Het zijn niet eens 'minder slimme mensen', maar mensen die geen Nederlands kunnen en hier net een paar maanden wonen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:00 schreef Cinderellaaa het volgende:
Handig voor de minder slimme mensen onder ons.
En veel doekoe hebben omdat die kerel er vast een smak geld voor vraagtquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:01 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Het zijn niet eens 'minder slimme mensen', maar mensen die geen Nederlands kunnen en hier net een paar maanden wonen.
180 euro.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En veel doekoe hebben omdat die kerel er vast een smak geld voor vraagt
Hmm, da's lekker verdient danquote:
ja maar alleen als jouw moeder vrij is.quote:
Ik heb 3 dubbeltjes gehad, en scheld ook 100 keer met 'potverdriedubbeltjes'quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:57 schreef Gregor1994 het volgende:
Hoe the fuck
Niet eens zin om de klacht uitgebreid uit te leggen. Kort samengevat:
Kerel geeft les op de ochtend over theorie-examen voor een rijbewijs, de mensen maken vervolgens in de middag het theorie-examen en de volle 100% slaagt.
Die kerel is trouwens ook een naar mannetje, hij zegt op Facebook dat hij kanker heeft gehad, maar hij scheldt er vervolgens 100 keer mee.
Hij is miljonair zelfs. Maar ja, als hij een hele dag bezig is en hij zo'n 100 mensen per dag binnenkrijgt, dan gaat dat geld ontiegelijk snel omhoog.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hmm, da's lekker verdient dan
voorkennisquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:23 schreef Ping-Ping het volgende:
Maar hoe kan het?
Die gasten op die filmpjes kunnen hun eigen komt nog niet afvegen, maar slagen zonder fout.
iemand binnen het CBR, wellicht de examinator, zo'n receptiewijf of de schoonmaker, who knows.quote:
Probleem is hoe het kan dat zo'n idioot genaamd ene Sait 50-100 mensen per dag laat slagen, die geen Nederlands kunnen spreken. Het is gewoon raar.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:24 schreef Piye het volgende:
Leg het toch maar iets uitgebreider uit. Ik zie het probleem namelijk niet.
Intellect.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:27 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Probleem is hoe het kan dat zo'n idioot genaamd ene Sait 50-100 mensen per dag laat slagen, die geen Nederlands kunnen spreken. Het is gewoon raar.
Precies. Sommige mensen op FOK hebben het na 15x proberen nog niet gehaald.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:27 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Probleem is hoe het kan dat zo'n idioot genaamd ene Sait 50-100 mensen per dag laat slagen, die geen Nederlands kunnen spreken. Het is gewoon raar.
En op FOK is iedereen intelligent, klopt wel!quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:45 schreef Latert het volgende:
[..]
Precies. Sommige mensen op FOK hebben het na 15x proberen nog niet gehaald.
FOK!ers moeten ook altijd even checken of hun lul niet buiten de auto hangt voordat ze de deur dichtslaan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:47 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
En op FOK is iedereen intelligent, klopt wel!
Dit ook.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:54 schreef Latert het volgende:
[..]
FOK!ers moeten ook altijd even checken of hun lul niet buiten de auto hangt voordat ze de deur dichtslaan.
Ook bij de trein en bij het vliegtuigquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:54 schreef Latert het volgende:
[..]
FOK!ers moeten ook altijd even checken of hun lul niet buiten de auto hangt voordat ze de deur dichtslaan.
Overheid krijgt trouwens overal de schuld van...quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:19 schreef tralalala het volgende:
https://www.facebook.com/AltijdGeslaagd?fref=ts![]()
Al die Mocro's die zich door hem hebben laten naaien en er blij mee zijn.
Op donderdag 6 februari 2014 16:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
De basisregels in het verkeer kent iedereen wel. Of leer je tijdens je rijlessen. Maar dingen over aanhangwagens zijn bijzaak. Die vergeet je toch wel na je theorie-examen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:49 schreef Nikonlover het volgende:
Maar ze moeten toch ook afrijden? Daar testen ze je kennis toch ook? En als je een auto die van rechts komt een voorrang geeft dan val je door de mand.
Jouw UI stoort me trouwens al een tijdje.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:57 schreef Plantagehouder het volgende:
potje maken voor braddie jongens
Ja godverdomme hequote:
quote:
Dit dus.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:23 schreef leeell het volgende:
Ontzettend slimme ondernemer, kan niks anders vinden dan daar voor bewondering voor te hebben.
Kanker maakte het voor mij niet minder om het te zeggen hoorquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:57 schreef Gregor1994 het volgende:
Hoe the fuck
Kerel geeft les op de ochtend over theorie-examen voor een rijbewijs, de mensen maken vervolgens in de middag het theorie-examen en de volle 100% slaagt.
Die kerel is trouwens ook een naar mannetje, hij zegt op Facebook dat hij kanker heeft gehad, maar hij scheldt er vervolgens 100 keer mee.
En toch verdiend hij in een maand meer dan jij in een heel jaar, wie lacht wie nu uit?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:03 schreef adnapekkid het volgende:
die vent kan niet eens normaal nederlands
Dit inderdaad en gelijk zoveel afgunst.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En toch verdiend hij in een maand meer dan jij in een heel jaar, wie lacht wie nu uit?
Door dit soort kkvolk gaat nederland naar de klote. De meeste Nederlands werken hard voor hun geld, en dan komt er zo'n stinkturk die ff 5 rugge in de week maakt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En toch verdiend hij in een maand meer dan jij in een heel jaar, wie lacht wie nu uit?
Hij werkt toch als ZZP'er en blijkbaar in opdracht van CBR dus ik zie geen probleem.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:34 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Door dit soort kkvolk gaat nederland naar de klote. De meeste Nederlands werken hard voor hun geld, en dan komt er zo'n stinkturk die ff 5 rugge in de week maakt.
Waarom is het zo moeilijk voor mensen om gewoon op een normale manier (lees door te werken) je geld te verdienen.
Hij leert mensen gewoon die vragen die ze die middag krijgen, zo werkt het toch niet...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hij werkt toch als ZZP'er en blijkbaar in opdracht van CBR dus ik zie geen probleem.
Lol, als iemand zegt dat hij kanker heeft gehad en mensen gaan dat geloven, vind je het dan nog steeds niet erg? Als jij zou zeggen dat je kanker hebt terwijl daarvan geen sprake is, dan is het logisch dat ik erop haat.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:24 schreef Dixon het volgende:
[..]
Kanker maakte het voor mij niet minder om het te zeggen hoor![]()
Altijd haat aan mensen die hierover gaan huilen, Het is kut, Maar dat is Tering ook.
Lach hem nog steeds uit, gezien hij nogal respectloos omgaat met alles en ALLEEN maar aan geld denkt. Daarnaast, ook al heeft hij zoveel geld, dan nog? Als hij zich normaal op een professionele wijze zou gedragen zou ik hem nimmer haten, zijn gedrag is wat ik zo erg aan hem haat. Hierdoor verbind ik er direct aan vast dat ik zijn handelingen ook naar vindt, namelijk dat hij iedereen laat slagen op een nogal mysterieuze manier.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat een held ja,mensen uitschelden voor kankerhond,quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:26 schreef Triptamine2 het volgende:
Ik vind het wel een heldFuck the system
http://www.google.nl/imgr(...)ge=1&start=0&ndsp=19quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:58 schreef SimplyAlex het volgende:
Lekker van die randdebielen die via deze crimineel hun theorieexamen halen. Krijgen we mensen in de auto die niet eens weten wat de regels zijn. Lekker ..... dat dit kan in Nederland!
Jij verdient een d/t cursus.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ook. Maar hij is toch wel veel rijker als onsquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:43 schreef Internepper het volgende:
https://www.facebook.com/AltijdGeslaagd?fref=ts dat nieuwste filmpje dat hij erop heeft gezet
Dat dansje
Ik kan wel om hem lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha gay!
Uiteindelijk bepaalt de examinator bij het praktijkexamen of iemand een rijbewijs krijgt en niet die Turk.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:58 schreef SimplyAlex het volgende:
Lekker van die randdebielen die via deze crimineel hun theorieexamen halen. Krijgen we mensen in de auto die niet eens weten wat de regels zijn. Lekker ..... dat dit kan in Nederland!
En dus verdiend hij zijn geld zonder slachtoffers te makenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:30 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Uiteindelijk bepaalt de examinator bij het praktijkexamen of iemand een rijbewijs krijgt.
Die Turk zorgt er alleen voor dat mensen slagen voor hun theorie, verder niks. Als zulke mensen een rijbewijs krijgen, dan vond de examinator kennelijk dat ze goed kunnen rijden.
Goed rijden is 1 ding, maar daarnaast is een voldoende kennis (op zijn minst) van de verkeersregels ook van belang om veilig aan het verkeer deel te nemen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:30 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Uiteindelijk bepaalt de examinator bij het praktijkexamen of iemand een rijbewijs krijgt en niet die Turk.
Die Turk zorgt er alleen voor dat mensen slagen voor hun theorie, verder niks. Als zulke mensen een rijbewijs krijgen, dan vond de examinator kennelijk dat ze goed kunnen rijden.
Als je die niet hebt slaag je ook niet voor je praktijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 08:50 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Goed rijden is 1 ding, maar daarnaast is een voldoende kennis (op zijn minst) van de verkeersregels ook van belang om veilig aan het verkeer deel te nemen.
Dat ben ik niet met je eens. Zijn er genoeg die toch geslaagd zijn, maar waarvan je aan alles merkt en ziet dat de theoretische kennis slecht. Niet verwonderlijk lopen zij ook eerder tegen een aanrijding aan ...quote:Op maandag 10 februari 2014 08:53 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Als je die niet hebt slaag je ook niet voor je praktijk.
Hij heeft de vragen die smiddags gezteld gaan wordenquote:Op maandag 10 februari 2014 10:11 schreef warp995 het volgende:
Dat al die apen bij hem geslaagd kunnen zijnklopt sowieso geen kut van
Dat zijn praktijken dan nog steeds niet stop gezet zijnquote:Op maandag 10 februari 2014 10:13 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Hij heeft de vragen die smiddags gezteld gaan worden
Cbr wil wss niet toegeven dat ze faalenquote:Op maandag 10 februari 2014 10:17 schreef warp995 het volgende:
[..]
Dat zijn praktijken dan nog steeds niet stop gezet zijn
quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:00 schreef HalveZware het volgende:
HAHA TS is gezakt bij altijdgeslaagd.nl
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:35 schreef Confetti het volgende:
Wel een heldenactie van hem. Hij laat zien hoe slap de uitvoerende macht in dit land is.
Uitermate sneu figuurquote:Op maandag 10 februari 2014 12:22 schreef Gregor1994 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)18957&type=2&theater
Hij zegt zo vaak jaHahahahahahahahah
Die reacties 'je kankermoeder' zegt hij tegen mensen
Totdat zo'n kerel die daar geslaagd is met zijn auto tegen de jouwe aangaat, de bestuurder naast jouw dood is, en de getuigen ook allemaal bij altijd geslaagd, geslaagd zijn. Waardoor jij de schuld krijgt, terwijl je goed zat.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:24 schreef Piye het volgende:
Ik heb 3 verschillende trainers voor niets binnengehaald. Een van ANWB en nog 2 andere. Die van ANWB vond ik denk het fijnste. Ben wel niet in een keer geslaagd, maar op mijn eerste examen waren maar 3 mensen geslaagd.quote:Op maandag 10 februari 2014 08:57 schreef adnapekkid het volgende:
net weer ff die facebook bezochtwat een treurnis.
Hij bied cursussen aan van 180 eu, terwijl dat boek + examen 40 euro bij mekaar kosten. en dan zeggen dat cbr je in je kont neemt ja
gewoon boek kopen en lerenquote:Op maandag 10 februari 2014 13:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik heb 3 verschillende trainers voor niets binnengehaald. Een van ANWB en nog 2 andere. Die van ANWB vond ik denk het fijnste. Ben wel niet in een keer geslaagd, maar op mijn eerste examen waren maar 3 mensen geslaagd.
Dit inderdaad, alleen heeft hij ook contacten binnen het CBR.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:32 schreef vegeta015 het volgende:
Hij geeft je veel ezelbruggetjes zodat je slaagd en het op de praktijk onthoud eigenlijk moet hij stiekem wel aangepakt worden
Na 3 jaar oid sinds hij actief is zijn er nog steeds geen acties ondernomen om hem tegen te gaan? Hoeveel contacten moet die hebben dan?quote:Op maandag 10 februari 2014 13:35 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Dit inderdaad, alleen heeft hij ook contacten binnen het CBR.
Maar scheldt hij veel tijdens zijn lessen? En met wat voor mensen zat je daar? En waarom heb je niet overwogen om het examen te maken zonder naar altijdgeslaagd.nl te gaan?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:41 schreef Santello het volgende:
Ik heb de cursus ook gevolgd en met 1 fout mijn theorie behaald op dezelfde dag.
Zijn manier van leren onthouden zorgt ervoor dat iedereen slaagt. De vragen en antwoorden heeft elke rij-school. Ze worden afgegeven door CBR zodat de rij-school de leerlingen les kunnen geven. Men weet alleen natuurlijk niet welke toets je krijgt en soms worden er willekeurig vragen geplukt van elke toets. Hij weet ook niet welke er op die dag wordt gegeven.
Waar de andere rij-scholen de algehele regel uit een vraag toelicht doet Sait dat niet. Die zegt bijvoorbeeld: ''Alle vragen met 80km, 40km, 60km en 70km die in de vraagzin voorkomen zijn automatisch nee. Niet naar het plaatje kijken. Niet de vraag lezen. Gewoon nee drukken''
Dit soort dingen paar keer herhalen en door enkele cursisten laten beantwoorden en het zit zo in je kop. Ik heb elke vraag lachend zitten maken zonder te hoeven nadenken.
Ik heb trouwens meer geleerd dan met een zelf-studie via het boek (om vervolgens daarna te zakken).
quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:19 schreef tralalala het volgende:
quote:HALLO Mensen Word WAKKER
IK HAD VRIJDAG EEN OPNAME VAN POWNEWS MAAR DIE MOGEN ZE NIET UITZENDEN.
HEB GEHOORD DAT AIVD ER ACHTER ZIT.
DEZE TURK SPREEKT DE WAARHEID MAG MENSEN NIET WAKKER MAKEN.
ALTIJDGESLAAGD.NL EN ALTIJDGESLAAGD.NET IS UIT DE LUCHT DOOR DE OVERHEID
WIL JE JE AANMELDEN VIA FACEBOOK BETER.
CBR MAAKT 130 MILJOEN EURO OMZET DAT GELD KAN JE BETER GEVEN AAN EEN TURK.
DAT IS FRAUDE 130 MILJOEN
WEET JE HOEVEEL MENSEN ZAKKEN VOOR THEORIE EN VOOR PRAKTIJK HELEMAAL WAT ZE ZEGGEN IS ALTIJD JE KIJKT NIET GOED.
DOEI JE OGEN OPEN
LIEFST GEKKE TURK
Vind ik wel heel extreem, CBR is al jarenlang vaag over het theorie concept en als je logisch nadenkt zou je 3/4 al goed hebben. De daadwerkelijke interactie met de prospect en het begrijpen van de theorie plus het feit dat het model niet eerlijk is naar elke Nederlandse burger wordt ook niet bestraft.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:57 schreef wenfer2 het volgende:
De eindklacht is natuurlijk de overheid met het OM in het speciaal die er niet in slagen deze lapzwans te stoppen, te vervolgen, kaal te plukken en een sanctie op te leggen. Verder zou ik willen stellen dat de mensen die moedwillig hebben meegewerkt aan het plegen van fraude door een theorietoets á ¤180 af te nemen, een geldboete krijgen van pak ongeveer ¤180-360, hun rijbewijs ongeldig wordt verklaard, en een aantekening wordt gemaakt op hun pv.
De lul.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:53 schreef Kriegel het volgende:
Dus één keer dat systeem veranderen en Sait is de lul.
Ongelofelijk... Wat een volk...quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:19 schreef tralalala het volgende:
Geld in de handen van een dwaas is zonder zin: hij weet er toch geen wijsheid mee te kopen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wie heeft op vandaag nog wijsheid?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:03 schreef Geelman het volgende:
[..]
Geld in de handen van een dwaas is zonder zin: hij weet er toch geen wijsheid mee te kopen.
Het is inderdaad extreem simpel. Ook zonder fraudeerturk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:19 schreef JeMoeder het volgende:
Elke domme lutser die het theorie examen niet in de eerste keer haalt zou sowieso nooit auto mogen rijden. Lutsers die bij altijdgeslaagd slagen geldt hetzelfde voor, gewoon vragen/antwoorden stampen
Lekkere taalverkrachting, beste kerel. Misschien alleen Nederlands gebruiken en niet dit soort populaire Engelse worden er door heen gooien. Bedankt, plasser!quote:Op woensdag 12 februari 2014 05:20 schreef along het volgende:
Ach CBR zijn dan ook wel weer boeven van de bovenste plank, het enigste verschil tussen die kerel en CBR is dat CBR is een wolf in een maat pak en hij is een Turk met asiociaal taalgebruik.
Zo gaat het altijd de person onderaan de chain is de lul, en de grote corporate gaat lekker verder. En nu helemaal omdat hij een "Buitenlander" is krijgt hij veel over zich heen.
Lutserquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:19 schreef JeMoeder het volgende:
Elke domme lutser die het theorie examen niet in de eerste keer haalt zou sowieso nooit auto mogen rijden. Lutsers die bij altijdgeslaagd slagen geldt hetzelfde voor, gewoon vragen/antwoorden stampen
Ja lutsers, paupers etc. Als je een simpel multiple choice vragenlijstje niet met een voldoende kan afsluiten ben je een faler eerste klas.quote:
Als het een roomblanke nederlander zou zijn zou die wat mij betreft net zo hard aangepakt mogen worden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 05:20 schreef along het volgende:
Ach CBR zijn dan ook wel weer boeven van de bovenste plank, het enigste verschil tussen die kerel en CBR is dat CBR is een wolf in een maat pak en hij is een Turk met asiociaal taalgebruik.
Zo gaat het altijd de person onderaan de chain is de lul, en de grote corporate gaat lekker verder. En nu helemaal omdat hij een "Buitenlander" is krijgt hij veel over zich heen.
7k per dag. Dat is 35k per week. Dus 1,5 miljoen per jaar. Ik zou na 1 jaar gestopt zijn met werken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:36 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
De lul.
Hij doet dit al jaren; 180¤ per persoon, 40 - 60 leerlingen per dag.
Wie is hier nou de lul?
Die gast heeft , ondanks dat ik zijjn "ras" verafschuw, het gewoon dik goed aangepakt.
hahaha, wat een mongoolquote:
Sorry lutser, ik woon al jaren niet meer in nederland. Ik spreek uitsluitend Engels.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:54 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Lekkere taalverkrachting, beste kerel. Misschien alleen Nederlands gebruiken en niet dit soort populaire Engelse worden er door heen gooien. Bedankt, plasser!
Dat is geen excuus, aangezien je dagelijks op een Nederlands forum zit.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:37 schreef along het volgende:
[..]
Sorry lutser, ik woon al jaren niet meer in nederland. Ik spreek uitsluitend Engels.
SimplemindedAlex, ik voer geen trollen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:16 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Dat is geen excuus, aangezien je dagelijks op een Nederlands forum zit.
In plaats van gewoon toe te geven dat je je fout zit, kom je met dit soort kinderachtig gedrag ..... triest.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:34 schreef along het volgende:
[..]
SimplemindedAlex, ik voer geen trollen.
Ga weg vieze troll met je Alex kloontjes.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:47 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
In plaats van gewoon toe te geven dat je je fout zit, kom je met dit soort kinderachtig gedrag ..... triest.
Ik ben geen kloon, en ik heb geen kloons. Jij wel?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ga weg vieze troll met je Alex kloontjes.
Alexisbest is jouw kloon.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:26 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, en ik heb geen kloons. Jij wel?
Fraude plegenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:05 schreef Joeriii het volgende:
Wat doet deze man dan fout? Behalve geld uit iemands zak kloppen zoals de rest van ondernemend Nederland?
Dat kan niet, want het bedrijf heet Altijd Geslaagd. Dus als er dan toch iemand zakt, klopt de bedrijfsnaam niet meer en is er sprake van misleiding.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:22 schreef HSG het volgende:
Daar zakken betekent dat je echt een ontzettende pauper bent.
quote:
Mij quoten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:42 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat kan niet, want het bedrijf heet Altijd Geslaagd. Dus als er dan toch iemand zakt, klopt de bedrijfsnaam niet meer en is er sprake van misleiding.
[..]
Dat komt wel goed schatje.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:20 schreef Homijn het volgende:
[..]
[..]
Ja, toe nou... ik blijf niet bezig.
zoals jijquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:00 schreef Cinderellaaa het volgende:
Handig voor de minder slimme mensen onder ons.
Theorie in 1x gehaald zonder extra lessen, gelukkig heb ik geen moeite met leren..quote:
theorielessen is dan ook helemaalquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:19 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Theorie in 1x gehaald zonder extra lessen, gelukkig heb ik geen moeite met leren..
Laten we het verder niet hebben over praktijkexamens
Ja dit dus. Ik heb mijn theorie in 1x gehaald, maar praktijk pas 4e keer. Had het liever andersom gedaan, zou mij meer geld schelenquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:36 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
theorielessen is dan ook helemaal
Voor die prijs kan je net zo goed meerdere keren proberen, maar vaak haal je het de volgende keer al.
Met uitzondering van Braddie
[ afbeelding ]
Ook TTT gedaan? Ikzelf vind zo'n TTT vrij nutteloos tenzij het in je pakket zit. Voor dat kleine beetje extra betaal ik toch liever meer voor een echt examen met kans op slagenquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:41 schreef Cinderellaaa het volgende:
@
[..]
Ja dit dus. Ik heb mijn theorie in 1x gehaald, maar praktijk pas 4e keer. Had het liever andersom gedaan, zou mij meer geld schelen
Jaa ook nog een TTT inderdaad.. Ik werd gewoon afgezetquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:57 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ook TTT gedaan? Ikzelf vind zo'n TTT vrij nutteloos tenzij het in je pakket zit. Voor dat kleine beetje extra betaal ik toch liever meer voor een echt examen met kans op slagen
IEDEREEN slaagt ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:42 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat kan niet, want het bedrijf heet Altijd Geslaagd. Dus als er dan toch iemand zakt, klopt de bedrijfsnaam niet meer en is er sprake van misleiding.
[..]
Hij krijgt informatie van iemand van het CBR, en geeft dan de antwoorden aan de leerlingen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:24 schreef Piye het volgende:
hahahah die kerelquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:00 schreef theunderdog het volgende:
![]()
Maakt het alleen maar meer ''juist'' om er mee te schelden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:57 schreef Gregor1994 het volgende:
Hoe the fuck
Dat ding heeft hij al tijden hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:47 schreef eend112 het volgende:
Vandaag heeft hij een auto gekocht van deze praktijken:
https://www.facebook.com/(...)25339&type=2&theater
Stond nieuwquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat ding heeft hij al tijden hoor.
Ik loop elke dag langs zijn lesgeefplek bij sloterdijk. Dat lelijke ding staat er al een jaar.quote:
Gooi er dan ook een baksteen in of stop wortelen in zijn uitlaatquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik loop elke dag langs zijn lesgeefplek bij sloterdijk. Dat lelijke ding staat er al een jaar.
Kom het lekker zelf doen. 3 minuten lopen van het station.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:16 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Gooi er dan ook een baksteen in of stop wortelen in zijn uitlaat
Als jij mijn reiskosten betaald, uiteraard vooraf overmakenquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kom het lekker zelf doen. 3 minuten lopen van het station.
Ik zou het er bijna voor over hebben om vanaf kantoor iemand een wortel in zijn uitlaat te zien stoppen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:22 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Als jij mijn reiskosten betaald, uiteraard vooraf overmaken
Voor?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:33 schreef Samuray13 het volgende:
Is hij nu wel of niet opgepakt? Of zaten de eikels van Powned als oude wijven te kakelen dat hij zou frauderen?
Hij heeft blijkbaar voorkennis over de vragen?quote:
Moet daar wel bewijs voor zijn. Stond vandaag wel in de krant dat het CBR weer veel strenger is geworden, en terecht.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij heeft blijkbaar voorkennis over de vragen?
Die back-out koning rijdt dus inmiddels op de weg?quote:
Wakkuh wodduh jonguh!quote:Op maandag 17 maart 2014 17:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die back-out koning rijdt dus inmiddels op de weg?
Is het nodig om te gaan spitten in een topic van 3 dagen oud?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:57 schreef lf2 het volgende:
Lachen deze man is geniaal. Men moet bewijzen dat hij fraudeert. Stelletje haters omdat hij makkelijk snel geld verdient. Je wilt dat ook graag maar je weet niet hoe. Dus bespaar me je gelul
Weer zo'n josti die daar geweest is hoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:57 schreef lf2 het volgende:
Lachen deze man is geniaal. Men moet bewijzen dat hij fraudeert. Stelletje haters omdat hij makkelijk snel geld verdient. Je wilt dat ook graag maar je weet niet hoe. Dus bespaar me je gelul
Die man als voorbeeld nemen is wel eeeeeeeeergg laagquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:21 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Weer zo'n josti die daar geweest is hoor
Ik heb al jaaaaren mijn rijbewijs. Het is niet zo moeilijk om het alleen met een boek te halen. Mensen zijn gewoon erg lui denk ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:21 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Weer zo'n josti die daar geweest is hoor
Daarom zijn zijn bankrekeningen ook bevroren en is zijn auto in beslag genomen. Wat een succes en nee geen fraudequote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:34 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik heb al jaaaaren mijn rijbewijs. Het is niet zo moeilijk om het alleen met een boek te halen. Mensen zijn gewoon erg lui denk ik.
Zag gewoon filmpjes langs komen en moest lachen. Iemand die zo recht voor z'n raap is en succes maakt.
Tof toch.
Prachtig, hij leert gewoon wat te antwoorden bij welke vraagstelling. Zag net ergens ook een filmpje van pownews waarin hij zegt dat als er iets is met een bus of kinderen je altijd op B moet drukken.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:41 schreef Santello het volgende:
Ik heb de cursus ook gevolgd en met 1 fout mijn theorie behaald op dezelfde dag.
Zijn manier van leren onthouden zorgt ervoor dat iedereen slaagt. De vragen en antwoorden heeft elke rij-school. Ze worden afgegeven door CBR zodat de rij-school de leerlingen les kunnen geven. Men weet alleen natuurlijk niet welke toets je krijgt en soms worden er willekeurig vragen geplukt van elke toets. Hij weet ook niet welke er op die dag wordt gegeven.
Waar de andere rij-scholen de algehele regel uit een vraag toelicht doet Sait dat niet. Die zegt bijvoorbeeld: ''Alle vragen met 80km, 40km, 60km en 70km die in de vraagzin voorkomen zijn automatisch nee. Niet naar het plaatje kijken. Niet de vraag lezen. Gewoon nee drukken''
Dit soort dingen paar keer herhalen en door enkele cursisten laten beantwoorden en het zit zo in je kop. Ik heb elke vraag lachend zitten maken zonder te hoeven nadenken.
Ik heb trouwens meer geleerd dan met een zelf-studie via het boek (om vervolgens daarna te zakken).
Dat is niet prachtig, dat is levensgevaarlijk. Je krijgt niet voor niets een theorie examen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:25 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Prachtig, hij leert gewoon wat te antwoorden bij welke vraagstelling. Zag net ergens ook een filmpje van pownews waarin hij zegt dat als er iets is met een bus of kinderen je altijd op B moet drukken.
Als het cbs de vraagstelling verandert zijn ze er van af.
Wel een kaolo dikke slee moattie.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:47 schreef eend112 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)25339&type=2&theater
"En weet je wat de Belastingdienst zegt?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:56 schreef Syd het volgende:
[..]
Daarom zijn zijn bankrekeningen ook bevroren en is zijn auto in beslag genomen. Wat een succes en nee geen fraude![]()
Heb je die laatste filmpjes gezien ? Vanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:45 schreef jelfrikandel het volgende:
Om te huilen die vent. Echt ongelofelijk.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:31 schreef Rodawa het volgende:
Misschien een ideetje om gezamenlijk geld in te leggen en Braddie hierheen te sturen, gewoon om die homo van altijdgeslaagd te naaien. Braddie slaagt namelijk nooit.
quote:
Gaat helemaal nergens over met die vent.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
Heb je die laatste filmpjes gezien ? Van
"Ik heb al 70% belastingdienst betaald"
Wat een idioot
Het CBR moet daarom ook gewoon een fatsoenlijke toets in elkaar zetten die je alleen kunt halen als je ervoor leert.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:38 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Dat is niet prachtig, dat is levensgevaarlijk. Je krijgt niet voor niets een theorie examen.
Godverdomme goeien garp!!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:31 schreef Rodawa het volgende:
Misschien een ideetje om gezamenlijk geld in te leggen en Braddie hierheen te sturen, gewoon om die homo van altijdgeslaagd te naaien. Braddie slaagt namelijk nooit.
Het CBS?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:20 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Het CBS moet daarom ook gewoon een fatsoenlijke toets in elkaar zetten die je alleen kunt halen als je ervoor leert.
quote:Respect a mattieeeee wrm moet sommige mense. Haten jullie zijn kkk zieligggggggg kiluminatieeeee a kk hoerekinderen jullie said wollah je bent keihard
Niet vandaag hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:47 schreef eend112 het volgende:
Dat is vast eend112quote:Op zondag 23 maart 2014 00:05 schreef GhpH het volgende:
1 reactie op de fb pagina van AltijdGeslaagd:
[..]
powned is al meerdere keren langs de 2e kamer gegaan en hij gaat nog doorquote:Op zondag 23 maart 2014 18:36 schreef GhpH het volgende:
Altijdgeslaagd is trouwens al bekend als oplichterij
Dafuq?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
powned is al meerdere keren langs de 2e kamer gegaan en hij gaat nog door
KK harde rap manquote:Op zondag 6 april 2014 13:05 schreef Gulmez het volgende:
hij is mijn held man
echt harde rap ook ik draai em elke dag in me bmw
Tsja 't gaat ook allemaal over bestuurders dus zo vreemd is dat nou ook weer niet.quote:Op zondag 6 april 2014 15:49 schreef IkBenDeBaas het volgende:
CBR is overigens ook wel boeven organisatie. Al verdienen ze meer aan die bestuursrechtelijke sancties dan aan die rijbewijzen. Ik noem een EMG, LEMA, EMA, psychiatrisch onderzoeken en natuurlijk het alcoholslot. Het stoort mij vooral dat als iemand strafrechtelijk vrijgesproken wordt, deze nog steeds aan deze bestuursrechtelijke bullshit vast zit, en daar kom je niet onderuit.
quote:Op maandag 7 april 2014 00:15 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tsja 't gaat ook allemaal over bestuurders dus zo vreemd is dat nou ook weer niet.
Klopt hij praat zoveel poep dat er alleen diaree uit zijn bek komt. Wat een bullshit praat die man zeg erge is nog dat er nog mensen zijn die achter hem staan. Meestal vmbo volk met een iq van een doperwt.quote:Op maandag 28 april 2014 16:13 schreef Writersright het volgende:
Said is de enige die weet waar hij het over heeft.
quote:Op maandag 28 april 2014 16:51 schreef Syd het volgende:
[..]
Klopt hij praat zoveel poep dat er alleen diaree uit zijn bek komt. Wat een bullshit praat die man zeg erge is nog dat er nog mensen zijn die achter hem staan. Meestal vmbo volk met een iq van een doperwt.
Dus ja het klopt dat die klapjosti de enige is die weet waar hij het over heeft, alhoewel ik de filmpjes zie soms daar mijn twijfels bij heb.
Je oom dekkenquote:Op maandag 28 april 2014 16:52 schreef Gulmez het volgende:
mensen die haten op said drinken te veel kraan water
quote:
Wat een kicksquote:Op maandag 28 april 2014 16:13 schreef Writersright het volgende:
Said is de enige die weet waar hij het over heeft.
Je kan nooit teveel kraanwater drinken. Zeker niet in Nederland.quote:Op maandag 28 april 2014 16:52 schreef Gulmez het volgende:
wazmetjouquote:Op maandag 28 april 2014 16:52 schreef Gulmez het volgende:
180 euro scheelt je heel wat leeruurtjes, tijd is geld!quote:Op maandag 28 april 2014 17:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
¤180 neertellen om in een keer te slagen voor je theorie-examen. Die mensen die daar intrappen weten niet dat je alsnog goedkoper uit ben, wanneer je een keer theorie-examen doet en theorieboeken aanschaft. Verder leer je er ook veel meer van.
Alsof de tijd van die leerlingen zoveel waard is.quote:Op dinsdag 29 april 2014 01:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
180 euro scheelt je heel wat leeruurtjes, tijd is geld!
Zeg dat ze vijf minuten per week aan verplicht solliciteren spenderen. Daar krijgen ze een dikke uitkering voor. Reken het uurloon maar uit.quote:Op dinsdag 29 april 2014 08:53 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Alsof de tijd van die leerlingen zoveel waard is.
He, ga eens wat pide verdelen onder de Christenen als goed moslim.quote:Op maandag 28 april 2014 16:52 schreef Gulmez het volgende:
Die is gisteren geslaagd.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:09 schreef De_Dorstige het volgende:
Misschien iets voor die dikke Braddie.
Ik geloof er geen fuck vanquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:24 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
PTA / [Centraal] Rijbewijs-/Rijlestopic #195
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:26 schreef deadprez het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
040
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:26 schreef deadprez het volgende:
[..]Heeft die papzak het over zichzelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Irene is bae <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |