quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:59 schreef Bunnyfluff het volgende:
Dat rechten saai zijn om te studeren had je ruim van tevoren kunnen weten want dat is algemeen bekend.
Een opleiding waar je doodongelukkig in bent afronden en daarna in je eigen tijd 's avonds een opleiding naar keuze moeten volgen is nog veel meer zonde.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:54 schreef jantjevertonghen het volgende:
aar na 2 jaar overstappen is enorm zonde. Zonde van het geld, zonde van de tijd, en zonde van de studiepunten
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:22 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Een opleiding waar je doodongelukkig in bent afronden en daarna in je eigen tijd 's avonds een opleiding naar keuze moeten volgen is nog veel meer zonde.
Hoe oud ben je nu? 19,5? Net 20? Boeiend, lekker overstappen. 18 Jarige grietjes erbij en jij ook blij? Geen instromers vanuit lagere niveau's? En je zal bij een beetje opleiding echt niet de enige zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:04 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Maar opnieuw beginnen met die 18 jarige kindertjes weerhoudt me er een beetje van
Je bent zelf net geen puber meerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:04 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Maar opnieuw beginnen met die 18 jarige kindertjes weerhoudt me er een beetje van
Niet wiskunde, informatica en natuurkunde tegelijkertijd studerenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Rechten saai vinden.
Geen rechten studeren.
net 20... maar in september dus al weer bijna 21.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu? 19,5? Net 20? Boeiend, lekker overstappen. 18 Jarige grietjes erbij en jij ook blij? Geen instromers vanuit lagere niveau's? En je zal bij een beetje opleiding echt niet de enige zijn.
En dat combineren met werkstudentschap, buitenlandstage, bestuursjaar en partime werk in een jaar. Oh en praeses bij de studentenvereniging, en topsport.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:09 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Niet wiskunde, informatica en natuurkunde tegelijkertijd studeren
Waarom zou je een van die dingen doen? Je kunt beter gewoon snel beginnen met wetenschappelijke teksten publiceren zodat je sponsors krijgt. Dan maken al die dingen niets uit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:10 schreef jantjevertonghen het volgende:
En
[..]
En dat combineren met werkstudentschap, buitenlandstage, bestuursjaar en partime werk in een jaar. Oh en praeses bij de studentenvereniging, en topsport.
Dan moet je wel lui zijn ja
En dan, maak je dit af, ga je een paar jaar werken en kom je er vervolgens achter dat het niets is. Avondstudie, opnieuw beginnen, ben je straks in de 30 dat je bij een nieuwe baas begint. Heb jij al bijna kinderen, zijn je mede starters nog bezig met het uitfaseren van hun bier drinken en kut roepen periode. Hebben nog nooit een dag in hun leven serieus gewerkt terwijl jij er al 5 tot 10 op hebt zitten. Word je daar gelukkig van? Okee, kans dat je van de mensen onder je meer respect krijgt, omdat je wat meer levenservaring met je mee draagt, maar toch...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:09 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
net 20... maar in september dus al weer bijna 21.
En ja 18 jarige kippen.. oelala
Niet hatenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:01 schreef Gregor1994 het volgende:
Wist gewoon dat je Rechten had gekozen als studie![]()
Nu maar Psychologie doen
*wacht al 20 minuten terwijl ik steeds op refresh drukquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:21 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Oke, laat me even denken en dan kom ik met een gepast antwoord
nee dusquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:51 schreef jantjevertonghen het volgende:
Is er dan niemand hier die twee jaar een studie deed, er een bijdeed en vervolgens in zn zesde jaar met een hoop condooms op zak de wereld tegemoet trad met twee masters
Excuses, maar ik kan/kon niet reageren! Alle knopjes werkten niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:47 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
*wacht al 20 minuten terwijl ik steeds op refresh druk
Ingebrekestelling sturen dus (artikel weet ik niet zo uit m'n hoofdquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:40 schreef Metapod het volgende:
Dit is een wanprestatie 6:74 BW van TS als hij dit niet afmaakt.
6:82 BW, tenzij er al een bepaalde termijn is verstreken of er sprake is van wanprestatie ( 6:74 BW ) treedt het verzuim direct in zonder ingebrekestelling conform artikel 6:83 BW.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ingebrekestelling sturen dus (artikel weet ik niet zo uit m'n hoofd)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |