En toch verdiend hij in een maand meer dan jij in een heel jaar, wie lacht wie nu uit?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:03 schreef adnapekkid het volgende:
die vent kan niet eens normaal nederlands
Dit inderdaad en gelijk zoveel afgunst.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En toch verdiend hij in een maand meer dan jij in een heel jaar, wie lacht wie nu uit?
Door dit soort kkvolk gaat nederland naar de klote. De meeste Nederlands werken hard voor hun geld, en dan komt er zo'n stinkturk die ff 5 rugge in de week maakt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En toch verdiend hij in een maand meer dan jij in een heel jaar, wie lacht wie nu uit?
Hij werkt toch als ZZP'er en blijkbaar in opdracht van CBR dus ik zie geen probleem.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:34 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Door dit soort kkvolk gaat nederland naar de klote. De meeste Nederlands werken hard voor hun geld, en dan komt er zo'n stinkturk die ff 5 rugge in de week maakt.
Waarom is het zo moeilijk voor mensen om gewoon op een normale manier (lees door te werken) je geld te verdienen.
Hij leert mensen gewoon die vragen die ze die middag krijgen, zo werkt het toch niet...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hij werkt toch als ZZP'er en blijkbaar in opdracht van CBR dus ik zie geen probleem.
Lol, als iemand zegt dat hij kanker heeft gehad en mensen gaan dat geloven, vind je het dan nog steeds niet erg? Als jij zou zeggen dat je kanker hebt terwijl daarvan geen sprake is, dan is het logisch dat ik erop haat.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:24 schreef Dixon het volgende:
[..]
Kanker maakte het voor mij niet minder om het te zeggen hoor![]()
Altijd haat aan mensen die hierover gaan huilen, Het is kut, Maar dat is Tering ook.
Lach hem nog steeds uit, gezien hij nogal respectloos omgaat met alles en ALLEEN maar aan geld denkt. Daarnaast, ook al heeft hij zoveel geld, dan nog? Als hij zich normaal op een professionele wijze zou gedragen zou ik hem nimmer haten, zijn gedrag is wat ik zo erg aan hem haat. Hierdoor verbind ik er direct aan vast dat ik zijn handelingen ook naar vindt, namelijk dat hij iedereen laat slagen op een nogal mysterieuze manier.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat een held ja,mensen uitschelden voor kankerhond,quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:26 schreef Triptamine2 het volgende:
Ik vind het wel een heldFuck the system
http://www.google.nl/imgr(...)ge=1&start=0&ndsp=19quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:58 schreef SimplyAlex het volgende:
Lekker van die randdebielen die via deze crimineel hun theorieexamen halen. Krijgen we mensen in de auto die niet eens weten wat de regels zijn. Lekker ..... dat dit kan in Nederland!
Jij verdient een d/t cursus.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ook. Maar hij is toch wel veel rijker als onsquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:43 schreef Internepper het volgende:
https://www.facebook.com/AltijdGeslaagd?fref=ts dat nieuwste filmpje dat hij erop heeft gezet
Dat dansje
Ik kan wel om hem lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha gay!
Uiteindelijk bepaalt de examinator bij het praktijkexamen of iemand een rijbewijs krijgt en niet die Turk.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:58 schreef SimplyAlex het volgende:
Lekker van die randdebielen die via deze crimineel hun theorieexamen halen. Krijgen we mensen in de auto die niet eens weten wat de regels zijn. Lekker ..... dat dit kan in Nederland!
En dus verdiend hij zijn geld zonder slachtoffers te makenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:30 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Uiteindelijk bepaalt de examinator bij het praktijkexamen of iemand een rijbewijs krijgt.
Die Turk zorgt er alleen voor dat mensen slagen voor hun theorie, verder niks. Als zulke mensen een rijbewijs krijgen, dan vond de examinator kennelijk dat ze goed kunnen rijden.
Goed rijden is 1 ding, maar daarnaast is een voldoende kennis (op zijn minst) van de verkeersregels ook van belang om veilig aan het verkeer deel te nemen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:30 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Uiteindelijk bepaalt de examinator bij het praktijkexamen of iemand een rijbewijs krijgt en niet die Turk.
Die Turk zorgt er alleen voor dat mensen slagen voor hun theorie, verder niks. Als zulke mensen een rijbewijs krijgen, dan vond de examinator kennelijk dat ze goed kunnen rijden.
Als je die niet hebt slaag je ook niet voor je praktijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 08:50 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Goed rijden is 1 ding, maar daarnaast is een voldoende kennis (op zijn minst) van de verkeersregels ook van belang om veilig aan het verkeer deel te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |