En dan niet eentje maar meerderequote:Op woensdag 9 april 2014 21:28 schreef vencodark het volgende:
Dom om kinderen als testfigurent te gebruiken. Zij kennen hem niet, hij kent hen niet. Natuurlijk gaat dat niet altijd goed.
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Nu weten we waar Barbie de naam Ansjelinaaaaa heeft opgedoken
weet je nog een stukje tekst?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:34 schreef ZeppelinNL het volgende:
Iemand enig idee hoe dat nummer heette toen bij Tony al die kinderen binnen kwamen lopen? Ben ik al heel lang naar op zoek!
Ben meteen aan het installerenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Jawel hoor! op mijn Ipad heb ik RTL XL app en daar kan ik alle trash terugkijken! Gratiezzz
LSD-Styl is freshquote:Op woensdag 9 april 2014 21:34 schreef ZeppelinNL het volgende:
Iemand enig idee hoe dat nummer heette toen bij Tony al die kinderen binnen kwamen lopen? Ben ik al heel lang naar op zoek!
Dank u zeerquote:
Nee dat kan niet, het is vrij duidelijk dat die vrouw geimporteert is en een zogenaamde huwelijks verblijfsvergunning heeft.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk trouwens dat die vrouw van Dick wel wat mondiger thuis gaat worden.
Dat heeft ze namelijk wel in zich.
Ik dacht dat zij best al een tijdje bij elkaar waren? Zoiets werd toch in het begin gezegd? Ik kan het helaas niet op internet terugvinden (sinds wanneer ze bij elkaar en/of getrouwd zijn)quote:Op donderdag 10 april 2014 10:23 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, het is vrij duidelijk dat die vrouw geimporteert is en een zogenaamde huwelijks verblijfsvergunning heeft.
Als zij binnen een x aantal jaar gaat scheiden word het gezien als een schijnhuwelijk en word ze op het vliegtuig gezet.
Dacht dat ze in het filmpje zeiden 6 jaarquote:Op donderdag 10 april 2014 10:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij best al een tijdje bij elkaar waren? Zoiets werd toch in het begin gezegd? Ik kan het helaas niet op internet terugvinden (sinds wanneer ze bij elkaar en/of getrouwd zijn)
Ik geloof dat je tegenwoordig 10 jaar getrouwd moet zijn om niet aangemerkt te worden als een immigratiehuwelijk.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dacht dat ze in het filmpje zeiden 6 jaar
Nog ff vier jaar doorbijten en dan hoop ik dat ze een andere koers inslaat. Hun dochtertje ziet dit ook allemaal namelijk.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:47 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik geloof dat je tegenwoordig 10 jaar getrouwd moet zijn om niet aangemerkt te worden als een immigratiehuwelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |