Karinagodinquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:33 schreef Karina het volgende:
Sjongejonge ik zei het volgens mij vanmorgen nog he? Met je topickapingen.
Iemand is op zoek naar een ban.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:33 schreef Karina het volgende:
Sherryvat op pootjes.quote:
quote:
lapo was te langzaam. In een livetopic moet er zsm een nieuw deel open zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:33 schreef Karina het volgende:
Pinoquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze band boeit echt niemand.
Mij wel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel. Erg leuke bandquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het een beetje Will and the People maar dan iets beter.quote:
De meeste mensen kennen waarschijnlijk meer saaie momenten in het leven dan boeiende. Wat dat betreft past het bij het leven.quote:
Nee hoor mijn leven is een en al jolijt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:37 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
De meeste mensen kennen waarschijnlijk meer saaie momenten in het leven dan boeiende. Wat dat betreft past het bij het leven.
Leuk voor je. 'Ik vind' staat niet gelijk aan 'niemand vind deze band boeien'. Wat dat betreft is het beter als men voortaan op persoonlijke titel spreekt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje Will and the People maar dan iets beter.
Hoi Stijnquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:39 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Leuk voor je. 'Ik vind' staat niet gelijk aan 'niemand vind deze band boeien'. Wat dat betreft is het beter als men voortaan op persoonlijke titel spreekt.
Is dat zo, of is dat jouw persoonlijke mening?quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:39 schreef Intellectueel het volgende:
Wat dat betreft is het beter als men voortaan op persoonlijke titel spreekt.
Bescheidenheid siert de mens.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Is dat zo, of is dat jouw persoonlijke mening?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:40 schreef alors het volgende:
Nu al zin in de topshows van Henry en Erben
Met handschoentjes.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:40 schreef Intellectueel het volgende:
Volwassen mensen die statements maken.
Het is Ekdom!quote:
Loco in Acapulco?quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:42 schreef Intellectueel het volgende:
Ik ben ook een keer in Acapulco geweest, maar dan in Duitsland. Een prachtige saunaclub vol met prachtige vrouwen.
En de journaals meldden het alsof de desbetreffende snowboardster met gevaar voor eigen leven dat statement maakte.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:41 schreef Cynix � het volgende:
Volwassen mensen die statements maken.
Met handschoentjes.
Bij een GGG opname?quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:42 schreef Intellectueel het volgende:
Ik ben ook een keer in Acapulco geweest, maar dan in Duitsland. Een prachtige saunaclub vol met prachtige vrouwen.
quote:
Kleinzoon van Sindala!quote:
Bingoquote:
Die draagt de regenboogvlagquote:
xdquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die draagt de regenboogvlag
xd
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:48 schreef Specularium het volgende:
Rot toch op met je alternatieve ceremonie.
Ireen is tegenwoordig weer van de worst.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://imgur.com/bu33t5q
Hond wil er uit tijdens deze topshow, nou vraag ik je.
Ik kan het verschil tussen de hond en Matthijs niet zien..quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pist deze ook in huis?quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ook een beetjesma.quote:
Ahquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:
Ik dacht dat jij honden eng vond?quote:
Als ze bij me zijn wel ja, maar op de foto nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij honden eng vond?
Plaatjes lukken nog net.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij honden eng vond?
Cuby is een leukere hontquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn hond vond je wel eng omdat zijn tanden te zien waren op de fotoquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ze bij me zijn wel ja, maar op de foto niet
Vanwege de tanden dusquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mijn hond vond je wel eng omdat zijn tanden te zien waren op de foto(terwijl hij glimlachte!!)
Het is een schatje. Waaghals houdt ook niet van honden maar mijn hond vindt hij wel heel liefquote:
Hoe lief ze ook zijn ik blijf gewoon bang dat ze bijten, kan het niet helpen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het is een schatje. Waaghals houdt ook niet van honden maar mijn hond vindt hij wel heel lief
Nou dat valt wel mee, door die drie honden die ik sinds een tijdje ken begin ik ze steeds leuker te vinden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het is een schatje. Waaghals houdt ook niet van honden maar mijn hond vindt hij wel heel lief
Ik kijk eigenlijk altijd op UG. Heb om 19.00 uur nooit tijd om te kijken en kijk dan om 23.00 uur of zo.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:19 schreef Karina het volgende:
Kan me ook niet voorstellen dat er heel veel mensen DWDD op UG gaan kijken.
Die hard fan dusquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk altijd op UG. Heb om 19.00 uur nooit tijd om te kijken en kijk dan om 23.00 uur of zo.
Met een pollepel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:26 schreef Tem het volgende:
Ik ook niet, ik sta net als Wouke om 19:00 nog in de soep te roeren.
Dat denk ik eigenlijk niet, want Lingo komt op NL 2.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik denk trouwens dat die gestegen kijkcijfers voornamelijk komen door bejaarden die tijdens Lingo in slaap zijn gevallen en dan de t.v. nog op 1 hebben staan tijdens DWDD.
Ah, nee dan kan dat niet...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:27 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk niet, want Lingo komt op NL 2.
Dat zou goed kunnen, inderdaad.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:29 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat de kijkcijfers hoger zijn omdat het kijkcijfer een gemiddelde is en op het vorige tijdstip mensen om 20.00 uur wegschakelden naar 1) het Journaal en 2) GTST. Daar heeft DWDD nu geen last meer van dus dan is het gemiddelde cijfer hoger.
En is net zo'n zenuwachtig hondje. Zo'n whippet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:31 schreef Karina het volgende:
Dat laatste is op zich wel grappig, eerst zat hij te zeuren als er voetbal was en nu moet hij opschieten vanwege de reclame en het journaal.
Zo'n trillend hondje met een glad vel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:32 schreef Tem het volgende:
[..]
En is net zo'n zenuwachtig hondje. Zo'n whippet.
Op Nederland 1 heb je altijd veel kijkers, ook teksttv heeft daar meer kijkers dan een programma of exact hetzelfde teksttv op Ned 2 of 3quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:29 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat de kijkcijfers hoger zijn omdat het kijkcijfer een gemiddelde is en op het vorige tijdstip mensen om 20.00 uur wegschakelden naar 1) het Journaal en 2) GTST. Daar heeft DWDD nu geen last meer van dus dan is het gemiddelde cijfer hoger.
Precies, die als je boe zegt over je schoenen heen pist.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zo'n trillend hondje met een glad vel.
quote:Ook zouden we graag de Guilty Pleasures rubriek graag naar Paradiso krijgen
Die hipster met die bril? Weet je nog toevallig wie dat was? Want een huisgenoot vond het gave muziek, maar hebben niet meegekregen hoe hij heette.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:26 schreef Tem het volgende:
Ik vind dit maar een dramatisch kutnummer.
Sorry, ik heb het gelijk gewist. En hier weten ze het ook niet meer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:31 schreef livalo het volgende:
[..]
Die hipster met die bril? Weet je nog toevallig wie dat was? Want een huisgenoot vond het gave muziek, maar hebben niet meegekregen hoe hij heette.
Kan je geen ongelijk geven, vond het zelf ook erg.. typische muziekquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Sorry, ik heb het gelijk gewist. En hier weten ze het ook niet meer.
Jups, dat is hem! Thanks.quote:
volgend week nog maar 1 keer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:36 schreef Tem het volgende:
Hoe vaak gaan ze dit dan doen? Iedere week ofzo?
quote:De muziekavond van:
Schorem, Hugo Borst en Henry Schut.
In twee speciale, avondvullende uitzendingen presenteert De Wereld Draait Door op zaterdag 8 februari “DWDD Saturday Night: de muziekavond van Hugo Borst en Henry Schut” en op zaterdag 15 februari “DWDD Saturday Night: de muziekavond van de barbiers van Schorem”.
“De ideale muziekavond van….” is al twee seizoenen een succesvol onderdeel van De Wereld Draait Door. Triggerfinger, Golden Earring, Carice van Houten, Racoon, Mart Smeets, De Jeugd van Tegenwoordig, Acda & De Munnik en vele anderen stelden hun ideale muziekavond samen. En die keus presenteerden wij dan als een treintje muzikale amuses.
In februari maken we TWEE ECHTE muziekavonden van 20.00 tot 24.00 uur. Dat doen we onder de titel “DWDD SATURDAY NIGHT: De muziekavond van…”. Op zaterdag 8 februari presenteert De Wereld Draait Door “DWDD Saturday Night: de muziekavond van Hugo Borst en Henry Schut” en op zaterdag 15 februari “DWDD Saturday Night: de muziekavond van de barbiers van Schorem”.
Aan de hand van videoclips, live concerten, interviews, fragmenten uit TV-programma’s, muziekdocumentaires en speelfilms zien we de ideale muziekavond van Hugo Borst & Henry Schut, én de mannen van Schorem.
In de uitzendingen zijn ook live optredens te zien van bands die speciaal door de gasten zijn uitgenodigd, zoals bijvoorbeeld de legendarische Nederlandse psychobilly band Batmobile en het Amerikaanse rootsfenomeen Pokey LaFarge, beiden favorieten van Schorem. De avonden worden afgesloten met een door de gasten geselecteerde muziekdocumentaire die in z’n geheel wordt uitgezonden.
Hugo Borst en Henry Schut
Henry Schut en Hugo Borst zijn de presentatoren van de zondagmiddageditie van het NOS radioprogramma Langs de Lijn. Het duo zal ook veel te zien zijn in de televisie-uitzendingen rond het WK voetbal in Brazilië.
Schorem
Schorem, de Rotterdamse haarsnijders- en barbierzaak is binnen korte tijd een fenomeen geworden. Twee jaar geleden besloten de heren het oude ambacht van barbier nieuw leven in te blazen. Hun motto is dan ook “elke man recht heeft op een plek waar hij even man kan zijn”. Voor vrouwen is de zaak verboden terrein.
'De Muziekavond van Hugo Borst en Henry Schut’, uitzending op zaterdag 8 februari om 20.00 uur bij de VARA op Nederland 3.
‘De Muziekavond van Schorem’. Opnames: zaterdag 8 februari om 20.00 uur in de DWDD studio in Amsterdam, uitzending op zaterdag 15 februari om 20.00 uur bij de VARA op Nederland 3.
Welke muziek kwam voorbij?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:35 schreef Norrage het volgende:
Fantastisch uitzending zeg. Werkelijk waar fantastisch. En ondanks de zoete laffe smaak van Henry, toch vrij briljante clipjes uitgezocht
In februari maken we TWEE ECHTE muziekavonden van 20.00 tot 24.00 uur. Dat doen we onder de titel “DWDD SATURDAY NIGHT: De muziekavond van…”. Op zaterdag 8 februari presenteert De Wereld Draait Door “DWDD Saturday Night: de muziekavond van Hugo Borst en Henry Schut” en op zaterdag 15 februari “DWDD Saturday Night: de muziekavond van de barbiers van Schorem”.quote:
Hmm overheen gelezen had het niet als de gasten geïnterpreteerd ...echt wtf? Kennen we hun?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:45 schreef livalo het volgende:
[..]
In februari maken we TWEE ECHTE muziekavonden van 20.00 tot 24.00 uur. Dat doen we onder de titel “DWDD SATURDAY NIGHT: De muziekavond van…”. Op zaterdag 8 februari presenteert De Wereld Draait Door “DWDD Saturday Night: de muziekavond van Hugo Borst en Henry Schut” en op zaterdag 15 februari “DWDD Saturday Night: de muziekavond van de barbiers van Schorem”.
Oftewel:
Schorem
Schorem, de Rotterdamse haarsnijders- en barbierzaak is binnen korte tijd een fenomeen geworden. Twee jaar geleden besloten de heren het oude ambacht van barbier nieuw leven in te blazen. Hun motto is dan ook elke man recht heeft op een plek waar hij even man kan zijn. Voor vrouwen is de zaak verboden terrein.
Van joy division tot U2 tot Spike tot Jake bug tot Madonna en rats on raftsquote:
Die waren dacht ik al een keer bij DWDD.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hmm overheen geleden had het niet als de gasten geïnterpreteerd ...echt wtf? Kennen we hun?
quote:BNN stopt met opnames van soap Startup, resterende uitzendingen naar 15.30 uur
BNN-VARA en de NPO hebben gezamenlijk afgesproken de opnames van Startup per 14 februari te stoppen, schrijft BNN vanavond in een persbericht. In april is de laatste uitzending.
BNN-hoofdredacteur Maarten van Dijk: 'BNN is de uitdaging aangegaan een soap te brengen voor een nieuw en jong publiek op Nederland 3. Dit is helaas niet gelukt en dat is heel erg jammer, maar de kijker beslist uiteindelijk.'
Vanaf maandag wordt de soap 's middags om 15.30 uur uitgezonden op Nederland 2 en 101.TV. In het ontstane gat op Nederland 3 om 19.30 uur zendt BNN herhalingen uit van De Lama's.
'Kwalitatief kijkonderzoek'
Vorige maand liet de NPO nog 'kwalitatief onderzoek' doen naar de dramatisch slechte kijkcijfers van de dagelijkse BNN-serie StartUp. De serie begon een maand geleden op de plek waar tot vorig jaar nog De Wereld Draait Door te zien was, maar had het daar bijzonder moeilijk. Het jonge publiek waarvoor de serie bedoeld is, lijkt niet naar de serie te willen kijken.
Voordat de serie van start ging was NPO-zendercoördinator Roek Lips (verantwoordelijk voor Nederland 3) nog onbevreesd voor het lot van de serie; hij plaatste StartUp in de schema's tot ver in het najaar van 2014. Nu is toch voortijdig het doek gevallen.
De cast van Startup zat twee weken geleden nog bij de grote concurrent De Wereld Draait Door aan tafel om zich te profileren. Maar dat mocht niet baten.
Bron: Volkskrant
Ik denk het nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:48 schreef Cynix ® het volgende:
Dat zal 'm toch wel van tevoren verteld zijn?
Hm, ik mis nou even wat er uit het kwalitatief kijkonderzoek is gekomen, behalve dat het publiek niet wil kijken.quote:
Wie heeft ´Fly´ van Child of Lov opgenomen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:35 schreef Norrage het volgende:
Fantastisch uitzending zeg. Werkelijk waar fantastisch. En ondanks de zoete laffe smaak van Henry, toch vrij briljante clipjes uitgezocht
Volgens mij zit heel Tiki's daar.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:07 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Nee leuk man, veel vrienden van mij daar. 010!
inderdaad jammer zegquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:59 schreef Monolith het volgende:
Jammer dat het zo'n slechte opname is.
Ja dat wel, maar het zijn nog steeds Amerikanen.quote:
Correct. Maarja, Matthijsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar het zijn nog steeds Amerikanen.
Wel heel hip met hun baarden en tattoo's.quote:
Ik denk een stukje uit pulp fiction. Dat ze gaan dansen in die eettent.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Ben benieuwd wat ze gaan laten zien van Tarantino.
Oja, met Vince en Mia. Is ook wel een leuk stukje. Mijn zusje en ik dansen altijd zo bij het uitgaanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik denk een stukje uit pulp fiction. Dat ze gaan dansen in die eettent.
Danny Trejo?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Die zag er toen nog een stuk beter uit, die latino,
Ja die ja, kwam even niet op zijn naam. Tarantino zag er toen ook een stuk beter uit trouwens.quote:
Enorme geile beerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja die ja, kwam even niet op zijn naam. Tarantino zag er toen ook een stuk beter uit trouwens.
Selma Hayek ook.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja die ja, kwam even niet op zijn naam. Tarantino zag er toen ook een stuk beter uit trouwens.
Die is nog steeds mooi. Dat lichaamquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ook niet, heb ook meteen weggezapt.
Terugzappen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Nu kijk ik naar dat improvisatiegedoe op rtl 4.
Jij bent de arts hier. Soort cystes volgens mij.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat heeft die kerel op zijn wang?
Vanavond ook weer.quote:
De bron van zijn genialiteit.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat heeft die kerel op zijn wang?
Ja, die bedoel ik inderdaadquote:Op zondag 16 februari 2014 14:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Was dat die band met die zangeres in zo'n rood jurkje?
Niet, iets met rechten die ze niet hebben stond eerder vandaag op de website van DWDD waar de uitzending had moeten staan.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:59 schreef ChanceThePepper het volgende:
Dus waar kan ik de dwdd special van zaterdag terugzien?
Vreemd. Zal dat met het tweede gedeelte te maken hebben?quote:Op maandag 17 februari 2014 01:09 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Niet, iets met rechten die ze niet hebben stond eerder vandaag op de website van DWDD waar de uitzending had moeten staan.
Welk gedeelte bedoel je dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 02:03 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Vreemd. Zal dat met het tweede gedeelte te maken hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |