1. Niet alleen termijn, maar ook O.D of als uit de mededeling van de schuldenaar blijkt dat hij het niet kan nakomenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:45 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
6:82 BW, tenzij er al een bepaalde termijn is verstreken of er sprake is van wanprestatie ( 6:74 BW ) treedt het verzuim direct in zonder ingebrekestelling conform artikel 6:83 BW.
Oh wat knap! in 2e jaar rechten doen, terwijl je al mr. had kunnen zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
1. Niet alleen termijn, maar ook O.D of als uit de mededeling van de schuldenaar blijkt dat hij het niet kan nakomen
2. Overmacht/tekort in nakoming is blijvend onmogelijk bedoel je zeker
Klopt, heb je van internet of even slim uit je hoofd gedaan? Haha.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
1. Niet alleen termijn, maar ook O.D of als uit de mededeling van de schuldenaar blijkt dat hij het niet kan nakomen
2. Overmacht/tekort in nakoming is blijvend onmogelijk bedoel je zeker
Uit m'n hoofd. Had een tentamen over afgelopen semester.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:03 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Klopt, heb je van internet of even slim uit je hoofd gedaan? Haha.
Dit, echter ook de mensen erbuiten denken dat. Dat vind ik eveneens erg. Wanneer ik zeg dat ik rechten 'studeer' dan wordt mij gezegd 'je wordt advocaat', sommige mensen proberen zo een stempel op je te drukken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:50 schreef Martin-Ssempa het volgende:
rechten: studie waar iedereen denkt advocaat te kunnen worden
uni of hbo?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd. Had een tentamen over afgelopen semester.
Uni.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:05 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
uni of hbo?
( even snel door topic )
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uni.
Er zijn wel meer artikelen die erbij horen, maar da's meer omheen en niet basic
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:04 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Dit, echter ook de mensen erbuiten denken dat. Dat vind ik eveneens erg. Wanneer ik zeg dat ik rechten 'studeer' dan wordt mij gezegd 'je wordt advocaat', sommige mensen proberen zo een stempel op je te drukken.
Ze kennen het waarschijnlijk gewoon niet genoegquote:
Onzinquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:50 schreef Martin-Ssempa het volgende:
rechten: studie waar iedereen denkt advocaat te kunnen worden
Wauw respect man, echt, wauw, dat meen ik echt, nog nooit zoveel respect voor iemand gehad, held, wat een doorzettingsvermogen, jeetje, ben er even stil vanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:54 schreef jantjevertonghen het volgende:
Dit blijkt totaal niks voor mij te zijn maar op doorzettingsvermogen haalde ik toch mijn propedeuse,
Danku, doe maar extra veel saus op mijn pizzaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:02 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wauw respect man, echt, wauw, dat meen ik echt, nog nooit zoveel respect voor iemand gehad, held, wat een doorzettingsvermogen, jeetje, ben er even stil van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel lekkere wijven!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ga trouwens psychologie studeren, daar zul je op je plaats zijn.
En dan? Dan lekker aantekeningen maken en gluren? Wilde mannen waren jullie!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:01 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Wel lekkere wijven!
Ooit de afspraak gemaakt met een vriend dat we nog een keertje een college psycholigie gingen doen in Leiden, omdat bij zijn opleiding nauwelijks studentes zaten.
Tis er nooit van gekomen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |