SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
slechte troll 0/10quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die 'liederen' van 410 doen gewoon pijn aan je oren trouwens
"Whohohoho whohohoho wij zijn Ajax Amsterdam1!!"
Op de peuterschool zijn ze nog creatiever
Hebben ze de shirt nog aan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:14 schreef editoor het volgende:
Dit moet haast wel omkoping zijn. Dat kan haast niet anders.
Hohoho, ze hebben ook nog: Oeh, ah.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Nee, was een serieuze reactie.quote:
Je hebt gelijk. Het 'Boerrrrrrrruhhhhhhhhhhhh, boerrrrrrrrrrrrrrruhhhhhhhhhhhhhh boerrrrrrrrrrrrrruh' klinkt als een aria vergeleken bij deze teksten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
PSV kampioen 2013/14, umadboiquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Al die haters hier
Vooral de PSV-ers, die hopen nog kampioen te worden![]()
In dat geval neem ik mijn woorden terug en wacht ik op die topper.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hohoho, ze hebben ook nog: Oeh, ah.
Niet weten dat ze ook nog lalalala zingenquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, was een serieuze reactie.
Je hoeft er niet op in te gaan hoor, moest gewoon even mijn ergernis kwijt.
OEH!quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik heb nooit wat innovatiefs gehoord de afgelopen 12 jaar.. Tevens weer wat laten horen als je voorstaatquote:
Hopen mag altijdquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Al die haters hier
AHquote:
99% is hier Ajaxan, de rest heeft een probleem met een penal. Ik zie echt geen gehaat of massa's PSV'ers. Het is hier meer Ajax dan in de Arenaquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Al die haters hier
Innovatief.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat innovatiefs gehoord de afgelopen 12 jaar.. Tevens weer wat laten horen als je voorstaat
Dat is in elk stadion.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:16 schreef BDIL het volgende:
Tevens weer wat laten horen als je voorstaat
Die rolstoel gebruikers zijn helemaal niet minder valide, die weten dat ze op deze manier PGB kunnen krijgen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:14 schreef Cavaliers het volgende:
Twee dingen die mij opvallen als Ajax scoort: 1) waarom staat L'Ami altijd vooraan, 2) waarom springen alle mensen die achter de goal in een rolstoel zitten op als Ajax scoort?
Oh daar heb je mr nobody met een nutteloze reactiequote:Op donderdag 6 februari 2014 21:16 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
99% is hier Ajaxan, de rest heeft een probleem met een penal. Ik zie echt geen gehaat of massa's PSV'ers. Het is hier meer Ajax dan in de Arena
Ohja ?quote:
Naast dat dat eigenlijk al beter is, heeft PSV genoeg betere teksten die minder pijn doen aan je oren.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het 'Boerrrrrrrruhhhhhhhhhhhh, boerrrrrrrrrrrrrrruhhhhhhhhhhhhhh boerrrrrrrrrrrrrruh' klinkt als een aria vergeleken bij deze teksten.
Oeeeeh, zo'n reactie niet meer gehad sinds de peuterschool (kom maar met de obligate grap)quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oh daar heb je mr nobody met een nutteloze reactie
Zoals?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Naast dat dat eigenlijk al beter is, heeft PSV genoeg betere teksten die minder pijn doen aan je oren.
Jij hebt wel erg veel met de peuterschool, breng je daar je dagen door?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:17 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Oeeeeh, zo'n reactie niet meer gehad sinds de peuterschool (kom maar met de obligate grap)
Nee, want PSV wordt kampioen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:17 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen weet toch dat Ajax de beste is?
Wat doe jij op het internet zonder "begeleidehond"?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:17 schreef Alan_Bastard het volgende:
Die tyfusleider met de fluit ziet niet eens handsWat doe je dan op het veld zonder begeleidehond!
Omdat een BelChinees had ingezet op de 7e minuut.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:18 schreef Moody het volgende:
Alweer geel. Waarom kreeg Blind precies geen geel in de 5e minuut
Dan heb je wel een heel beperkte voetbalkader wat je volgt. Kijk eens een pot in Engeland of Duitsland.quote:
Ik kan ook braille typen!quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:18 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Wat doe jij op het internet zonder "begeleidehond"?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ik herken het van de peuterschool waar mijn dochter heen gaat...quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij hebt wel erg veel met de peuterschool, breng je daar je dagen door?
Krkicgodquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:19 schreef KingRoland het volgende:
is het Bojangod of Bojgod of wat is het
Haha kinderen hebben en dan nog op fok rond hangenquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:19 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ik herken het van de peuterschool waar mijn dochter heen gaat...
Ze besteden bij Barcelona ook op de training aandacht aan hoe je het beste ter aarde kan vallen.quote:
Je hebt me bijna overstuur!quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha kinderen hebben en dan nog op fok rond hangen
Wat een opperkneus ben je dan
Sfeer = beleving.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinds wanneer gaat het voetbal om het sfeer maken eigenlijk?
Ga lekker huilenquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:20 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ze besteden bij Barcelona ook op de training aandacht aan hoe je het beste ter aarde kan vallen.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hadden al 3-0 kunnen staan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:21 schreef Stiggie het volgende:
Ajax speelt echt heerlijk. Met name Bojan en Schone zijn top
PSV wat je met me doet, het clublied, Com on you boys in red, etc.quote:
True. Maar deze wedstrijd gaan we niet meer verliezen en die 2de en 3de komen ook wel als ze zo doorgaanquote:
Ok, gefeliciteerd.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
PSV wat je met me doet, het clublied, Com on you boys in red, etc.
Ik zeg niet dat het prachtliederen zijn, maar het is vele malen creatiever dan "Whohohoho whohohoho wij zijn Ajax Amsterdam!!!"
Zelfs "olé olé os vvv os vvv olé olé" klinkt beter
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
PSV wat je met me doet, het clublied, Com on you boys in red, etc.
Ik zeg niet dat het prachtliederen zijn, maar het is vele malen creatiever dan "Whohohoho whohohoho wij zijn Ajax Amsterdam!!!"
Zelfs "olé olé os vvv os vvv olé olé" klinkt beter
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Goalbeinngodquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Groningen
Met Sigthorgod had het al 5-0 gestaan
heet niet voor niets GOALbeinn sigTORssonquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Groningen
Ik meende dat het Siggodsson isquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Groningen
MIND = BLOWNquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heet niet voor niets GOALbeinn sigTORsson
Heel OUD stroomt nu leeg.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
dit kan ik idd bevestigenquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:23 schreef KingRoland het volgende:
Riedewald is toch gewoon riedgod?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:23 schreef Trebo het volgende:
Groningen speelt vandaag als een 4e klasser.. wat slecht.
lekkerquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax is oppermachtig en zoals altijd constant. Gewoon op weg naar titel #4 in het tijdperk De Boer. Morgen alvast een kampioenstaart bestellen.
Geen tattoo?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax is oppermachtig en zoals altijd constant. Gewoon op weg naar titel #4 in het tijdperk De Boer. Morgen alvast een kampioenstaart bestellen om 't te vieren
Gister deed je nog calimero tegenover Twentequote:Op donderdag 6 februari 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax is oppermachtig en zoals altijd constant. Gewoon op weg naar titel #4 in het tijdperk De Boer. Morgen alvast een kampioenstaart bestellen om 't te vieren
Ok.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Sorry, meer heb ik er niet op te zeggen.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:24 schreef Moody het volgende:
Echt veel Ajacieden hier
Echt veel plekjes vrij nog in het stadion
Ik zou Twente niet uitvlakken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja allemaal 818quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:24 schreef Moody het volgende:
Echt veel Ajacieden hier
Meer liedjes zijn er niet idd.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ok.
Als je "OEH AAH!!" en "WHOHOHOHO WHOHOHOHO WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM!!!" kunt waarderen is dat best voor te stellen.
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gister deed je nog calimero tegenover Twente
Gelukkig is eindhovuh eindhovuh eindhovuh een erg strak liedquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ok.
Als je "OEH AAH!!" en "WHOHOHOHO WHOHOHOHO WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM!!!" kunt waarderen is dat best voor te stellen.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zou Twente niet uitvlakken.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:25 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat de grootste FC Groningen hooligan nu WIDM aan het kijken is.
come on psv!!!!!!quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gelukkig is eindhovuh eindhovuh eindhovuh een erg strak lied
Die clown?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:25 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat de grootste FC Groningen hooligan nu WIDM aan het kijken is.
Vermeer ook, het is nu wachten op Van Goghquote:
Twente wordt gewoon weggepetst in de Arena. 3-0quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zou Twente niet uitvlakken.
Dat je bang bent dat Twente er met de titel vandoor gaat, misschien?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?
Tegen die Carnavalsknallers uit het zuiden kunnen ze niet op natuurlijk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:25 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Meer liedjes zijn er niet idd.
Verbaasd?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:24 schreef Moody het volgende:
Echt veel Ajacieden hier
Moet wel toegeven dat Ajax oppermachtig was de afgelopen jaren.quote:
Oja, er is natuurlijk ook nog: "Waar komen Joden toch vandaan?!!!!"quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:25 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Meer liedjes zijn er niet idd.
Gister zat je nog de hele pot frustie te doen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat insinueer jij hier nu volledig verkeerd.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat je bang bent dat Twente er met de titel vandoor gaat, misschien?
Ah, je hebt het teruggelezen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Gister zat je nog de hele pot frustie te doen.
Vind jij de jostiband ook goed, omdat Braddie nog slechter is?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gelukkig is eindhovuh eindhovuh eindhovuh een erg strak lied
Je bent weer lekker veel met PSV bezigquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Sowieso PSVers en liedjes
Tegen Twente wilde ze op 19 minuten en 13 seconde hun clublied gaan zingen. Staan ze opeens 0-2 achter, hoor je opeens niks meer
Mwa, Ajax best paar keer terecht kampioen, maar ook niet altijd.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:26 schreef Moody het volgende:
[..]
Moet wel toegeven dat Ajax oppermachtig was de afgelopen jaren.
Maar Twente is wel het clubje dat jullie nog enigszins hebben weten te temperen de afgelopen jaren. Beetje respect
Dat 19:13 clublied is altijd, maar ok.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Sowieso PSVers en liedjes
Tegen Twente wilde ze op 19 minuten en 13 seconde hun clublied gaan zingen. Staan ze opeens 0-2 achter, hoor je opeens niks meer
Die kon daar niet heel veel aan doen.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die kon daar niet heel veel aan doen.
Vermeer.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:27 schreef Shreyas het volgende:
Gelukstreffer, jammer dat Ajax weer de nul niet kan houden
Neequote:Op donderdag 6 februari 2014 21:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat 19:13 clublied is altijd, maar ok.
Zeer herkenbaar als Feijenoorderquote:
Je had al met 3-0 voor moeten staanquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:27 schreef Stiggie het volgende:
Heerlijk schot moet ik toegeven.
Maar Ajax gaat gewoon winnen niet daarvan
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:27 schreef Doublepain het volgende:
HHAHAHAHAHA ADO DEN HAAG KAMPIOEN!!
Cillessen had die bal gewoon uit het doel getikt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:28 schreef Olep het volgende:
[..]
Alsof Vermeer daar iets aan kan doen.
Vermeer fout 100%quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:28 schreef Olep het volgende:
[..]
Die zes droeftoeters die niet kunnen verdedigen hebben geen schuld natuurlijk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:28 schreef Olep het volgende:
[..]
In de rust weer wat wereldomzettingen van De Boer en dan loopt Ajax uit naar 3-1.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:28 schreef Wave103 het volgende:
Nu gaat Groningen nog denken dat er wat te halen valt ook
Ik ben ook een fan van Cillessen maar nee, dat had hij niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cillessen had die bal gewoon uit het doel getikt.
Nogmaals, dat wordt altijd gedaan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)tersverenigingen.htm
De Supportersvereniging PSV en PSV Fans United doen een oproep aan alle supporters om zondag zoveel mogelijk in het rood-wit naar de wedstrijd PSV - FC Twente te komen. Ook willen beide verenigingen in gang zetten dat het hele Philips Stadion na 19 minuten en 13 seconden het clublied van PSV zingt, staand en uit volle borst.
Als Marcie even de knip wilt trekkenquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:28 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kostic is wel een heerlijke speler die moeten we halen.
Ja, duiken bijvoorbeeld. Maar staat die bal natuurlijk weer als een autistische goudvis na te staren.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:28 schreef Olep het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:28 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kostic is wel een heerlijke speler die moeten we halen.
Vandaar de oproepquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nogmaals, dat wordt altijd gedaan.
Komt nogal dom over te zeggen dat dat niet zo is, aangezien zowat iedereen weet dat het wel zo is.
Is al in 2007 geïntroduceerd door LM.
Het is altijd de schuld van Vermeerquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Verrassend. Ajacieden geven de schuld aan Vermeer
kan Riedewald ook dekken?
Al boeit me die discussie van jullie me totaal niet, dit doen we altijd al en niet sinds die wedstrijd. Kijk eens een wedstrijd van daarvoor een terug en je hebt je antwoord.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)tersverenigingen.htm
De Supportersvereniging PSV en PSV Fans United doen een oproep aan alle supporters om zondag zoveel mogelijk in het rood-wit naar de wedstrijd PSV - FC Twente te komen. Ook willen beide verenigingen in gang zetten dat het hele Philips Stadion na 19 minuten en 13 seconden het clublied van PSV zingt, staand en uit volle borst.
Heb je zelf een seizoenskaart?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:29 schreef Moody het volgende:
[..]
In het stadion hoor je er niets van hoor.
Hun mogen Hoesen Sana en Fischer.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als Marcie even de knip wilt trekken
Nee, Riedewald 2e wedstrijd dus kan je de schuld niet aan hem geven.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Verrassend. Ajacieden geven de schuld aan Vermeer
kan Riedewald ook dekken?
Retorische vragen stellen.quote:
zijquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:30 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hun mogen Hoesen Sana en Fischer.
Het ligt aan Vermeer, die is zwart.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
Haten op Vermeer bij de tegengoal.Zou eerst eens kijken naar Serero, Veltman en Riedewald die vrolijk naar Kostic staan te kijken.
Wat gaan de jaren snel héquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:30 schreef Moody het volgende:
Heheh...Groningen gaat ein
[..]
Sinds mijn 11e, dus al 22 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |