Ergens in maart weer.quote:Christina Curry en Ryanne van Dorst, Robert en Claudia Schoemacher, Arie en Cea Ribbens zijn te zien in het nieuwe seizoen van Jouw vrouw mijn vrouw VIPS. Zo heeft RTL Boulevard bekendgemaakt.
Ook Heleen van Royen en Bart Meeldijk zijn te zien in het programma dat vanaf 12 maart te zien is bij RTL4. Robert krijgt Ryanne als zijn vrouw, Claudia trekt in bij Christina, Cea verhuist naar Portugal bij Bart en Heleen verkast tijdelijk naar Arie.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef Deckard het volgende:
Wie zijn al die mensen?
Wanneer weer eens met normale huishoudens.
Zekers. Maar eh, de vrouw van Schoemacher komt over als een verwend zeikwijf.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:49 schreef Bakkerd het volgende:
De vriendin van Christina Curry lijkt me heel aardig
Oewwww ranzig..quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:57 schreef LoveProfuzion het volgende:
haha die vriendin heeft bossen okselhaar volgens mij
Ja ik kende haar alleen maar uit de bladen maar ze is vet relaxed hier.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:58 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Oewwww ranzig..
Wel lijkt t me tof wijf
Zo komt ze wel overquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:00 schreef LoveProfuzion het volgende:
ha
[..]
Ja ik kende haar alleen maar uit de bladen maar ze is vet relaxed hier.
Inderdaad.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:02 schreef LoveProfuzion het volgende:
wat heb ik me vergist in Christina en Ella Bandita..wat zijn ze leuk
Ik ook. Niet heel spectaculair maar wel gewoon leuke mensen. Dat zie je niet meer zo vaak op TV.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:32 schreef hexje het volgende:
Zal best gescript zijn maar ik vond dit een leuke aflevering.
Ik ging kapotquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:09 schreef LoveProfuzion het volgende:
"heb je visagie gestudeerd?"
"nee, mn moeder is Patricia Paay"
Ik kijk nu. En ik vind het leuke meiden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe Ella die kleine meid zat aan te moedigen bij het dansen op kinderen voor kinderen. Echt superleuk!!! En Christina ook leuk. Heel anders dan ik verwacht had.
Idd jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:58 schreef Mani89 het volgende:
Leuke vrouw, die van Ribbens. Arie vind ik maar een enge man.
Kan hem niet zo peilen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:58 schreef Mani89 het volgende:
Leuke vrouw, die van Ribbens. Arie vind ik maar een enge man.
Ook van GTST naar Jouw vrouw, Mijn vrouw?quote:
Ja joh.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ook van GTST naar Jouw vrouw, Mijn vrouw?
echt he, wat een lamlul zegquote:
Ja. Deed Kim Holland uit TV-Kantine na.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:47 schreef donald_dick het volgende:
zei dat kind nou een goede geile middag?
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja. Deed Kim Holland uit TV-Kantine na.
Ahjoh,quote:
derde leg?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Jol is ook te oud om nog vader te zijn
Duidelijk een gevalletje 'ik kreeg een vriendin die nog broeds was, dus moest ik maar'
Ja zoiets. Hoeveel heeft hij er al?quote:
eg wel! die gaan nooit meer weg hoorquote:Op woensdag 9 april 2014 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zoiets. Hoeveel heeft hij er al?
Sneu. Zonder een kind was Mevrouw Oostblok niet gebleven natuurlijk
Vandaag ook van toepassing bij Dick en zijn vrouwquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waarom de Schumachers trouwens nog bij elkaar zijn is mij een compleet raadsel.
Ik ben zonder kids al om 21 uur geslooptquote:Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Tony moet niet zo lullen, hij ligt de volgende ochtend tot 11:00 in bed. Gek he dat een moeder om 22u gesloopt isze staat ook vroeg op.
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik ben zonder kids al om 21 uur gesloopt
Dan heb je als vrouw zijnde toch iets meer macht. Als je wel kinderen wil dan he! Gewoon even `per ongeluk` de pil vergetenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tony zet overdag een ontbijtje klaar. Veegt de tafel, laat de hond uit en om half elf gaat hij plaatjes draaien. Leven van een student, alleen is Tony al wat ouder
Volgens mij houdt hij zijn eierstokken bewust stil en mompelt hij wat, omdat die vriendin niks van kinderen wil weten. Maar ondertussen..
Dan krijg je een Dick Jol als vader, die niks met het kind doetquote:Op woensdag 9 april 2014 21:17 schreef Ole het volgende:
[..]
Dan heb je als vrouw zijnde toch iets meer macht. Als je wel kinderen wil dan he! Gewoon even `per ongeluk` de pil vergeten
Vorige week gemist geloof ikquote:Op woensdag 9 april 2014 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
En nu ik dit topic toch echt ontdekt heb, nog even over vorige week.
Sylvia is nog dommer en leger dan ik dacht.
Ik begreep nooit hoe ze al lang een stabiele relatie had, maar nu ik mr. Leeghoofd gezien heb snap ik het
eigen schuld dikke bultquote:Op woensdag 9 april 2014 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan krijg je een Dick Jol als vader, die niks met het kind doet
Jammer dat terugkijken van RTL zooi niet zonder kosten kan.quote:
id idd stomquote:Op woensdag 9 april 2014 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat terugkijken van RTL zooi niet zonder kosten kan.
Jawel hoor! op mijn Ipad heb ik RTL XL app en daar kan ik alle trash terugkijken! Gratiezzzquote:Op woensdag 9 april 2014 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat terugkijken van RTL zooi niet zonder kosten kan.
hier ook haha. Erg he. Ben wel al 32quote:Op woensdag 9 april 2014 21:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik ben zonder kids al om 21 uur gesloopt
Oooh... ik pas 44!quote:Op woensdag 9 april 2014 21:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
hier ook haha. Erg he. Ben wel al 32
Oh dan moet je ff terugkijken. Niet de leukste uit de reeks. Maar dan scroll je maar doorquote:Op woensdag 9 april 2014 21:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Jawel hoor! op mijn Ipad heb ik RTL XL app en daar kan ik alle trash terugkijken! Gratiezzz
Ga ik zeker doen! Kijk ook alle "Help mijn man is.." terug metquote:Op woensdag 9 april 2014 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan moet je ff terugkijken. Niet de leukste uit de reeks. Maar dan scroll je maar door
John mag nooit bij RTL weg!quote:Op woensdag 9 april 2014 21:24 schreef Ole het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen! Kijk ook alle "Help mijn man is.." terug metJohn
oow ach het werk he...dat nekt me doordeweeks hehe ;-)quote:
Nee! dan gaan we protesteren! Nooit maar dan ook nooit naar SBS of zo!!!!!quote:
En dan niet eentje maar meerderequote:Op woensdag 9 april 2014 21:28 schreef vencodark het volgende:
Dom om kinderen als testfigurent te gebruiken. Zij kennen hem niet, hij kent hen niet. Natuurlijk gaat dat niet altijd goed.
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Nu weten we waar Barbie de naam Ansjelinaaaaa heeft opgedoken
weet je nog een stukje tekst?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:34 schreef ZeppelinNL het volgende:
Iemand enig idee hoe dat nummer heette toen bij Tony al die kinderen binnen kwamen lopen? Ben ik al heel lang naar op zoek!
Ben meteen aan het installerenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Jawel hoor! op mijn Ipad heb ik RTL XL app en daar kan ik alle trash terugkijken! Gratiezzz
LSD-Styl is freshquote:Op woensdag 9 april 2014 21:34 schreef ZeppelinNL het volgende:
Iemand enig idee hoe dat nummer heette toen bij Tony al die kinderen binnen kwamen lopen? Ben ik al heel lang naar op zoek!
Dank u zeerquote:
Nee dat kan niet, het is vrij duidelijk dat die vrouw geimporteert is en een zogenaamde huwelijks verblijfsvergunning heeft.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk trouwens dat die vrouw van Dick wel wat mondiger thuis gaat worden.
Dat heeft ze namelijk wel in zich.
Ik dacht dat zij best al een tijdje bij elkaar waren? Zoiets werd toch in het begin gezegd? Ik kan het helaas niet op internet terugvinden (sinds wanneer ze bij elkaar en/of getrouwd zijn)quote:Op donderdag 10 april 2014 10:23 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, het is vrij duidelijk dat die vrouw geimporteert is en een zogenaamde huwelijks verblijfsvergunning heeft.
Als zij binnen een x aantal jaar gaat scheiden word het gezien als een schijnhuwelijk en word ze op het vliegtuig gezet.
Dacht dat ze in het filmpje zeiden 6 jaarquote:Op donderdag 10 april 2014 10:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij best al een tijdje bij elkaar waren? Zoiets werd toch in het begin gezegd? Ik kan het helaas niet op internet terugvinden (sinds wanneer ze bij elkaar en/of getrouwd zijn)
Ik geloof dat je tegenwoordig 10 jaar getrouwd moet zijn om niet aangemerkt te worden als een immigratiehuwelijk.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dacht dat ze in het filmpje zeiden 6 jaar
Nog ff vier jaar doorbijten en dan hoop ik dat ze een andere koers inslaat. Hun dochtertje ziet dit ook allemaal namelijk.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:47 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik geloof dat je tegenwoordig 10 jaar getrouwd moet zijn om niet aangemerkt te worden als een immigratiehuwelijk.
Heel andere wereld.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:39 schreef MissJ het volgende:
omg wat een arrogant verwend wijf zeg (die blonde)
Totaal andere wereld ja, dus daarom kan het wel een pareltje worden deze aflevering.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heel andere wereld.
Nathalie lijkt me cool.
Qua huis lijkt mij zo'n rijk leven echt cool. Ik zou mijn ogen uitkijken.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:41 schreef LoveProfuzion het volgende:
Mjah die Nathalia Makoma d'r huis is gewoon echt goor...liever dat huis van die rijke.
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 16 april 2014 20:43 schreef LoveProfuzion het volgende:
Weet je wie IK ben? Als je zo hard werkt als ik, dan wordt je bekend...erm..heel denigrerend..dag blond kutwijf.
met kip. Echt zwaar ranzig om de als ontbijt te etenquote:
Ja, lijkt mij vreselijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
met kip. Echt zwaar ranzig om de als ontbijt te eten
ik ken haar ook nietquote:
en zij zelf denkt blijkbaar dat ze heel bekend isquote:Op woensdag 16 april 2014 20:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee. geen hond die het weet
Ik geloof het wel jaquote:Op woensdag 16 april 2014 20:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
en zij zelf denkt blijkbaar dat ze heel bekend is
Weet je niet wie ik ben?!?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
en zij zelf denkt blijkbaar dat ze heel bekend is
Later op de dag watermeloen.quote:
effe opgezocht. het is alice zegerius (nooit van gehoord, maar goed)quote:
Ja, vooral de manier hoe ze praat.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ze zit hem gewoon te kleineren
Echt walgelijk, wat menen die mensen welquote:Op woensdag 16 april 2014 21:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ikk kots van dat soort mensen. Zo arrogant en anderen naar beneden duwen.
En waarom heeft die blonde daar last van?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:02 schreef hexje het volgende:
Kom, die Nathalie en vriend leven echt als paupers. Zij zegt het tenminste.
Maar ze zijn een stuk sympathiekerquote:Op woensdag 16 april 2014 21:02 schreef hexje het volgende:
Kom, die Nathalie en vriend leven echt als paupers. Zij zegt het tenminste.
Ik zou daar ook last van hebben als ik daar een paar dagen zou moeten logeren. Tevens wordt, denk ik, van hen verlangt vooral geen blad voor de mond te nemen voor de tv.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
En waarom heeft die blonde daar last van?
Mja, maar zo tegen die kerel praten.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:05 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik zou daar ook last van hebben als ik daar een paar dagen zou moeten logeren. Tevens wordt, denk ik, van hen verlangt vooral geen blad voor de mond te nemen voor de tv.
Ze leven tenminste gewoon zoals zij dat willen. Het soort mensen als die blonde doos maakt zich vooral druk over hoe anderen hun zien.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:04 schreef vencodark het volgende:
Hoe Nathalie ook leeft, ik vind haar tof.
precies. Gewoon luisteren en de vraag terugleggen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:05 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik kan ook psycholoog worden..ze klaagt dat ie niet open is en dan vraag ik hoe die wel open kan worden..klaar.
Inderdaad. Als ze verder maar goeie mensen zijn en goed voor hun kind zorgen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Ze leven tenminste gewoon zoals zij dat willen. Het soort mensen als die blonde doos maakt zich vooral druk over hoe anderen hun zien.
Ik zou daar ook niet willen logeren, en met een dreumes in huis vind ik de keuzes ook niet alles, maar wat een arrogant wijf. Blegh. En kijk hoe die kerel van die blonde eruitzietquote:Op woensdag 16 april 2014 21:05 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik zou daar ook last van hebben als ik daar een paar dagen zou moeten logeren. Tevens wordt, denk ik, van hen verlangt vooral geen blad voor de mond te nemen voor de tv.
Patat als ontbijt!quote:Op woensdag 16 april 2014 21:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ze verder maar goeie mensen zijn en goed voor hun kind zorgen.
Ik moest er echt keihard om lachen. Gewoon puur omdat ze een dom een kortzichtig persoon is. Die nog nooit soep heeft gemaaktquote:
Volgens mij issie gay.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hij kan niet eten met zijn handjeswat een LUL
Niet dat het mijn ding is, maar de ontbijtcultuur in Nederland is ook wel redelijk droevig. Een lekkere boterham met kaas en een glas melk. Terwijl je meer aan een stevige maaltijd hebt.quote:
Heb ik ook wel eens hoor, niet vaak, maar als man nachtdienst heeft gehad, eet ik wel eens meequote:
Dat laatste is waar. Eigenlijk kan je beter een zwaar ontbijt hebben dan even vlug en klein. Maar dat zijn veel mensen niet gewend.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Niet dat het mijn ding is, maar de ontbijtcultuur in Nederland is ook wel redelijk droevig. Een lekkere boterham met kaas en een glas melk. Terwijl je meer aan een stevige maaltijd hebt.
pannenkoeken als ontbijt is ook lekkerquote:Op woensdag 16 april 2014 21:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat laatste is waar. Eigenlijk kan je beter een zwaar ontbijt hebben dan even vlug en klein. Maar dat zijn veel mensen niet gewend.
Ja, je hebt een behoorlijk glad voorhoofd kan ik mij herinneren.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens hoor, niet vaak, maar als man nachtdienst heeft gehad, eet ik wel eens mee![]()
Is helemaal niet zo slecht
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:14 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja, je hebt een behoorlijk glad voorhoofd kan ik mij herinneren.
Dat het dus geen kwaad kan. Nathalie heeft ook een glad voorhoofd.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]zou dat daardoor komen?
Op vakantie in Schotland ook, heerlijk uitgebreid Schots ontbijt. Maar ik heb hier in Nederland 's morgens geen zin om daar zoveel tijd voor te nemen laat staan dat ik het moet klaar maken.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat laatste is waar. Eigenlijk kan je beter een zwaar ontbijt hebben dan even vlug en klein. Maar dat zijn veel mensen niet gewend.
Ah...quote:Op woensdag 16 april 2014 21:16 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat het dus geen kwaad kan. Nathalie heeft ook een glad voorhoofd.
Daarom. Want ik eet 's morgens eerst cruesli met yoghurt. Maar dan heb ik 2 uur later weer echte honger.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:16 schreef gelly het volgende:
[..]
Op vakantie in Schotland ook, heerlijk uitgebreid Schots ontbijt. Maar ik heb hier in Nederland 's morgens geen zin om daar zoveel tijd voor te nemen laat staan dat ik het moet klaar maken.
Je zou zeggen dat dat tegen de regels is.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mevrouw gaat naar een hotel?
Meer yoghurt met cruesli eten.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daarom. Want ik eet 's morgens eerst cruesli met yoghurt. Maar dan heb ik 2 uur later weer echte honger.
Ja, dat vind ik eigenlijk ook niet eerlijk ...quote:Op woensdag 16 april 2014 21:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat dat tegen de regels is.
quote:
Op die gouden tand na.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze is een stuk mooier dan die blonde troela, en leuker ook
Dat is niet altijd een kwestie van wennen en voor iedereen fijn. Zo'n zwaar ontbijt remt me in de ochtend juist af. Met een baksteen in de maag en suf fietsenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ontbijt nooit zwaar dus geen idee welk effect dat zou hebben.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is niet altijd een kwestie van wennen en voor iedereen fijn. Zo'n zwaar ontbijt remt me in de ochtend juist af. Met een baksteen in de maag en suf fietsen
De sukkel.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:21 schreef MissJ het volgende:
mijn god zeg, wat een aansteller die kerel dat hij niet met zijn handen kan eten_O-
Niet elke ochtend geloof ik. Gewoon, als ze willen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar, zij eten elke ochtend patat met kip?
Maar hij doet het wel.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:21 schreef MissJ het volgende:
mijn god zeg, wat een aansteller die kerel dat hij niet met zijn handen kan eten_O-
ja? Heb ik gemist dan geloof ik, ik dacht dat hij weigerde dat te doenquote:
Geldt ook voor Ellis.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:23 schreef Koen66 het volgende:
Lol, sinds wanneer is die nathalie al een viptig jaar terug 2e in Idols en daarna niks meer
Ik ontbijt ook nooit zwaar. Maar op zondag iets meer als ontbijt maakt me enkel suf.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ontbijt nooit zwaar dus geen idee welk effect dat zou hebben.
Jij gaat straks zien jonguh!quote:Op woensdag 16 april 2014 21:23 schreef Koen66 het volgende:
Lol, sinds wanneer is die nathalie al een viptig jaar terug 2e in Idols en daarna niks meer
Dat Nathalie rond is, wil niet zeggen dat dat komt door zwaar ontbijten.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ontbijt ook nooit zwaar. Maar op zondag iets meer als ontbijt maakt me enkel suf.
Kijk hoe rond Nathalie isen merendeel van de mensen is al te dik.
Want Alice is een chique naam?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgens mij heet Alice gewoon Truus
Komt door haar schildklier..en niet door de patat en de hele dag op je luie reet liggen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat Nathalie rond is, wil niet zeggen dat dat komt door zwaar ontbijten.
Cool.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik kan me zomaar voorstellen dat zij dat vindt ja.
Ik denk het ook.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik kan me zomaar voorstellen dat zij dat vindt ja.
Paul Haarhuis en een rapper.quote:
so what? is t jouw badkuip/ontbijt/matras?quote:Op donderdag 17 april 2014 12:02 schreef icloud het volgende:
Wassen in de badkuip.
Friet met kip eten als ontbijt.
Slapen waar je wilt
Dat idols grietje is knettergek.
So niks. Ze verbiedt het haar niet. Ik vind het leventje van Nathalie ook stom. Als Alice zich anders had geuit, zouden de meningen hier echt niet anders zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
so what? is t jouw badkuip/ontbijt/matras?
dit programma gaat toch juist over de verschillen in huishoudens en het accepteren van andere gewoontes dan de eigen
Het leven van alice is natuurlijk overdreven. met twee koelkasten, twee magnetrons, 4 ovens, en twee vaatwasser.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:42 schreef hexje het volgende:
[..]
So niks. Ze verbiedt het haar niet. Ik vind het leventje van Nathalie ook stom. Als Alice zich anders had geuit, zouden de meningen hier echt niet anders zijn.
maar ze veroordeeld ze wel..ik heb viespeuken,hun (soort) en ordinair voorbij horen komen simpelweg omdat ze de was buiten aan de lijn hangenquote:Op donderdag 17 april 2014 14:42 schreef hexje het volgende:
[..]
So niks. Ze verbiedt het haar niet. Ik vind het leventje van Nathalie ook stom. Als Alice zich anders had geuit, zouden de meningen hier echt niet anders zijn.
quote:Op maandag 21 april 2014 09:37 schreef Michellee het volgende:
Volgens mij is het juist het concept van het programma om twee uitersten tegen elkaar te zetten. En dan is de bedoeling dat ze zich gaan inleven in elkaar en daar het beste uit halen. Natuurlijk is het logisch dat je niet opeens heel anders gaat leven. Maar ik had juist het gevoel dat Alice er niks aan deed om te begrijpen waarom Natalie en haar man zo leven.
Ze begon meteen dat het viezeriken waren. En dan die kom met bonen en een broodje (???) erin.
Ik vind hoe Natalie en haar man leven ook niet normaal, maar die deden wel hun best om zich aan te passen.
Eigenlijk is het heel zielig dat die Alice zegt dat ze al die luxe nodig heeft.
Ik dacht dat het een banaan was in die kom met bonen ...?
Ik vond beide levenstijlen apart zowel van Natalie als Alice....niet mijn ding
Ik denk dat het Consultatiebureau ook blij is om te horen dat dat kind dat als ontbijt krijgt.quote:Op zondag 20 april 2014 10:40 schreef Harajuku. het volgende:
Dat kinderstoeltje was fucking smerig, dat kind krijgt dus ook elke ochtend patat en kip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |