Ik ontbijt nooit zwaar dus geen idee welk effect dat zou hebben.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is niet altijd een kwestie van wennen en voor iedereen fijn. Zo'n zwaar ontbijt remt me in de ochtend juist af. Met een baksteen in de maag en suf fietsen
De sukkel.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:21 schreef MissJ het volgende:
mijn god zeg, wat een aansteller die kerel dat hij niet met zijn handen kan eten_O-
Niet elke ochtend geloof ik. Gewoon, als ze willen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar, zij eten elke ochtend patat met kip?
Maar hij doet het wel.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:21 schreef MissJ het volgende:
mijn god zeg, wat een aansteller die kerel dat hij niet met zijn handen kan eten_O-
ja? Heb ik gemist dan geloof ik, ik dacht dat hij weigerde dat te doenquote:
Geldt ook voor Ellis.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:23 schreef Koen66 het volgende:
Lol, sinds wanneer is die nathalie al een viptig jaar terug 2e in Idols en daarna niks meer
Ik ontbijt ook nooit zwaar. Maar op zondag iets meer als ontbijt maakt me enkel suf.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ontbijt nooit zwaar dus geen idee welk effect dat zou hebben.
Jij gaat straks zien jonguh!quote:Op woensdag 16 april 2014 21:23 schreef Koen66 het volgende:
Lol, sinds wanneer is die nathalie al een viptig jaar terug 2e in Idols en daarna niks meer
Dat Nathalie rond is, wil niet zeggen dat dat komt door zwaar ontbijten.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ontbijt ook nooit zwaar. Maar op zondag iets meer als ontbijt maakt me enkel suf.
Kijk hoe rond Nathalie isen merendeel van de mensen is al te dik.
Want Alice is een chique naam?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgens mij heet Alice gewoon Truus
Komt door haar schildklier..en niet door de patat en de hele dag op je luie reet liggen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat Nathalie rond is, wil niet zeggen dat dat komt door zwaar ontbijten.
Cool.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik kan me zomaar voorstellen dat zij dat vindt ja.
Ik denk het ook.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik kan me zomaar voorstellen dat zij dat vindt ja.
Paul Haarhuis en een rapper.quote:
so what? is t jouw badkuip/ontbijt/matras?quote:Op donderdag 17 april 2014 12:02 schreef icloud het volgende:
Wassen in de badkuip.
Friet met kip eten als ontbijt.
Slapen waar je wilt
Dat idols grietje is knettergek.
So niks. Ze verbiedt het haar niet. Ik vind het leventje van Nathalie ook stom. Als Alice zich anders had geuit, zouden de meningen hier echt niet anders zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
so what? is t jouw badkuip/ontbijt/matras?
dit programma gaat toch juist over de verschillen in huishoudens en het accepteren van andere gewoontes dan de eigen
Het leven van alice is natuurlijk overdreven. met twee koelkasten, twee magnetrons, 4 ovens, en twee vaatwasser.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:42 schreef hexje het volgende:
[..]
So niks. Ze verbiedt het haar niet. Ik vind het leventje van Nathalie ook stom. Als Alice zich anders had geuit, zouden de meningen hier echt niet anders zijn.
maar ze veroordeeld ze wel..ik heb viespeuken,hun (soort) en ordinair voorbij horen komen simpelweg omdat ze de was buiten aan de lijn hangenquote:Op donderdag 17 april 2014 14:42 schreef hexje het volgende:
[..]
So niks. Ze verbiedt het haar niet. Ik vind het leventje van Nathalie ook stom. Als Alice zich anders had geuit, zouden de meningen hier echt niet anders zijn.
quote:Op maandag 21 april 2014 09:37 schreef Michellee het volgende:
Volgens mij is het juist het concept van het programma om twee uitersten tegen elkaar te zetten. En dan is de bedoeling dat ze zich gaan inleven in elkaar en daar het beste uit halen. Natuurlijk is het logisch dat je niet opeens heel anders gaat leven. Maar ik had juist het gevoel dat Alice er niks aan deed om te begrijpen waarom Natalie en haar man zo leven.
Ze begon meteen dat het viezeriken waren. En dan die kom met bonen en een broodje (???) erin.
Ik vind hoe Natalie en haar man leven ook niet normaal, maar die deden wel hun best om zich aan te passen.
Eigenlijk is het heel zielig dat die Alice zegt dat ze al die luxe nodig heeft.
Ik dacht dat het een banaan was in die kom met bonen ...?
Ik vond beide levenstijlen apart zowel van Natalie als Alice....niet mijn ding
Ik denk dat het Consultatiebureau ook blij is om te horen dat dat kind dat als ontbijt krijgt.quote:Op zondag 20 april 2014 10:40 schreef Harajuku. het volgende:
Dat kinderstoeltje was fucking smerig, dat kind krijgt dus ook elke ochtend patat en kip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |