SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
slechte troll 0/10quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die 'liederen' van 410 doen gewoon pijn aan je oren trouwens
"Whohohoho whohohoho wij zijn Ajax Amsterdam1!!"
Op de peuterschool zijn ze nog creatiever
Hebben ze de shirt nog aan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:14 schreef editoor het volgende:
Dit moet haast wel omkoping zijn. Dat kan haast niet anders.
Hohoho, ze hebben ook nog: Oeh, ah.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Nee, was een serieuze reactie.quote:
Je hebt gelijk. Het 'Boerrrrrrrruhhhhhhhhhhhh, boerrrrrrrrrrrrrrruhhhhhhhhhhhhhh boerrrrrrrrrrrrrruh' klinkt als een aria vergeleken bij deze teksten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
PSV kampioen 2013/14, umadboiquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Al die haters hier
Vooral de PSV-ers, die hopen nog kampioen te worden![]()
In dat geval neem ik mijn woorden terug en wacht ik op die topper.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hohoho, ze hebben ook nog: Oeh, ah.
Niet weten dat ze ook nog lalalala zingenquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, was een serieuze reactie.
Je hoeft er niet op in te gaan hoor, moest gewoon even mijn ergernis kwijt.
OEH!quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik heb nooit wat innovatiefs gehoord de afgelopen 12 jaar.. Tevens weer wat laten horen als je voorstaatquote:
Hopen mag altijdquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Al die haters hier
AHquote:
99% is hier Ajaxan, de rest heeft een probleem met een penal. Ik zie echt geen gehaat of massa's PSV'ers. Het is hier meer Ajax dan in de Arenaquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Al die haters hier
Innovatief.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat innovatiefs gehoord de afgelopen 12 jaar.. Tevens weer wat laten horen als je voorstaat
Dat is in elk stadion.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:16 schreef BDIL het volgende:
Tevens weer wat laten horen als je voorstaat
Die rolstoel gebruikers zijn helemaal niet minder valide, die weten dat ze op deze manier PGB kunnen krijgen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:14 schreef Cavaliers het volgende:
Twee dingen die mij opvallen als Ajax scoort: 1) waarom staat L'Ami altijd vooraan, 2) waarom springen alle mensen die achter de goal in een rolstoel zitten op als Ajax scoort?
Oh daar heb je mr nobody met een nutteloze reactiequote:Op donderdag 6 februari 2014 21:16 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
99% is hier Ajaxan, de rest heeft een probleem met een penal. Ik zie echt geen gehaat of massa's PSV'ers. Het is hier meer Ajax dan in de Arena
Ohja ?quote:
Naast dat dat eigenlijk al beter is, heeft PSV genoeg betere teksten die minder pijn doen aan je oren.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het 'Boerrrrrrrruhhhhhhhhhhhh, boerrrrrrrrrrrrrrruhhhhhhhhhhhhhh boerrrrrrrrrrrrrruh' klinkt als een aria vergeleken bij deze teksten.
Oeeeeh, zo'n reactie niet meer gehad sinds de peuterschool (kom maar met de obligate grap)quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oh daar heb je mr nobody met een nutteloze reactie
Zoals?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Naast dat dat eigenlijk al beter is, heeft PSV genoeg betere teksten die minder pijn doen aan je oren.
Jij hebt wel erg veel met de peuterschool, breng je daar je dagen door?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:17 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Oeeeeh, zo'n reactie niet meer gehad sinds de peuterschool (kom maar met de obligate grap)
Nee, want PSV wordt kampioen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:17 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen weet toch dat Ajax de beste is?
Wat doe jij op het internet zonder "begeleidehond"?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:17 schreef Alan_Bastard het volgende:
Die tyfusleider met de fluit ziet niet eens handsWat doe je dan op het veld zonder begeleidehond!
Omdat een BelChinees had ingezet op de 7e minuut.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:18 schreef Moody het volgende:
Alweer geel. Waarom kreeg Blind precies geen geel in de 5e minuut
Dan heb je wel een heel beperkte voetbalkader wat je volgt. Kijk eens een pot in Engeland of Duitsland.quote:
Ik kan ook braille typen!quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:18 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Wat doe jij op het internet zonder "begeleidehond"?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ik herken het van de peuterschool waar mijn dochter heen gaat...quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij hebt wel erg veel met de peuterschool, breng je daar je dagen door?
Krkicgodquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:19 schreef KingRoland het volgende:
is het Bojangod of Bojgod of wat is het
Haha kinderen hebben en dan nog op fok rond hangenquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:19 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ik herken het van de peuterschool waar mijn dochter heen gaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |