
Wist gewoon dat je Rechten had gekozen als studie![]()
Nu maar Psychologie doen
*wacht al 20 minuten terwijl ik steeds op refresh drukquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:21 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Oke, laat me even denken en dan kom ik met een gepast antwoord
nee dusquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:51 schreef jantjevertonghen het volgende:
Is er dan niemand hier die twee jaar een studie deed, er een bijdeed en vervolgens in zn zesde jaar met een hoop condooms op zak de wereld tegemoet trad met twee masters
Excuses, maar ik kan/kon niet reageren! Alle knopjes werkten niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:47 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
*wacht al 20 minuten terwijl ik steeds op refresh druk
Ingebrekestelling sturen dus (artikel weet ik niet zo uit m'n hoofdquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:40 schreef Metapod het volgende:
Dit is een wanprestatie 6:74 BW van TS als hij dit niet afmaakt.
6:82 BW, tenzij er al een bepaalde termijn is verstreken of er sprake is van wanprestatie ( 6:74 BW ) treedt het verzuim direct in zonder ingebrekestelling conform artikel 6:83 BW.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ingebrekestelling sturen dus (artikel weet ik niet zo uit m'n hoofd)
1. Niet alleen termijn, maar ook O.D of als uit de mededeling van de schuldenaar blijkt dat hij het niet kan nakomenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:45 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
6:82 BW, tenzij er al een bepaalde termijn is verstreken of er sprake is van wanprestatie ( 6:74 BW ) treedt het verzuim direct in zonder ingebrekestelling conform artikel 6:83 BW.
Oh wat knap! in 2e jaar rechten doen, terwijl je al mr. had kunnen zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
1. Niet alleen termijn, maar ook O.D of als uit de mededeling van de schuldenaar blijkt dat hij het niet kan nakomen
2. Overmacht/tekort in nakoming is blijvend onmogelijk bedoel je zeker
Klopt, heb je van internet of even slim uit je hoofd gedaan? Haha.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
1. Niet alleen termijn, maar ook O.D of als uit de mededeling van de schuldenaar blijkt dat hij het niet kan nakomen
2. Overmacht/tekort in nakoming is blijvend onmogelijk bedoel je zeker
Uit m'n hoofd. Had een tentamen over afgelopen semester.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:03 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Klopt, heb je van internet of even slim uit je hoofd gedaan? Haha.
Dit, echter ook de mensen erbuiten denken dat. Dat vind ik eveneens erg. Wanneer ik zeg dat ik rechten 'studeer' dan wordt mij gezegd 'je wordt advocaat', sommige mensen proberen zo een stempel op je te drukken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:50 schreef Martin-Ssempa het volgende:
rechten: studie waar iedereen denkt advocaat te kunnen worden
uni of hbo?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd. Had een tentamen over afgelopen semester.
Uni.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:05 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
uni of hbo?
( even snel door topic )
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uni.
Er zijn wel meer artikelen die erbij horen, maar da's meer omheen en niet basic
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:04 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Dit, echter ook de mensen erbuiten denken dat. Dat vind ik eveneens erg. Wanneer ik zeg dat ik rechten 'studeer' dan wordt mij gezegd 'je wordt advocaat', sommige mensen proberen zo een stempel op je te drukken.
Ze kennen het waarschijnlijk gewoon niet genoegquote:
Onzinquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:50 schreef Martin-Ssempa het volgende:
rechten: studie waar iedereen denkt advocaat te kunnen worden
Wauw respect man, echt, wauw, dat meen ik echt, nog nooit zoveel respect voor iemand gehad, held, wat een doorzettingsvermogen, jeetje, ben er even stil vanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:54 schreef jantjevertonghen het volgende:
Dit blijkt totaal niks voor mij te zijn maar op doorzettingsvermogen haalde ik toch mijn propedeuse,
Danku, doe maar extra veel saus op mijn pizzaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:02 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wauw respect man, echt, wauw, dat meen ik echt, nog nooit zoveel respect voor iemand gehad, held, wat een doorzettingsvermogen, jeetje, ben er even stil van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel lekkere wijven!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
En dan? Dan lekker aantekeningen maken en gluren? Wilde mannen waren jullie!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:01 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Wel lekkere wijven!
Ooit de afspraak gemaakt met een vriend dat we nog een keertje een college psycholigie gingen doen in Leiden, omdat bij zijn opleiding nauwelijks studentes zaten.
Tis er nooit van gekomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |