SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaar dat ik zo schrokquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Je had én de lapo én was voor Stijn?
Respect man.
Ze zeggen vaak dat vrouwen zich volwassener gedragen op een forum, zie ik niets van terugquote:
Ja, leuk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als je geen TT weet gewoon open laten, Stijn heeft er vijf seconden later wel een.
Ja die zit er een half uur op te broeden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als je geen TT weet gewoon open laten, Stijn heeft er vijf seconden later wel een.
Zegt genoeg dat Utrecht zoiets klaar heeft staan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:22 schreef Cavaliers het volgende:
Ah, daar komt het bandje met liedjes weer.
Jostibandquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:22 schreef Cavaliers het volgende:
Ah, daar komt het bandje met liedjes weer.
Ik zeg maar altijd: Liever net in het gaatjequote:
Grappig.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zeg maar altijd: Liever net in het gaatje
Bevrijding Buchenwald.quote:
Zelfs ik ben uitgenodigdquote:
Ik zou niet weten waarom jij zoiets zou zeggen. Bij jou past het toch altijd ruim.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zeg maar altijd: Liever net in het gaatje
Hoogste uurgemiddelde windsnelheid 14,4 m/s in 1913quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Start eindoffensief van de SU om Berlijn te veroveren.
De Duitse bevelhebber had een gebrek aan munitie en zag bovendien in dat het geen zin had om tot de laatste man door te vechten. Luitenant-kolonel Dextraze van het Les Fusiliers Mont-Royal van de zesde brigade wist zodoende de overgave af te dwingen in het hoofdkwartier in het voormalige Rijksarchief aan de St. Jansstraat. De vijfde en zesde brigades veegden ondertussen de laatste verzetshaarden, zoals de Noorderhoogebrug schoon. Als laatsten werden het noorden en noordoosten van de stad ingenomen. Daarop werd de opmars naar Delfzijl ingezet die uiteindelijk uitmondde in de bevrijding van Delfzijl. De slag om Delfzijl duurde van 23 april tot en met 2 mei.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Hoogste uurgemiddelde windsnelheid 14,4 m/s in 1913
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vandaar dat jij Utrecht-fan bent geworden.
In 1567 werd Mary Stuart gedwongen afstand te doen van de Schotse troon ten gunste van haar zoon, Jacobus I van Schotland. Na het overlijden van Elizabeth I van Engeland in 1603 werd Jacobus I van Schotland ook koning van Engeland. Zijn kleinzoon, Jacobus II van Engeland werd in 1688 afgezet. Hij werd opgevolgd door Willem III van Oranje-Nassau en Maria II van Engeland. De afgezette koning had echter nog wel een grote aanhang binnen Engeland. Hierin speelde ook de geloofsovertuiging van de koningen een rol; Jacobus II was Rooms-katholiek, terwijl Willem III en Maria II protestants waren. De aanhangers van de verdreven koning kregen de naam Jacobieten. Met name in Ierland en Schotland waren er veel Jacobieten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De slag om Delfzijl duurde van 23 april tot en met 2 mei.
Na de strijd verklaarde de Canadian Provost Corps dat bij de slag om Groningen 95 officieren en 5.117 andere soldaten waren gevangengenomen. Ongeveer 2.000 soldaten waren ontkomen naar Delfzijl. Uit een onderzoek uit 1951 bleek dat 130 Duitse soldaten waren gedood. Ruim 40 Canadese soldaten werden gedood (in totaal 209 Canadese soldaten werden gedood of verwond), terwijl ook 106 burgers om het leven kwamen. De grootste schade in de stad werd toegebracht aan de noord- en oostwand van de Grote Markt, die na de oorlog volledig werden herbouwd. In totaal werden ongeveer 270 gebouwen verwoest of beschadigd.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
In 1567 werd Mary Stuart gedwongen afstand te doen van de Schotse troon ten gunste van haar zoon, Jacobus I van Schotland. Na het overlijden van Elizabeth I van Engeland in 1603 werd Jacobus I van Schotland ook koning van Engeland. Zijn kleinzoon, Jacobus II van Engeland werd in 1688 afgezet. Hij werd opgevolgd door Willem III van Oranje-Nassau en Maria II van Engeland. De afgezette koning had echter nog wel een grote aanhang binnen Engeland. Hierin speelde ook de geloofsovertuiging van de koningen een rol; Jacobus II was Rooms-katholiek, terwijl Willem III en Maria II protestants waren. De aanhangers van de verdreven koning kregen de naam Jacobieten. Met name in Ierland en Schotland waren er veel Jacobieten.
Lodewijk XIV verwelkomde de afgezette Jacobus II in Frankrijk. In de latere jaren zouden zowel Frankrijk als Spanje gebruikmaken van de Jacobieten, om te zorgen voor politieke instabiliteit binnen Engeland.
De strijd van de Jacobieten tegen de Engelse overheid was niet hetzelfde als een strijd van Schotten tegen Engelsen.
Hypocrietjequote:Op donderdag 6 februari 2014 20:34 schreef Cavaliers het volgende:
Darts moeten ze sowieso afschaffen.
Gaan we degraderenquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent in het naderende verlies van je club
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:38 schreef Paul het volgende:
Echt slecht weer dit, maar je wist het he alleen tegen Ajax kunnen we het
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:40 schreef Cavaliers het volgende:
Sanders, hoerenjong. Je vader kent je moeder niet, je vader is je vader niet. Sanders, hoerenjong. Je moeder is je moeder niet, je vader is een travestiet.
Diepe teksten in de Galgenwaard.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:43 schreef Shreyas het volgende:
Lekker dat FC Utrecht heeft verloren, maar het is wel raar dat ze een scheidsrechter op die wedstrijd zetten die een seizoenskaart heeft gehad van Ajax, zo vlak na de wedstrijd FC Utrecht-Ajax.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:43 schreef Shreyas het volgende:
Lekker dat FC Utrecht heeft verloren, maar het is wel raar dat ze een scheidsrechter op die wedstrijd zetten die een seizoenskaart heeft gehad van Ajax, zo vlak na de wedstrijd FC Utrecht-Ajax.
Ze kunnen wel zeggen dat ze gelijk hebben gespeeld tegen Ajax.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker dat Utrecht verloren heeft
Kunnen er niet veel zeggen neequote:Op donderdag 6 februari 2014 20:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze kunnen wel zeggen dat ze gelijk hebben gespeeld tegen Ajax.
Niemand hapt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:46 schreef Trebo het volgende:
Zouden ze weer 50.000 man opgeven vandaag?
Rekik en Bruma doen het beter inderdaad....oh wachtquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die hype is inmiddels ook weer gaan liggen, gelukkig.
Klein dipje, te veel fouten de laatste wedstrijden. Komt wel weer goed.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die hype is inmiddels ook weer gaan liggen, gelukkig.
Bedankt voor deze relevante opmerking. Idioot.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Rekik en Bruma doen het beter inderdaad....oh wacht
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:51 schreef Sunri5e het volgende:
Moet ik nog een grap maken over de "goed gevulde" tribunes of heb ik met deze post al wat mondjes gesnoerd?
Nee, maak die grap maar.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:51 schreef Sunri5e het volgende:
Moet ik nog een grap maken over de "goed gevulde" tribunes of heb ik met deze post al wat mondjes gesnoerd?
Bless zeggenquote:
Die draai ik graag als ik vd Looi ziequote:
Dickie noemt 'm liever een mafkees.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die draai ik graag als ik vd Looi zie
Nogal zwak uitgedrukt voor die mongoolquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dickie noemt 'm liever een mafkees.
Wat doen ze slecht? Groningen heeft geen kans en Ajax is al een paar keer gevaarlijk.quote:
ik hoop het, is leuker voor de competitiequote:Op donderdag 6 februari 2014 21:03 schreef editoor het volgende:
Ajakkes gaat verliezen als ze zo door spelen.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:03 schreef editoor het volgende:
Ajaxkkes gaat verliezen winnen als ze zo door spelen.
Ajakkes xDquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:03 schreef editoor het volgende:
Ajakkes gaat verliezen als ze zo door spelen.
Pisvee is hetquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajakkes xD
P$V xD
Feyenooit xD
FC Duitsland xDquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajakkes xD
P$V xD
Feyenooit xD
Dat duurde lang.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Davy probeert mee te praten over voetbal.
Aldiquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajakkes xD
P$V xD
Feyenooit xD
Matige comebackquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat duurde lang.
Darten is geen voetbal Stinho
Hij had niet verwacht dat de dame in kwestie om zou vallen...quote:
Wordt lastig met Bojan in de basisquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nu even belonen met een goal graag.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wordt lastig met Bojan in de basis
Vite$$e XDquote:
Eensquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nu even belonen met een goal graag.
Dat is dan ook niet echt snugger. Als voetballer hoor je te weten dat je geen mannensport beoefent.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:06 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Hij had niet verwacht dat de dame in kwestie om zou vallen...
Pas als Eye of the Tiger door het stadion schalt ga ik kijken.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pas als Eye of the Tiger door het stadion schalt ga ik kijken.
Iedereen vindt darts leuk, sommige hebben alleen moeite om het toe te geven.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/406150/3
Of kom je daar alleen maar om te schelden?
Fluitconcertjes zeggen nog meer.quote:
Ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/406150/3
Of kom je daar alleen maar om te schelden?
dat is ajaxquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Fluitconcerten na 25 minuten, dit is niet best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |