Ik ontbijt nooit zwaar dus geen idee welk effect dat zou hebben.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is niet altijd een kwestie van wennen en voor iedereen fijn. Zo'n zwaar ontbijt remt me in de ochtend juist af. Met een baksteen in de maag en suf fietsen
De sukkel.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:21 schreef MissJ het volgende:
mijn god zeg, wat een aansteller die kerel dat hij niet met zijn handen kan eten_O-
Niet elke ochtend geloof ik. Gewoon, als ze willen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar, zij eten elke ochtend patat met kip?
Maar hij doet het wel.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:21 schreef MissJ het volgende:
mijn god zeg, wat een aansteller die kerel dat hij niet met zijn handen kan eten_O-
ja? Heb ik gemist dan geloof ik, ik dacht dat hij weigerde dat te doenquote:
Geldt ook voor Ellis.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:23 schreef Koen66 het volgende:
Lol, sinds wanneer is die nathalie al een viptig jaar terug 2e in Idols en daarna niks meer
Ik ontbijt ook nooit zwaar. Maar op zondag iets meer als ontbijt maakt me enkel suf.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ontbijt nooit zwaar dus geen idee welk effect dat zou hebben.
Jij gaat straks zien jonguh!quote:Op woensdag 16 april 2014 21:23 schreef Koen66 het volgende:
Lol, sinds wanneer is die nathalie al een viptig jaar terug 2e in Idols en daarna niks meer
Dat Nathalie rond is, wil niet zeggen dat dat komt door zwaar ontbijten.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ontbijt ook nooit zwaar. Maar op zondag iets meer als ontbijt maakt me enkel suf.
Kijk hoe rond Nathalie isen merendeel van de mensen is al te dik.
Want Alice is een chique naam?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgens mij heet Alice gewoon Truus
Komt door haar schildklier..en niet door de patat en de hele dag op je luie reet liggen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat Nathalie rond is, wil niet zeggen dat dat komt door zwaar ontbijten.
Cool.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik kan me zomaar voorstellen dat zij dat vindt ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |