Jij hebt wel erg veel met de peuterschool, breng je daar je dagen door?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:17 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Oeeeeh, zo'n reactie niet meer gehad sinds de peuterschool (kom maar met de obligate grap)
Nee, want PSV wordt kampioen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:17 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen weet toch dat Ajax de beste is?
Wat doe jij op het internet zonder "begeleidehond"?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:17 schreef Alan_Bastard het volgende:
Die tyfusleider met de fluit ziet niet eens handsWat doe je dan op het veld zonder begeleidehond!
Omdat een BelChinees had ingezet op de 7e minuut.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:18 schreef Moody het volgende:
Alweer geel. Waarom kreeg Blind precies geen geel in de 5e minuut
Dan heb je wel een heel beperkte voetbalkader wat je volgt. Kijk eens een pot in Engeland of Duitsland.quote:
Ik kan ook braille typen!quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:18 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Wat doe jij op het internet zonder "begeleidehond"?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ik herken het van de peuterschool waar mijn dochter heen gaat...quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij hebt wel erg veel met de peuterschool, breng je daar je dagen door?
Krkicgodquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:19 schreef KingRoland het volgende:
is het Bojangod of Bojgod of wat is het
Haha kinderen hebben en dan nog op fok rond hangenquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:19 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ik herken het van de peuterschool waar mijn dochter heen gaat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |