Ergens in maart weer.quote:Christina Curry en Ryanne van Dorst, Robert en Claudia Schoemacher, Arie en Cea Ribbens zijn te zien in het nieuwe seizoen van Jouw vrouw mijn vrouw VIPS. Zo heeft RTL Boulevard bekendgemaakt.
Ook Heleen van Royen en Bart Meeldijk zijn te zien in het programma dat vanaf 12 maart te zien is bij RTL4. Robert krijgt Ryanne als zijn vrouw, Claudia trekt in bij Christina, Cea verhuist naar Portugal bij Bart en Heleen verkast tijdelijk naar Arie.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef Deckard het volgende:
Wie zijn al die mensen?
Wanneer weer eens met normale huishoudens.
Zekers. Maar eh, de vrouw van Schoemacher komt over als een verwend zeikwijf.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:49 schreef Bakkerd het volgende:
De vriendin van Christina Curry lijkt me heel aardig
Oewwww ranzig..quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:57 schreef LoveProfuzion het volgende:
haha die vriendin heeft bossen okselhaar volgens mij
Ja ik kende haar alleen maar uit de bladen maar ze is vet relaxed hier.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:58 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Oewwww ranzig..
Wel lijkt t me tof wijf
Zo komt ze wel overquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:00 schreef LoveProfuzion het volgende:
ha
[..]
Ja ik kende haar alleen maar uit de bladen maar ze is vet relaxed hier.
Inderdaad.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:02 schreef LoveProfuzion het volgende:
wat heb ik me vergist in Christina en Ella Bandita..wat zijn ze leuk
Ik ook. Niet heel spectaculair maar wel gewoon leuke mensen. Dat zie je niet meer zo vaak op TV.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:32 schreef hexje het volgende:
Zal best gescript zijn maar ik vond dit een leuke aflevering.
Ik ging kapotquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:09 schreef LoveProfuzion het volgende:
"heb je visagie gestudeerd?"
"nee, mn moeder is Patricia Paay"
Ik kijk nu. En ik vind het leuke meiden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe Ella die kleine meid zat aan te moedigen bij het dansen op kinderen voor kinderen. Echt superleuk!!! En Christina ook leuk. Heel anders dan ik verwacht had.
Idd jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:58 schreef Mani89 het volgende:
Leuke vrouw, die van Ribbens. Arie vind ik maar een enge man.
Kan hem niet zo peilen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:58 schreef Mani89 het volgende:
Leuke vrouw, die van Ribbens. Arie vind ik maar een enge man.
Ook van GTST naar Jouw vrouw, Mijn vrouw?quote:
Ja joh.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ook van GTST naar Jouw vrouw, Mijn vrouw?
echt he, wat een lamlul zegquote:
Ja. Deed Kim Holland uit TV-Kantine na.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:47 schreef donald_dick het volgende:
zei dat kind nou een goede geile middag?
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja. Deed Kim Holland uit TV-Kantine na.
Ahjoh,quote:
derde leg?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Jol is ook te oud om nog vader te zijn
Duidelijk een gevalletje 'ik kreeg een vriendin die nog broeds was, dus moest ik maar'
Ja zoiets. Hoeveel heeft hij er al?quote:
eg wel! die gaan nooit meer weg hoorquote:Op woensdag 9 april 2014 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zoiets. Hoeveel heeft hij er al?
Sneu. Zonder een kind was Mevrouw Oostblok niet gebleven natuurlijk
Vandaag ook van toepassing bij Dick en zijn vrouwquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waarom de Schumachers trouwens nog bij elkaar zijn is mij een compleet raadsel.
Ik ben zonder kids al om 21 uur geslooptquote:Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Tony moet niet zo lullen, hij ligt de volgende ochtend tot 11:00 in bed. Gek he dat een moeder om 22u gesloopt isze staat ook vroeg op.
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik ben zonder kids al om 21 uur gesloopt
Dan heb je als vrouw zijnde toch iets meer macht. Als je wel kinderen wil dan he! Gewoon even `per ongeluk` de pil vergetenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tony zet overdag een ontbijtje klaar. Veegt de tafel, laat de hond uit en om half elf gaat hij plaatjes draaien. Leven van een student, alleen is Tony al wat ouder
Volgens mij houdt hij zijn eierstokken bewust stil en mompelt hij wat, omdat die vriendin niks van kinderen wil weten. Maar ondertussen..
Dan krijg je een Dick Jol als vader, die niks met het kind doetquote:Op woensdag 9 april 2014 21:17 schreef Ole het volgende:
[..]
Dan heb je als vrouw zijnde toch iets meer macht. Als je wel kinderen wil dan he! Gewoon even `per ongeluk` de pil vergeten
Vorige week gemist geloof ikquote:Op woensdag 9 april 2014 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
En nu ik dit topic toch echt ontdekt heb, nog even over vorige week.
Sylvia is nog dommer en leger dan ik dacht.
Ik begreep nooit hoe ze al lang een stabiele relatie had, maar nu ik mr. Leeghoofd gezien heb snap ik het
eigen schuld dikke bultquote:Op woensdag 9 april 2014 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan krijg je een Dick Jol als vader, die niks met het kind doet
Jammer dat terugkijken van RTL zooi niet zonder kosten kan.quote:
id idd stomquote:Op woensdag 9 april 2014 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat terugkijken van RTL zooi niet zonder kosten kan.
Jawel hoor! op mijn Ipad heb ik RTL XL app en daar kan ik alle trash terugkijken! Gratiezzzquote:Op woensdag 9 april 2014 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat terugkijken van RTL zooi niet zonder kosten kan.
hier ook haha. Erg he. Ben wel al 32quote:Op woensdag 9 april 2014 21:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik ben zonder kids al om 21 uur gesloopt
Oooh... ik pas 44!quote:Op woensdag 9 april 2014 21:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
hier ook haha. Erg he. Ben wel al 32
Oh dan moet je ff terugkijken. Niet de leukste uit de reeks. Maar dan scroll je maar doorquote:Op woensdag 9 april 2014 21:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Jawel hoor! op mijn Ipad heb ik RTL XL app en daar kan ik alle trash terugkijken! Gratiezzz
Ga ik zeker doen! Kijk ook alle "Help mijn man is.." terug metquote:Op woensdag 9 april 2014 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan moet je ff terugkijken. Niet de leukste uit de reeks. Maar dan scroll je maar door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |