Ik kan ook braille typen!quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:18 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Wat doe jij op het internet zonder "begeleidehond"?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ik herken het van de peuterschool waar mijn dochter heen gaat...quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij hebt wel erg veel met de peuterschool, breng je daar je dagen door?
Krkicgodquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:19 schreef KingRoland het volgende:
is het Bojangod of Bojgod of wat is het
Haha kinderen hebben en dan nog op fok rond hangenquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:19 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ik herken het van de peuterschool waar mijn dochter heen gaat...
Ze besteden bij Barcelona ook op de training aandacht aan hoe je het beste ter aarde kan vallen.quote:
Je hebt me bijna overstuur!quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha kinderen hebben en dan nog op fok rond hangen
Wat een opperkneus ben je dan
Sfeer = beleving.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinds wanneer gaat het voetbal om het sfeer maken eigenlijk?
Ga lekker huilenquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:20 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ze besteden bij Barcelona ook op de training aandacht aan hoe je het beste ter aarde kan vallen.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha kinderen hebben en dan nog op fok rond hangen
Hadden al 3-0 kunnen staan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:21 schreef Stiggie het volgende:
Ajax speelt echt heerlijk. Met name Bojan en Schone zijn top
PSV wat je met me doet, het clublied, Com on you boys in red, etc.quote:
True. Maar deze wedstrijd gaan we niet meer verliezen en die 2de en 3de komen ook wel als ze zo doorgaanquote:
Ok, gefeliciteerd.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
PSV wat je met me doet, het clublied, Com on you boys in red, etc.
Ik zeg niet dat het prachtliederen zijn, maar het is vele malen creatiever dan "Whohohoho whohohoho wij zijn Ajax Amsterdam!!!"
Zelfs "olé olé os vvv os vvv olé olé" klinkt beter
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
PSV wat je met me doet, het clublied, Com on you boys in red, etc.
Ik zeg niet dat het prachtliederen zijn, maar het is vele malen creatiever dan "Whohohoho whohohoho wij zijn Ajax Amsterdam!!!"
Zelfs "olé olé os vvv os vvv olé olé" klinkt beter
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Goalbeinngodquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Groningen
Met Sigthorgod had het al 5-0 gestaan
heet niet voor niets GOALbeinn sigTORssonquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Groningen
Ik meende dat het Siggodsson isquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Groningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |