Ik spreek vaak recruiters van o.a. loyens en big fourquote:
Met 22/23 een master op zak zonder nevenactiviteiten kom je nergens. Ook niet bij de grote kantoren.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:47 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ik spreek vaak recruiters van o.a. loyens en big four
Hij werkt bij de Belastingdienst en heeft het e.e.a. te zeggen over het aannemen van nieuwe mensenquote:
Ik heb over dat notariaat wel weer aantrekt en dat het zeker is. Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij werkt bij de Belastingdienst en heeft het e.e.a. te zeggen over het aannemen van nieuwe mensenEn een aantal docenten hebben ook wel connecties.
Omdat het nu al te merken isquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb over dat notariaat wel weer aantrekt en dat het zeker is. Hoe kom je daarbij?
Oh, niet gemerkt/gezien. Hoop het dan maar. Ach, ik zit nu pas in het tweede jaar, dus heb nog wel even.quote:
Nee met 24 opeens wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met 22/23 een master op zak zonder nevenactiviteiten kom je nergens. Ook niet bij de grote kantoren.
Kap eens met trollen.
Nee, ook niet met 24. Nevenactiviteiten en cijfers zijn belangrijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:55 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Nee met 24 opeens wel.
Heb t hier over mensen met nevenactiviteiten. En bij de grote kantoren zeggem ze altikd nee tegen oudere.
Simpelweg omdat ze uit zoveel kunnen kiezen. Maar er is meer dan grote kantoren
Echt supersaaie kost vind ik. Ik heb hier een boek internationaal belastingrecht en ik lees echt alleen datgene wat voor mij relevant is. Ik ga dus niet voor de lol even het hele boek lezen.quote:
Jup.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ook niet met 24. Nevenactiviteiten en cijfers zijn belangrijk.
Mijn ervaring is heel anders. Ben zelf 24 en zit in mijn 3e bachelorjaar, dus in jouw ogen ben ik een ''oude'' student.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:55 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Nee met 24 opeens wel.
Heb t hier over mensen met nevenactiviteiten. En bij de grote kantoren zeggem ze altikd nee tegen oudere.
Simpelweg omdat ze uit zoveel kunnen kiezen. Maar er is meer dan grote kantoren
Etsu probeert jou scherp te houden. Ik ben van mening dat je de kantjes ervan afloopt en je gedraagt als een minkukel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:03 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ergens heb ik deze reacties wel verdient.
Maar zou graag serieuze reacties. En etsu hou eens op met uitdagen.
Jantje zou zoiets nooit doen want hij voelt zich daar te verheven voor.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:20 schreef Spongeboss het volgende:
Wat dat je van een MBO-4 die je binnen anderhalfjaar verkort kan afmaken?
Dan heeft hij dikke vette pech.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:30 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Jantje zou zoiets nooit doen want hij voelt zich daar te verheven voor.
Inderdaad hij zou niet voor het geld moeten gaan maar voor maximale vrijetijdsbestedingquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:30 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dan heeft hij dikke vette pech.
Ik ben niet eens lid bij het corps.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:34 schreef spiritusbus het volgende:
Jij was toch die mongool die iedereen voor knor uitmaakte, omdat jij het zou gaan maken bij het corps?
Kneus
Jij bent toch die lange slungel?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:35 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ik ben niet eens lid bij het corps.
Kun je nagaan hoe kansloos je houding destijds was.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:35 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ik ben niet eens lid bij het corps.
Wat is jouw droommaster danquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:10 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Zal ik doen. Echter mijn droommaster vergt n 7 gemiddeld bedrijfskunde bachelor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |