Gaan we degraderenquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent in het naderende verlies van je club
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:38 schreef Paul het volgende:
Echt slecht weer dit, maar je wist het he alleen tegen Ajax kunnen we het
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:40 schreef Cavaliers het volgende:
Sanders, hoerenjong. Je vader kent je moeder niet, je vader is je vader niet. Sanders, hoerenjong. Je moeder is je moeder niet, je vader is een travestiet.
Diepe teksten in de Galgenwaard.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:43 schreef Shreyas het volgende:
Lekker dat FC Utrecht heeft verloren, maar het is wel raar dat ze een scheidsrechter op die wedstrijd zetten die een seizoenskaart heeft gehad van Ajax, zo vlak na de wedstrijd FC Utrecht-Ajax.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:43 schreef Shreyas het volgende:
Lekker dat FC Utrecht heeft verloren, maar het is wel raar dat ze een scheidsrechter op die wedstrijd zetten die een seizoenskaart heeft gehad van Ajax, zo vlak na de wedstrijd FC Utrecht-Ajax.
Ze kunnen wel zeggen dat ze gelijk hebben gespeeld tegen Ajax.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker dat Utrecht verloren heeft
Kunnen er niet veel zeggen neequote:Op donderdag 6 februari 2014 20:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze kunnen wel zeggen dat ze gelijk hebben gespeeld tegen Ajax.
Niemand hapt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:46 schreef Trebo het volgende:
Zouden ze weer 50.000 man opgeven vandaag?
Rekik en Bruma doen het beter inderdaad....oh wachtquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die hype is inmiddels ook weer gaan liggen, gelukkig.
Klein dipje, te veel fouten de laatste wedstrijden. Komt wel weer goed.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die hype is inmiddels ook weer gaan liggen, gelukkig.
Bedankt voor deze relevante opmerking. Idioot.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Rekik en Bruma doen het beter inderdaad....oh wacht
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:51 schreef Sunri5e het volgende:
Moet ik nog een grap maken over de "goed gevulde" tribunes of heb ik met deze post al wat mondjes gesnoerd?
Nee, maak die grap maar.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:51 schreef Sunri5e het volgende:
Moet ik nog een grap maken over de "goed gevulde" tribunes of heb ik met deze post al wat mondjes gesnoerd?
Bless zeggenquote:
Die draai ik graag als ik vd Looi ziequote:
Dickie noemt 'm liever een mafkees.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die draai ik graag als ik vd Looi zie
Nogal zwak uitgedrukt voor die mongoolquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dickie noemt 'm liever een mafkees.
Wat doen ze slecht? Groningen heeft geen kans en Ajax is al een paar keer gevaarlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |