Ze besteden bij Barcelona ook op de training aandacht aan hoe je het beste ter aarde kan vallen.quote:
Je hebt me bijna overstuur!quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha kinderen hebben en dan nog op fok rond hangen
Wat een opperkneus ben je dan
Sfeer = beleving.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinds wanneer gaat het voetbal om het sfeer maken eigenlijk?
Ga lekker huilenquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:20 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ze besteden bij Barcelona ook op de training aandacht aan hoe je het beste ter aarde kan vallen.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hadden al 3-0 kunnen staan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:21 schreef Stiggie het volgende:
Ajax speelt echt heerlijk. Met name Bojan en Schone zijn top
PSV wat je met me doet, het clublied, Com on you boys in red, etc.quote:
True. Maar deze wedstrijd gaan we niet meer verliezen en die 2de en 3de komen ook wel als ze zo doorgaanquote:
Ok, gefeliciteerd.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
PSV wat je met me doet, het clublied, Com on you boys in red, etc.
Ik zeg niet dat het prachtliederen zijn, maar het is vele malen creatiever dan "Whohohoho whohohoho wij zijn Ajax Amsterdam!!!"
Zelfs "olé olé os vvv os vvv olé olé" klinkt beter
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
PSV wat je met me doet, het clublied, Com on you boys in red, etc.
Ik zeg niet dat het prachtliederen zijn, maar het is vele malen creatiever dan "Whohohoho whohohoho wij zijn Ajax Amsterdam!!!"
Zelfs "olé olé os vvv os vvv olé olé" klinkt beter
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Goalbeinngodquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Groningen
Met Sigthorgod had het al 5-0 gestaan
heet niet voor niets GOALbeinn sigTORssonquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Groningen
Ik meende dat het Siggodsson isquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Groningen
MIND = BLOWNquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heet niet voor niets GOALbeinn sigTORsson
Heel OUD stroomt nu leeg.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
dit kan ik idd bevestigenquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:23 schreef KingRoland het volgende:
Riedewald is toch gewoon riedgod?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:23 schreef Trebo het volgende:
Groningen speelt vandaag als een 4e klasser.. wat slecht.
lekkerquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax is oppermachtig en zoals altijd constant. Gewoon op weg naar titel #4 in het tijdperk De Boer. Morgen alvast een kampioenstaart bestellen.
Geen tattoo?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax is oppermachtig en zoals altijd constant. Gewoon op weg naar titel #4 in het tijdperk De Boer. Morgen alvast een kampioenstaart bestellen om 't te vieren
Gister deed je nog calimero tegenover Twentequote:Op donderdag 6 februari 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax is oppermachtig en zoals altijd constant. Gewoon op weg naar titel #4 in het tijdperk De Boer. Morgen alvast een kampioenstaart bestellen om 't te vieren
Ok.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Sorry, meer heb ik er niet op te zeggen.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:24 schreef Moody het volgende:
Echt veel Ajacieden hier
Echt veel plekjes vrij nog in het stadion
Ik zou Twente niet uitvlakken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja allemaal 818quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:24 schreef Moody het volgende:
Echt veel Ajacieden hier
Meer liedjes zijn er niet idd.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ok.
Als je "OEH AAH!!" en "WHOHOHOHO WHOHOHOHO WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM!!!" kunt waarderen is dat best voor te stellen.
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gister deed je nog calimero tegenover Twente
Gelukkig is eindhovuh eindhovuh eindhovuh een erg strak liedquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ok.
Als je "OEH AAH!!" en "WHOHOHOHO WHOHOHOHO WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM!!!" kunt waarderen is dat best voor te stellen.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zou Twente niet uitvlakken.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:25 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat de grootste FC Groningen hooligan nu WIDM aan het kijken is.
come on psv!!!!!!quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gelukkig is eindhovuh eindhovuh eindhovuh een erg strak lied
Die clown?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:25 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat de grootste FC Groningen hooligan nu WIDM aan het kijken is.
Vermeer ook, het is nu wachten op Van Goghquote:
Twente wordt gewoon weggepetst in de Arena. 3-0quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zou Twente niet uitvlakken.
Dat je bang bent dat Twente er met de titel vandoor gaat, misschien?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?
Tegen die Carnavalsknallers uit het zuiden kunnen ze niet op natuurlijk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:25 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Meer liedjes zijn er niet idd.
Verbaasd?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:24 schreef Moody het volgende:
Echt veel Ajacieden hier
Moet wel toegeven dat Ajax oppermachtig was de afgelopen jaren.quote:
Oja, er is natuurlijk ook nog: "Waar komen Joden toch vandaan?!!!!"quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:25 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Meer liedjes zijn er niet idd.
Gister zat je nog de hele pot frustie te doen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |