Twee dacht ik?quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:24 schreef Stickertje het volgende:
na deze aflevering is het 3 weken niet?
http://www.metronieuws.nl(...)rZnbd!FtC79UQAmLDvg/quote:Wie is de Mol? moet wijken voor Sotsji maar gaat online gewoon door
Wie is de Mol? gaat ondanks de Olympische Spelen in Sotsji gewoon door. Dat laat omroep AvroTros weten aan Sp!ts. Het populaire programma zal na komende donderdag twee weken lang niet meer te zien op tv, maar online kunnen de WIDM-fans verder puzzelen.
Via die site van WIDM (wieisdemol.avro.nl) en social media zullen de makers van WIDM uitgebreid terugblikken op aflevering 6 met beelden die niet op televisie te zien zijn geweest. Ook mogen fans op de Avro-site hun theorieën over wie de Mol is uitleggen.
Wie is de Mol? trekt wekelijks meer dan 2 miljoen kijkers. Op 27 februari gaat de zoektocht naar de Mol weer door op Nederland 1. Op donderdag 13 maart is de grote finale van WIDM.
quote:
Ja dat zie ik, maa rhoe heet jequote:
Noem me maar secretquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat zie ik, maa rhoe heet je
Interessantquote:
Ja flauw weerquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:34 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Noem me maar secret
[..]
Interessant
quote:
Vast welquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:35 schreef BBQSausage het volgende:
Zijn die bootjescodes geen hints trouwens?![]()
Volgens mij wel ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:35 schreef essnhills het volgende:
Deden ze dit vorige jaren ook eigenlijk? Die uitgebreide 'vorige week'?
Net op tijdquote:
Ik kan het me zomaar niet herinnerenquote:
In de intro staan ook allemaal codes en getallen enzo..quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Denk er nu pas aan.Maar kan er niet echt iets van maken nu.
Klopt ja, maar dat vind ik te opvallend.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
In de intro staan ook allemaal codes en getallen enzo..
Dat zijn die op die boten ook wel eigenlijkquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt ja, maar dat vind ik te opvallend.
Da's waar.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zijn die op die boten ook wel eigenlijk
Denk je?quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:37 schreef marcodej het volgende:
VIJF OP EEN RIJ!
DAT MOET EEN HINT ZIJN!
Zwangerschapstrepen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:37 schreef alors het volgende:
Sophie heeft iets aan met 5 strepen op een rij! Sophie is de mol!
hij stak als eerst de hand opquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:39 schreef essnhills het volgende:
Waarom mocht Jan Willem als eerste?
Ah.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hij stak als eerst de hand op
Dan is het spel verpest.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:40 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat nou als ze zeggen: "nee dat wil ik niet, pleur maar op" ?
Dan hebben ze lekker pech!quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:40 schreef SecretStoryWous het volgende:
Het is niet duidelijk wat Susan had toch?quote:
Dan trekt Art zijn Glock en fusileert de kandidaat.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:40 schreef SecretStoryWous het volgende:
You failed.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeer te kijken zonder te FOK!ken.
Dat lukt niet echt zo te lezen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt gefaald, nu kun je net zo goed blijvenquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat achteroverhangend loopje ook.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:45 schreef themole het volgende:
[..]
Idd, dat van JW is nog een optie. Tygo valt echt hard op.
Misschien loopt hij aan de goede kant?quote:
Uiteraardquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:47 schreef Maartel het volgende:
Mol weet wel aan welke kant van de kar hij moet lopen natuurlijk
Hij loopt aan de goede kant idd.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien loopt hij aan de goede kant?
Ze hadden ook aan beide kanten iemand neer moeten zetten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:47 schreef essnhills het volgende:
Hij lijkt er toch wel door te glippen
Ja hij zal wel weten waar ze hebben gestaanquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:48 schreef nattermann het volgende:
Hij liep net toch aan de andere kant?
quote:
Sofiequote:
Sofie zei volgens mij tegen Aaf 'Wat goed dat jij dat zag!' Oh andersom dusquote:
Nee Sofie zag hem juistquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:49 schreef alors het volgende:
[..]
Sofie zei volgens mij tegen Aaf 'Wat goed dat jij dat zag!' Oh andersom dus
Ze moesten wel.quote:
En ook nog het kindje Jezus.quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:51 schreef DaMart het volgende:
De mol heeft 1250 euro uit de pot gehaald en 3 jokers verdiend.
EN het kindje Jezusquote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:51 schreef DaMart het volgende:
De mol heeft 1250 euro uit de pot gehaald en 3 jokers verdiend.
Jokertje is leuk om mee te stappen enzpquote:
Die zet je in bij de test en dan wordt per joker een foute vraag goed gerekendquote:
Foutquote:
Het is mij veel te opvallend, hij acteert ook slecht.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:52 schreef Eerin het volgende:
Ik denk toch dat JW de mol is. Hij pakte als eerst de envelop en kon op die manier zichzelf verstoppen tegen die wagen aan de tegenovergestelde kant van waar de kandidaten staan.
Ja idd, met die blik van haar erbij zie ik het nog wel gebeuren dat je in de laatste uitzending nog een extra scene daarna krijgtquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:54 schreef DaMart het volgende:
"Er kan niks meer mee gebeuren."
Zou wat zijn als de mol die kist openbreekt en alle enveloppen leeg haalt.
Een rijbewijs heeft.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:55 schreef essnhills het volgende:
Wat moestenz e nou? In ieder groepje 1 iemand die,..?
Jan-Willem en Tygo ook.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:55 schreef themole het volgende:
Sofie en Freek zitten idd wel vaak bij elkaar.
Ohquote:
En hoeveel kost het?! Dat vraag ik me meer af.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:55 schreef Pandaplint het volgende:
Hoe regel je zo'n opdrachtWat een georganiseer
Ik heb weer eens niet opgelet, kost dat nog geld?quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:56 schreef d4v1d het volgende:
Sowieso mensen gaan vergeten waar hun gebied is en gaan erbuiten
ONSE SENTEN!quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:57 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
En hoeveel kost het?! Dat vraag ik me meer af.
Altijd goedquote:
Ze zullen niet de eerste zijn die uit een auto stuitertquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:57 schreef alors het volgende:
[..]
Straks een frontale botsing in het grote niks!
Toch goed gezienquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:56 schreef Pandaplint het volgende:
Lekker zonder gordel
In een auto zonder deuren..handig...
Nee hebben ze zelf verdeeldquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb weer eens niet opgelet, kost dat nog geld?
Nee toch? Ze hebben zelf 3 gebieden gemaaktquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb weer eens niet opgelet, kost dat nog geld?
Dan maakt het niets uit idd.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee toch? Ze hebben zelf 3 gebieden gemaakt
Zou geweldig zijn ja, dat 't gewoon niet past straksquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:59 schreef Pandaplint het volgende:
Plottwist. Er zijn 2 verschillende rompen
Ach hij mocht al in de band met een trompet, die is allang tevreden!quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:58 schreef Eerin het volgende:
Ik snap niet dat Tygo het stuur uit handen heeft gegeven, leek me net iets voor hem.
Hij had in ieder geval gelijk over de vrouwen en de boot. Stelletje Sjappies.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:00 schreef patat het volgende:
[..]
Ach hij mocht al in de band met een trompet, die is allang tevreden!
Ik vermoed dat Sofie eruit gaat, die was aan het begin van de aflevering zo erg aan het woord dat ze het niet meer uit haar handen ging laten glippenenzoquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:00 schreef nattermann het volgende:
Tygo eruit vandaagmisselijk mannetje
tygoquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:00 schreef nattermann het volgende:
Tygo eruit vandaagmisselijk mannetje
quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:02 schreef FritsFlits het volgende:
JW
Eerst Maria duwen, nu een auto
quote:
quote:
Past er wel bij tochquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:04 schreef Me_Wesley het volgende:
Die muziek die steeds opnieuw start
geniaalquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:04 schreef Me_Wesley het volgende:
Geniaal jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:04 schreef Me_Wesley het volgende:
valt idd erg op in deze en vorige opdrachtquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:05 schreef Xrenity het volgende:
Het ligt er zo dik bovenop dat het JW is maar ik wil zo graag dat het niet zo is.
Idd.quote:
Ik ookquote:
Ja of deze opdracht zou lukken ja of de nee. Ik had nee.quote:
En theoretisch?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik heb praktisch alle vragen fout
Theoretisch ben ik helderziend en heb ik alles goed natuurlijk.quote:
De mol heeft er niets aan.quote:
Was dat JW in een flits?quote:
Jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:09 schreef BBQSausage het volgende:
Waren dat Sofie en JW in die flitsen?
sofie sowiesoquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:09 schreef BBQSausage het volgende:
Leek wel jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:09 schreef BBQSausage het volgende:
Jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:09 schreef BBQSausage het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |