Allereerst: Erewoord, dat dit mijn laatste studie gerelateerd topic is.
Ik sta onder scherp toezicht, en heb plechtig beloofd me te gedragen aan Pharkus
en dat ga ik dus niet verpesten. Maar toch nog een topic. Want ik maak me erg veel zorgen,
hopelijk hebben jullie advies?
Ik maak me best grote zorgen om mijn toekomst nu ik een volledig verkeerde studie heb gekozen.
In 2012 na mijn eindexamen begon ik met rechten aan de VU. Dit blijkt totaal niks voor mij te zijn maar op doorzettingsvermogen haalde ik toch mijn propedeuse, maar nu gaat het dan toch fout.
Een enorm saaie studie waar ik het op leuke studiegenoten na totaal niet naar mijn zin heb.
Maar dan kom je toch voor een dilemma te staan, ik zou zo graag bedrijfskunde gaan doen (ja ja geen baankansen ga ik nu horen. maakt me geen zak uit, is tenminste iets waar ik enorm veel plezier uit haal). Maar na 2 jaar overstappen is enorm zonde. Zonde van het geld, zonde van de tijd, en zonde van de studiepunten
Dus dan moet ik maar bedrijfskunde naast rechten gaan doen denk ik.
Is dat haalbaar?
Volgende probleem: Als ik bedrijfskunde erbij ga doen moet ik bedrijfskunde in 4 jaar halen.
Dan studeer ik in totaal 6 jaar namelijk.
Maar is dat mogelijk? zeker in mijn 4de of 5de jaar tijdens master rechten is het lastig om het met bachelor bedrijfskunde te combineren??? Dus ik ben de lul?
7 jaar studeren vind ik te lang en is te duur voor me.
Hoop dat tussen het gebruikelijke getroll ook wat serieuze reacties zijn wat ik stress n toch wel flink. Rechten is niks voor mij.