quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:51 schreef Sunri5e het volgende:
Moet ik nog een grap maken over de "goed gevulde" tribunes of heb ik met deze post al wat mondjes gesnoerd?
Nee, maak die grap maar.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:51 schreef Sunri5e het volgende:
Moet ik nog een grap maken over de "goed gevulde" tribunes of heb ik met deze post al wat mondjes gesnoerd?
Bless zeggenquote:
Die draai ik graag als ik vd Looi ziequote:
Dickie noemt 'm liever een mafkees.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die draai ik graag als ik vd Looi zie
Nogal zwak uitgedrukt voor die mongoolquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dickie noemt 'm liever een mafkees.
Wat doen ze slecht? Groningen heeft geen kans en Ajax is al een paar keer gevaarlijk.quote:
ik hoop het, is leuker voor de competitiequote:Op donderdag 6 februari 2014 21:03 schreef editoor het volgende:
Ajakkes gaat verliezen als ze zo door spelen.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:03 schreef editoor het volgende:
Ajaxkkes gaat verliezen winnen als ze zo door spelen.
Ajakkes xDquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:03 schreef editoor het volgende:
Ajakkes gaat verliezen als ze zo door spelen.
Pisvee is hetquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajakkes xD
P$V xD
Feyenooit xD
FC Duitsland xDquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajakkes xD
P$V xD
Feyenooit xD
Dat duurde lang.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Davy probeert mee te praten over voetbal.
Aldiquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajakkes xD
P$V xD
Feyenooit xD
Matige comebackquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat duurde lang.
Darten is geen voetbal Stinho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |